instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

انواع طعم های قلیون

انواع طعم های قلیون

انواع طعم های قلیون

این مقاله درباره انواع طعم های جدید قلیان ، صرفا جهت اطلاعات عمومی است و هات زغال هیچگونه فعالیتی در زمینه قلیان و تنباکو ندارد. 

اخیرا در کافی شاپ ها و چایخانه ها انواع طعم های قلیون میوه ای، بسیار رایج شده و مخاطبان خاص خود را دارد

پیش تر طعم های قلیون بسیار مجدود بودند و افراد زیادی هم تمایلی به استفاده از این طعم های قلیون که اکثرا سنگین و گس بودند نداشتند.

اگر به سالها قبل و قدیم ها باز گردیم ، تنباکو های قلیون از انواع کشت شده تنباکو بودند که همانند تنباکوهای برازجانی و یا خانساری امروزه بودند که تلخ و سنگین هستند.

البته هنوز هم در بسیاری از شهرها از این تنباکوهای سنتی استفاده می شود.

اما امروزه طعم های قلیون انواع زیادی دارند و در طعم ها و عطر های رنگارنگ ، تقریبا از هر میوه ای که بخواهید وجود دارند!

در مطالب زیر به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

هات زغال ارائه دهنده خط تولید زغال فشرده می باشد و سابقه ی چندین ساله در این خصوص دارد. اگر علاقه مند به شروع یک کسب و کار پر سود هستید می توانید طرح توجیهی تولید زغال فشرده ارائه شده توسط تیم هات زغال را مطالعه کرده و اطلاعات لازم را در این کسب و کار را به دست بیاورید

انواع طعم های قلیون

انواع رایج طعم های قلیان

پرتقال، هلو، نعناع، خیار ، گلابی ، موز ، لیمو ، طالبی و پکیج های موجود در بازار به رنگهای روشن و ملایم ، بطور کلی در گروه تنباکوهای سبک هستند.

باید به این مسئله توجه شود که تنباکوی لیمویی و نعناعی ، سبک ترین تنباکوی میوه ای می باشد که باعث ایجاد حس آرامش در انسان می شود.

می دانیم که زیاد یا کم بودن میزان شیره تنباکو بسیار مهم است.

اگر میزان شیره زیاد باشد سبب ایجاد ناراحتی در گلو می شود و به اصطلاح دهان و گلو را می زند و  حتی امکان حس کردن طعم شیره در دهان وجود دارد.

تنباکوی دو سیب، سنگین ترین تنباکو به شمار می رود و از نوع گرم  آنها محسوب می شود. مواد شیمیایی بسیاری در این تنباکو وجود دارد و در هنگام مصرف باعث ایجاد استرس می شود.

سیب ترش ، آلبالو ،دو سیب ، هندوانه ، کاپوچینو ، شراب و انگور سیاه تنباکوهای سنگین هستند و پکیج های موجود در بازار به رنگهای کدر و تیره می باشند.

بهترین طعم قلیون سبک

طعم های جدید قلیان

در کنار انواع طعم های مختلف قلیان که سالهاست رایج اند، روزبروز طعم های جدیدی هم اضافه می شوند، که اکثرا فانتزی هستند.

بیشتر این طعم های جدید قلیون از کشور های عربی چون امارات وارد می شوند که متاسفانه بسیاری از آن ها قاچاق اند.

برخی از جدید ترین طعم های قلیون عبارتند از :

طعم های یخی

ترکیب هر یک از تنباکوهای رایج با یخ که آن را خنک کرده و حس خوشایند دارد.

مثل تنباکو لیمو یخ ، سیب یخ ، پرتقال یخ ، و حتی کوه یخ !

طعم های شیری قلیان

برخی دیگر از طعم های جدید قلیون هم از ترکیب طعمی دیگر با شیر هستند، مانند شیر نارگیل که رایج تر است ، و شیر طالبی و شیر قهوه که نسبتا جدید تر هستند.

 

طعم جدید قلیون : آدامس

به جز تنباکو آدامس ، ترکیب های دیگر تنباکو ها با آدامس هم به بازار آمده است. مثل آدامس نعناع ، آدامس لیمو ، و آدامس دارچین

 

دیگر طعم های جدید قلیون

در منو کافه ها و سفره خانه ها طعم های جدید تر و عجیبی هم می بینیم که شامل میوه های استوایی ، مانند ماراکویا و گواوا است ، و یا طعم های ترکیبی قلیون مانند پرتقال خامه ، پرتقال خونی ، بلو میکس ، بلو میس ، هندوانه نعناع و … است.

ردبول ، آلو سیاه ، و تمشک آبی هم از طعم های جدید قلیون هستند.

 

 

در پایان توجه داشته باشید که استفاده از قلیان سرگرمی و تفریح بسیار خطرناکی است که عده زیادی از جوانان امروزی بدون توجه به صدمات قلیون برای سلامتی بدن ،به آن گرایش عجیب و غیر قابل وصفی دارند.

لذا پزشکان همواره درصدد هشیاری افراد مصرف کننده قلیان می باشند.

گروه هات زغال تولید کننده  و عرضه کننده زغال فشرده بوده و تولید و راه اندازی خط تولید مرغوب زغال فشرده را بر عهده دارد. شما می توانید با تولید و صادرات زغال فشرده آن به کشور های دیگر درآمد بسیار بالایی را به دست آورید.

لذا از مشتریان عزیز که تصمیم به خریداری این محصولات را دارند خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر به گروه هات زغال مراجعه نموده و با مشاورین ما در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *