instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

فروش مواد اولیه زغال فشرده

زغال چینی قیمت

فروش مواد اولیه زغال فشرده

زغال چوب کاربردهای فراوانی در زندگی انسان ها دارد ، از مهمترین کاربردهای آن به تولید حرارت در شومینه و همچنین  استفاده در صنعت پزشکی و از گرافیت پودر شده ی متراکم آن در خلق آثار هنری و… می توان اشاره کرد. زغال فشرده از مواد بازیافتی تهیه  شده و بدون نیاز به داشتن سرمایه ی اولیه ی بالا، همراه با سود زیاد و عدم نیاز به تخصص چندان  است. فروش مواد اولیه ی زغال فشرده دارای متقاضیان وسیع بوده و همچنین امکان صادرات زغال و کسب در آمد بالا وجود دارد.

زغال فشرده یکی از انواع زغال است که برخلاف زغال های سنتی چوب که برای تولید از شاخه و تنه های درختان استفاده می شد، نیازی به قطع هیچ درختی ندارد.

زغال فشرده ساخته شده از مواد ضایعاتی چوب است که اصلی ترین آن نیز خاک اره است. البته انواعی از زغال فشرده با خاک زغال نیز ساخته می شود. به هر حال مواد اولیه ای برای ساخت زغال قالبی مورد نیاز است.

یکی از خدمات هات زغال در کنار ساخت خط تولید زغال فشرده و نصب و راه اندازی آن، فروش مواد اولیه زغال فشرده است.

مواد اولیه زغال مورد نیاز زغال کدام است؟

روش های زیادی برای تولید زغال فشرده وجود دارد که بسته به فرمول تولید زغال شما ، می تواند مواد اولیه را با درصد های متفاوتی داشته باشد.

زغال فشرده با پخت در کوره سنتی که از بهترین و باکیفیت ترین انواع ذغال فشرده است، ساخته شده از خاک اره ، خاک زغال ، و پوست گردو است.

فروش خاک اره زغال فشرده

خاک اره حدودا ۸۵ درصد، پوست گردو ۱۰ درصد و خاک زغال ۵ درصد این فرمول را تشکیل می دهد.

بنابراین مشخص است که خاک اره مهم ترین جزء است.

هم چنین در مورد دستگاه های اکسترودر گیربکسی نیز تنها از خاک اره استفاده می شود و جزء اصلی است.

خاک اره باید دارای کیفیتی مطلوب و عاری از ضایعات و اضافات غیرمجاز باشد. در غیر این صورت نه تنها به کیفیت تولید لطمه می زند، بلکه می تواند موجب ایراد در در دستگاه ها و صدمه به آن ها و به طور کلی ضرر شود.

بنابراین مهم ترین نکته در مورد خرید مواد اولیه زغال فشرده ، کیفیت آن است و باید از تامین کننده مطمئن باشید.

فروش پوست گردو

دیگر ماده ای که در تولید زغال فشرده مورد استفاده قرار میگیرد ، پوست گردو است که باید خرد شده و به صورت پودر شده استفاده شود.

تهیه گردو در فصل تابستان آسان تر است، و کیفیت بهتری هم دارد و ممکن است در زمستان به سختی یافت شود. اما از این جهت نیز نگرانی ای نداشته باشید، چراکه هات زغال هر زمان نیاز به تهیه پوست گردو داشته باشید  آن را فراهم می کند.

فروش خاک زغال

خاک زغال یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده در فرمول سه جزئی زغال فشرده است. و هم چنین در مورد تولید زغال حبه ای نیز ماده مورد استفاده به بیشترین مقدار خاک زغال است که در دستگاه مخصوص تبدیل به زغال حبه ای می شود.

در مورد تامین خاک زغال نیز هات زغال در هر کجای کشور و هر زمان ، این خاک زغال را تامین می کند.

 

شرکت هات زغال ،تامین کننده مواد اولیه زغال فشرده برای کلیه تولیدکنندگان در سراسر کشور است. 

هات زغال ضمن تضمین تامین مواد اولیه شما به صورت دائمی ، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن را نیز تضمین می کند. 

برای خرید مواد اولیه زغال فشرده در هر کجای کشور ، با ما در تماس باشید. 

 

مواد اولیه رایگان برای شروع تولید شما

هات زغال این مژده را به شما عزیزان تولیدکننده می دهد که در صورت خرید خط تولید زغال فشرده ، علاوه بر نصب و راه اندازی رایگان و آموزش های لازمه ، ۱۰ تن مواد اولیه رایگان نیز به شما هدیه داده می شود. بنابراین ، دغدغه ای از نظر تامین مواد اولیه در ابتدای کار نخواهید داشت و می توانید با بهترین شرایط تولید زغال را شروع کنید.

هات زغال فروش مواد اولیه زغال فشرده با بهترین قیمت و کیفیت ، به طور دائمی و در سراسر کشور تضمین می کند.

 

چرا استفاده از مواد اولیه زغال فشرده یک مزیت است؟

جهت تولید زغال چوب به روش سنتی، سالانه مجبور به قطع تعداد زیادی از درختان و از بین بردن جنگلها هستیم و همچنین دود حاصل از تبدیل چوب به ذغال سبب آلودگیهای زیست محیطی و خطرات جبران ناپذیری می شود. اما برای تولید زغال فشرده از پسماندهای چوبی استفاده می شود  که به همین دلیل باعث تخریب نشدن جنگل ها و مراتع  می شود.

بنابراین این مواد ضایعاتی دور ریز ، مورد استفاده مفیدی قرار می گیرند ، ضمن این که به طبیعت و محیط زیست ارزشمندمان نیز آسیبی وارد نمی شود.

خاک اره معمولا از کارگاه های چوب بری و ساخت صنایع چوبی استفاده می شود. این خاک اره که دور ریز این صنایع است، استفاده های بسیاری دارد که یکی از آن ها ساخت ذغال فشرده است.

پوست گردو نیز مشخص است که از پوست دور ریز گردوهای پوست گرفته شده تهیه می شود که آسیاب می شود.

مواد اولیه زغال ارزان قیمت :

یک مزیت بسیار بزرگ دیگر علاوه بر موارد گفته شده، این است که تهیه این مواد برای تولید زغال نیز بسیار کم هزینه تر و به صرفه تر است.

با توجه به ممنوعیت قطع بسیاری از درختان جنگلی و غیرقانونی شدن استفاده از چوب آن ها برای زغال، تولید زغال فشرده از مواد اولیه ضایعاتی بسیار به صرفه تر، آسان تر و ارزان تر و هم چنین اخلاقی تر است.

مواد اولیه تولید زغال ، بخصوص خاک اره و پوست گردو و دیگر دانه ها، به راحتی و با قیمتی ارزان در کشورمان یافت می شوند، که دارای کیفیتی بسیار بالا هم هستند.

 

زغال چوب (ذغال قالبی) متداول ترین نوع ذغال بریکتی است که کم حجم است و حرارت آن به سرعت از بین نمی رود به همین دلیل برای تولید حرارتی یکنواخت و ملایم تر مورد استفاده قرار میگیرد. این ذغال در اندازه های یکسان تولید  و در بسته بندی های مناسب قرار می گیرد.

این زغال بدون ایجاد گاز های سمی و جرقه و بو و سردرد است و خاکستر کم ایجاد کرده و دارای حرارت بالا و مدت سوخت زیادی است. این نوع زغال دارای حفره ای در مرکز خود می باشد که باعث گردش اکسیژن در خود می شود تا نیاز به باد زدن برای اکسیژن رسانی به آن نداشته باشیم.

زغال

معرفی دیگر مواد اولیه و مراحل تولید زغال فشرده

خاک اره ی خشک و مرطوب، پوست گردوی خالص، پوست پسته و بادام و بادام زمینی، خاک زغال  آسیابی و مویزی ، هسته ی آلبالو و هلو و زیتون خشک. با ترکیب  ۷۰ درصدخاک اره، ۲۰ درصد پوست گردو و ۱۰ درصد خاک زغال ترکیبی بدست می آید که با درجه حرارت ۲۰۰ الی ۴۰۰ سانتی گراد پرس شده و در پایان فرایند تولید، پخت زغال در کوره، بریکت(شمش زغال) بدست می اید.

برای تولید زغال فشرده، خاک اره و خرده چوبهای باقی مانده از  صنعت چوب را داخل دستگاه فشرده سازی ریخته و تحت فشار زیادی قرار می دهند و بدون افزودن هیچ مواد چسباننده این مواد با یکدیگر منسجم و پرس شده و  به صورت استوانه ای یا مکعب در می ایند و همچنین در ادامه انها را داخل کوره مخصوص قرار داده و با حرارت و پختن تبدیل به ذغال فشرده می کنند.

برای توليد زغال‌چوب از مواد اوليه ی ارزان‌ قيمت و بدون افزودن موادی ديگر و چسب استفاده می شود، هزينه ی توليد اين نوع زغال‌چوب در مقايسه با تولید انواع دیگر، بسيار كمتر خواهد بود.

اين زغال یک نوع زغال‌ چوب بصورت اشکال همگن و یکسان بوده و شامل استحكام بالایی است. و نیز زمان حرارت‌دهی به آن ۳ برابر زغال معمولی می باشد.

آشنایی با اجزای بکار رفته در خط تولید بریکت(زغال فشرده)

۱٫آسیاب جهت پودر کردن مواد اولیه

۲٫سرند برای الک کردن مواد اولیه

۳٫ خشک کن جهت رطوبت گیری مواد

۴٫میکسر جهت مخلوط کردن مواد اولیه و چسب

۵٫دستگاه اکسترودر برای تولید بریکت

۶٫کوره برای پخت بریکت و تبدیل به زغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *