instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

چگونه دود قلیون را زیاد کنیم؟

چگونه دود قلیون را زیاد کنیم؟

این مقاله صرفا جهت اطلاعات عمومی درباره ی افزایش دود قلیان می باشد و شرکت هات زغال هیچگونه فعالیتی در این زمینه ندارد

چگونه دود قلیون را زیاد کنیم؟

برای بدست آوردن اطلاعات کافی در مورد چگونه دود قلیون را زیاد کنیم؟  یا چکار کنیم دود قلیان زیاد شود؟ و روشهای پردود کردن قلیان کدامند؟ می توانید مطالب ما را دنبال کنید تا از این موارد ذکر شده آگاهی کامل را کسب نمایید.

در دنیای امروز مصرف قلیان همچون سیگار در اقصی نقاط دنیا کاربرد های بسیاری دارد و تعداد زیادی از انواع آن در کشورهای گوناگون جهان تولید می گردد. جهت بکارگیری و مصرف آن نیاز به اطلاعات و تجربه ی کافی در این زمینه می باشد که از آنها می توان به روش استفاده از زغال قلیان، استفاده از آب و یخ در آن و شیوه ی روشن کردن تنباکو و  سایر موارد اشاره نمود.

با اینکه مصارف این وسیله (قلیان) در کشور ما و بین مردم بخصوص نسل جوان، رواج پیدا کرده ولی نکته ی حائز اهمیت این است  که آسیب ها و  مضرات کشیدن قلیان از مصرف سیگار خیلی بیشتر می باشد و ضرر و صدمه ی هر پک قلیان برای بدن، معادل  مصرف ۴۰ عدد سیگار است.

بنابراین کلیه ی جامعه پزشکی و افراد تحصیل کرده و روشنفکر از آسیب های مصرف سیگار و قلیان و بصورت کلی، دخانیات و مواد مخدر به مردم تذکر و هشدار می دهند و کاربرد آن را در زندگی روزمره منع می نمایند.

چکار کنیم دود قلیون زیاد بشه؟

اگر هنگام آماده کردن قلیان به سه نکته ی مهم اشاره شده در زیر، توجه نمایید قلیان پردودی خواهید داشت.

کاربرد مناسب زغال قلیان

هنگامی که می خواهیم تنباکو را روشن کنیم، می توانیم از زغال های گوناگون استفاده کنیم یکی از آنها زغال فشرده ی مرغوب است. گروه هات زغال این محصول مرغوب را با قیمت مناسب و در اسرع وقت به مشتریان عرضه کرده و همیشه به دنبال جلب رضایت متقاضیان محترم می باشد. همچنین اگر علاقه به تولید زغال فشرده دارید شرکت هات زغال می تواند در این زمینه راهنماییتون کند.

استفاده از میزان مناسب آب قلیان

در شروع کار باید کوزه (مخزن) قلیان را کاملا شسته و تمیز کرده و سپس داخل آن آب ریختهد شود. حجم آب به اندازه ی دلخواه است،اما به صورتی باشد که نه خیلی زیاد باشد و  نه خیلی هم کم باشد. برای پردود کردن قلیان، بهترین روش ممکن این است که به آب درون کوزه، چند تکه یخ اضافه کنیم. با انجام اینکار نه تنها دود قلیان زیاد می گردد بلکه سر درد هم ایجاد نمی کند.

کیفیت تنباکوی قلیان

از قسمت های مهم قلیان، توتون یا تنباکو است. باید توجه کرد که در هنگام مصرف تنباکو دست کم از ۴ / ۱  یک بسته  استفاده نماییم. در ضمن باید مراقب بود که تنباکو ریز و خرد نشود چون که هم سریع می سوزد و هم کل آن به دود تبدیل می شود

2 پاسخ به “چگونه دود قلیون را زیاد کنیم؟”

  1. mobin گفت:

    Thanks for help❤😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *