instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

تشخیص اصل یا تقلبی بودن تنباکو

اصل یا تقلبی بودن تنباکو

توجه داشته باشید که هات زغال فعالیتی در زمینه ی قلیان و تنباکو ندارد

تشخیص اصل یا تقلبی بودن تنباکو

یک نوع گیاهی که در قلیان استفاده شده و  در اکثر کشورهای آمریکای جنوبی کاشته می شود، تنباکو (توتون) نام دارد. از برگ تنباکوی خشک شده، در  سیگار برگ و سیگار نیز استفاده می شود که تشخیص اصل یا تقلبی بودن تنباکو از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

با نهایت تاسف باید گفت که  افراد منفعت طلب و سود جو که  فقط در فکر کسب سود حاصل از فروش تنباکو هستند و اصلا هیچ توجهی به جان و سلامتی مصرف کننده ندارند، از مواد اولیه ای مانند پوشال، مدفوع حیوانات و خاک اره استفاده می نمایند که بسیار آلوده و غیر بهداشتی بوده و برای تندرستی مضر هستند.

لذا باید در مصرف قلیان از تنباکوی اصل استفاده کنید تا دچار بیماری های گوناگون نشوید. البته راه هایی برای تشخیص تنباکو وجود دارد که به آن اشاره خواهیم کرد. امروزه توتون های وارداتی در کشور بسیار فراوان هستند که اکثر آنها آلوده بوده و برای بدن مشکلاتی ایجاد می کنند که براحتی قابل درمان نیست.

تنباکویی که برای مصرف قلیان مورد استفاده قرار می گیرد، چسبنده و نمناک است که در شیره و عسل خیس شده معمولا با طعم هلو، سیب و نارگیل و غیره تولید می شود.

اگر در زندگی روزمره از تمامی مواد و محصولات مرغوب استفاده کنیم کمتر دچار بیماری و عوارض گوناگون می شویم. یکی از اهداف گروه هات زغال سلامتی، خشنودی و رضایت مشتری از عملکرد خود می باشد. بنابراین با توجه به این نکته، اقدام به تولید زغال فشرده ی مرغوب، خط تولید زغال فشرده و خرید و فروش مواد اولیه زغال فشرده با کیفیت نموده است.

تنباکوی اصل

نوعی تنباکو در بازار موجود است به نام تنباکوی نخل که در فروشگاه ها و مغازه ها قابل مشاهده می باشد. وقتی که بسته ی توتون داخل پلاستیک باز می شود، در روکش آن نشان نخل ندارد و این ها اصل نیستند.

روش صحیح شناخت تنباکوی اصل از نوشته های متنی روکش آن است ولی در توتون تقلبی علامت ها بصورت سایه ای و محو می باشند. تنباکوی اصل نخل در بسته بندی هایی با علامت ریه ی انسان که روی روکش آنها قرار دارد و در داخل این پکیج ها، توتون ها (تنباکو) مدل شکلاتی بسته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *