instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

بهترین طعم قلیان میوه ای

بهترین طعم قلیان میوه ای

بهترین طعم قلیان میوه ای

منظور از انتخاب بهترین طعم قلیان میوه ای این است که شیره ی تنباکوی آن نباید بیش از حد کم یا زیاد باشد . میزان شیره ی تنباکو اگر زیاد باشد در گلو ایجاد ناراحتی می کند و به قول معروف گلو را می زند و بعضی اوقات حتی امکان دارد طعم شیره را در دهان حس کنیم.

اگر طعم قلیان خشک باشد یعنی شیره ی تنباکو کم باشد نیز سبب ناراحتی در گلو می گردد. این شیره که همان گلیسیرین می باشد می باید نوع گیاهی و خوراکی باشد. باید توجه کنیم که مار ک های متفرقه  نوع شیمیایی را بکار می برند که البته خیلی خطرناک بوده و فرد مصرف کننده اصلا متوجه موضوع نخواهد شد. پس بهتر این است که در انتخاب آن بسیار دقت کنیم.

مورد مهم دیگری که باید در آن دقت شود این است که نوع تنباکو نباید خیلی خرد و ریز باشد چون در این صورت راه ورودی هوا را در سر قلیان مسدود می نماید.

بهترین طعم قلیان میوه ای

طعم های قلیان

درباره ی اسانس  مورد استفاده در این محصول باید توجه کرد که  از اسانس مرغوب و استاندارد قابل مصرف و خوراکی استفاده گردد. بسیاری از مارک های معروف به دلیل وجود جنس تقلبی هم نام آن نمی توان به آنها اعتماد کرد.

مصرف قلیان تفریح خطرناکی است که بسیاری از نسل جوان امروز برای خوشگذرانی و سرگرمی بدون دقت و توجه به مضراتی که برای بدن و ریه ی آنها دارد به سمت آن میل و رغبتی بی بدیل دارند.

مصرف قلیان میوه ای اکثریت طرفدار را بین آنهایی که قلیان می کشند داراست که با طعم انواع میوه های گوناگون مثل پرتقال، سیب، نعناع و غیره ساخته می شود.

از بهترین طعم های قلیان می توان  نعناع ، موز ، لیمو ، پرتقال ، طالبی ، خیار ، هلو ، انگور سبز ، گلابی  و بسته بندی هایی به رنگ های ملایم در بازار ، معمولا در گروه بهترین طعم تنباکو می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *