instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

انواع توتون قلیان

انواع توتون قلیان

انواع توتون قلیان

مصرف و استفاده از قلیان به هیچ عنوان توصیه نمی شود و جز ابتلا به بیماری لاعلاج و کوتاه شدن عمر هیچ چیز دیگری عاید انسان نمی شود.اخیرا انواع توتون قلیان با طعم هاي گوناگون به بازار فروش وارد شده است.  با چند نوع از این توتون ها که به شرح زیر است، ما را دنبال کنید.

توتون قلیان پرتقال:

یکی از توتون های سرد است ولی در کل سبک هم نیست. تنباکو پرتقال، ایجاد آرامش نموده و در برخی تولید سردرد می‌نماید. اصولا مصرف کننده تازه کار از این توتون استفاده می‌کنند.

توتون قلیان دوسیب:

یکی از سنگین ترین نوع توتون ها می باشد و در گروه تنباکوی گرم به شمار می آید.در عین حال این نوع تنباکو از رایج ترین انواع توتون قلیان است. در تولید این نوع توتون، در مقایسه با دیگر توتون ها بسیار زیاد از مواد شیمیایی استفاده می گردد. در زمان استفاده و کشیدن آن موجب ایجاد استرس در فرد می شود. بطور معمول برای سبک تر شدن  آن را با چند توتون خنک و  سرد همچون نعناع ترکیب می‌نمایند.

توتون قلیان هلو :

این توتون در دسته توتون های گرم به حساب می آید و بو و عطر آن بسیار قوی است. این تنباکو در فرد ایجاد نشاط  می کند و اکثرا در منازل بوی این تنباکو  به مشام می رسد.

به افراد مصرف کننده قلیان پیشنهاد می شود از مارک ها و برندهای ساخت داخل کشور استفاده نمایند وبه هیچ عنوان دنبال مارک عربی نروند. زیرا تعدادی از سودجویان، اقدام به ساخت توتون نامرغوب نموده اند با همان نام ها و برندها به قیمت ارزان تر ارائه می نمایند.

 در اخبار و فضای مجازی از دستگیری افراد سودجو و متقلب و همچنین کشف مکان های تولید توتون بدون مجوز بسیار گفته شده است. با نهایت تاسف باید گفت که در این مکان ها از انواع مواد سمی و شیمیایی  خطرناک به عنوان طعم دهنده بکار گرفته می شود .

در انتخاب تنباکوی قلیان با برند برتر دقت نمایید تا تندرستی شما مورد تهدید قرار نگیرد. به همین دلیل برندهای تولید شده در داخل کشور باید استانداردها را رعایت کنند و همیشه تحت نظر ارگان های مربوطه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *