instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

تنباکو بلوبری سبک یا سنگین

تنباکو بلوبری سبک یا سنگین

این مقاله تنها برای اطلاعات عمومی می باشد

تنباکو بلوبری سبک یا سنگین

تنباکو یا توتون که به زبان مصری پاپیروس گفته می شود، گیاهی است با برگ‌های عریض و پهن که پیدایش و رشد این گیاه ،در قاره ی آمریکا بوده است ولی هم اکنون در کل دنیا کشت و زرع می‌شود. تنباکو با توجه به طعم و مزه ی آن انواع مختلفی دارد و پس از مصرف، بسته به احوال عمومی فرد به اصطلاح به آن سبک یا سنگین می گویند مانند اینکه تنباکو بلوبری سبک یا سنگین است.

قسمت برگ‌ خشک گیاه، تنباکو نام دارد. استعمال این گیاه به شکل دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک می باشد که نیکوتین دارد. این عمل با قرارگیری تنباکو در کاغذ یا لوله کردن برگ‌ سالم و برش نخورده ی آن به شکل سیگار برگ و نیز گذاشتن در سر قلیان و مصرف آن انجام می‌گیرد.

بلوبري یک نوع گياه دارای گل با ميوه ی به شکل توت که رنگ آن آبی تیره يا بنفش رنگ است. اين ميوه در مناطق شمالی کشور آمريكا می روید.  گل گياه بلوبری توپي شکل و رنگ آن سفيد یا قرمز و يا صورتي کم رنگ است.

تنباکو بلوبری سبک یا سنگین

تنباکو ی بلوبری 

در تنباکوها طعم و مزه های گوناگونی وجود دارد که در بازار ایران و دیگر کشورها به وفور یافت می شود. لازم به ذکر است که این تنباکو در گروه تنباکوهای سرد می باشد و مخلوط آن با تنباکوهای دیگر برای مصرف کنندگان بسیار مطلوب است.

البته میدانیم که بطور کلی مصرف دخانیات و به خصوص قلیان برای بدن نه تنها مزیتی ندارد بلکه بسیار مضر می باشد ولی باید گفت کسانی که به مصرف قلیان می پردازند برای نتیجه گیری مطلوب از این کار باید از زغال فشرده ی درجه یک و دیگر مواد مانند تنباکوی با کیفیت استفاده نمایند.

از این رو شما متقاضیان محترم می توانید زغال فشرده را از گروه هات زغال که سالها فعالیت و تجربه در زمینه ی تولید زغال فشرده، تهیه و فروش مواد اولیه ی آن و همچنین تولید دستگاه ها و خط تولید زغال فشرده و فروش آنها دارد، تهیه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *