instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

هزینه راه اندازی تولیدی زغال فشرده

فروش خط تولید زغال

هزینه راه اندازی تولیدی زغال فشرده

کارگاه ها و شرکت های تولیدی زغال فشرده در عملیات تولید زغال چینی از کوره های سنتی و صنعتی و دستگاه های  مختلف تولید زغال استفاده می نمایند که بنا به اظهارات شرکت های تولید کننده ی آن، هر کدام از این دستگاه ها و کوره ها در نوع خود از بهترین ها بوده و با کیفیت ترین و مرغوب ترین زغال را می سازند. البته یکی از موارد قابل توجه بطور کلی هزینه راه اندازی تولیدی زغال فشرده است.

با نهایت تاسف باید گفت بسیاری از کسانی که تصمیم به راه اندازی خط تولید زغال چینی را دارند بی هیچ اطلاع و آگاهی از کارایی و روش استفاده هر کدام از این دستگاه ها خریداری کرده و بدون دریافت مشاوره از شرکت های با تجربه و برند معروف، شروع به راه اندازی خط تولید زغال فشرده می نمایند .

داشتن آگاهی کافی رمز موفقیت شما در این صنعت است، و می تواند منجر به تولید محصولی با کیفیت ، فروش خوب و حتی کاهش هزینه های تولید زغال شما شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا هزینه های راه اندازی خط تولید زغال فشرده را بررسی کنیم.

 

هزینه های کم تولید زغال : اصلی ترین دلیل سود آور بودن این صنعت

قیمت و هزینه ی خط تولید زغال در ایران به دلیل در دسترس بودن و فراوانی مواد اولیه و سود آوری زیاد، بسیار مناسب است.

مواد اولیه به طور کلی شامل خاک اره ، خاک زغال و پوست گردو است که همگی در دسترس بوده و به آسانی یافت می شوند.

خاک اره که اصلی ترین جزء است از کارگاه های چوب بری و صنایع چوبی به دست می آید.

ارزان بودن ، فراوانی و کیفیت بالای خاک اره در کشورمان سبب شده تا هزینه های تولید این محصول کم شود، و البته در مقایسه با زغال چوب سنتی ،آسیبی به محیط زیست نیز وارد نشود، چرا که هیچ درختی بدین منظور قطع نمی شود.

هزینه دستگاه های خط تولید زغال فشرده

نصب و راه اندازی دستگاه های خط تولید زغال چینی در منطقه ی خاورمیانه، صنعتی جدید به حساب می آید و محصول زغال تولیدی به کشورهای عربی حاشیه ی خلیج فارس و نیز به کشورهای اروپایی صادر می گردد.

از دیگر دلایل سودآور بودن این صنعت در کشورمان، این است که دستگاه ها همگی با مهندسی معکوس انجام شده ، ساخته شده در کشور خودمان هستند، بنابراین قیمت تمام شده بسیار مناسب است.

هات زغال سازنده خط تولید زغال فشرده به همراه نصب و راه اندازی رایگان آن است،و تامین مواد اولیه شما را نیز با بهترین قیمت و کمترین هزینه تضمین می کند تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. 

از آنجایی که مواد اولیه و دستگاه ها در داخل کشور هستند، نیاز به وارد کردن هیچ مواد اولیه نبوده و وابستگی ارزی در این کار وجود ندارد که خود یک مزیت بسیار مهم است.

هزینه راه اندازی تولیدی زغال شامل چه مواردی است؟

در راه اندازی خط تولید زغال فشرده ، به طور کلی دو نوع هزینه را در بر داریم. هزینه های ثایت و هزینه های در گردش .

هزینه های ثابت :

هزینه های ثابت شامل تهیه دستگاه های خط تولید ذغال، و هزینه اجاره یا خرید سوله برای کارگاه است. این هزینه ها یکبار در اول کار (و یا برای مدت زمانی طولانی) انجام می شود، بنابراین هزینه های ثابت شما برای راه اندازی خط تولید زغال است.

هزینه خرید خط تولید و خرید دستگاه های زغال در سال ۹۹ ، در شرکت هات زغال برابر با ۱۵۵ میلیون تومان است، که قیمتی بسیار مناسب تر از رقبا ، و با کیفیتی برتر است.

دیگر هزینه های ثابت لازم برای راه اندازی خط تولید ذغال چینی ، شامل خرید جک پالت، و هزینه برای اجاره سوله است که بسته به محل و شهر شما متغیر است.

هزینه های در گردش :

دیگر هزینه هایی که باید برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در نظر بگیرید، هزینه های در گردش هستند، به این معنی که این هزینه ها به صورت روزانه یا ماهانه باید پرداخت شوند تا بتوانید زغال را تولید کنید.

هزینه های روزانه شامل هزینه برای خرید مواد اولیه ، حمل و نقل مواد اولیه ، هزینه برای کارگران خط تولید (حداقل سه نفر کارگر با دستمزد روزانه ۱۵۰ هزارتومان) ، هزینه آب و برق کارگاه ، هزینه اجاره روزانه سوله (در صورتی که کارگاه دارای اجاره ماهانه باشد) ، هزینه استهلاک دستگاه ها و هزینه بسته بندی زغال تولید شده است.

برای اطلاع از ریز این هزینه ها ، و محاسبه قیمت ها و میزان سود روزانه می توانید به طرح توجیهی زغال فشرده مراجعه کنید.

 

دریافت وام کمک هزینه راه اندازی تولیدی زغال

سوال بسیاری از مشتریان و کسانی که قصد ورود به این حرفه را دارند این است که آیا امکان دریافت تسهیلات و وام کمک هزینه به این منظور وجود دارد؟

بله تسهیلاتی برای راه اندازی کارگاه تولیدی وجود دارد، که البته نیازمند داشتن مجوز تولید زغال فشرده است. مجوز باید از وزارت صنعت و معدن اخذ شود ، تا به بانک کارآفرینی معرفی شده و وام کمک هزینه راه اندازی تولیدی زغال دریافت شود. اما دریافت مجوز خود نیازمند رفت و امد و دوندگی هایی است که شاید برای برخی امکان پذیر نباشد. (داشتن مجوز برای تولید زغال الزامی نیست)

مژده : اگر نیاز به کمک هزینه برای راه اندازی خط تولید زغال هستید، اما شرایط و امکان اخذ مجوز و استفاده از وام های بانکی را ندارید، نگران نباشید. هات زغال شرایطی را فراهم کرده است که افرادی که نیاز به کمک هزینه دارند، با همکاری با این شرکت بتوانند به صورت شرایطی خط تولید را راه اندازی کنند و هزینه های مربوطه را تامین کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرایط ، با مشاوران هات زغال تماس حاصل فرمایید، تا زمانی برای ملاقات حضوری و فراهم سازی شرایط برای شما ترتیب دهند.

شماره های تماس هات زغال :  

۰۲۶۳۷۳۱۳۳۸۵

۰۹۱۲۱۱۵۶۸۰۵

کاهش هزینه تولید زغال فشرده

جهت کاهش هزینه راه اندازی تولیدی زغال فشرده می تواند اقداماتی را انجام داد. از قبیل :

تهیه مواد اولیه مرغوب و با کیفیت

هر چه ضایعات و مواد اضافی در مواد اولیه شما کمتر باشد، و به عبارتی مواد اولیه خالص تر باشد (به خصوص خاک اره) ، هزینه های شما نیز کمتر می شود، چرا که نیاز به تهیه بیشتر مواد اولیه ندارید.

سلامت دستگاه ها :

سرعت تولید ، و کیفیت تولید دستگاه ها تاثیر مستقیمی در کاهش هزینه های تولیدی شما دارند. به این صورت که هرچه محصول با کیفیت تر باشد و به اصطلاح پرتی نداشته باشد، میزان بیشتری محصول برای فروش دارید که نتیجه آن سود بیشتر است.

اگر هر یک دستگاه های شما به خوبی عمل نکنند، می تواند منجر به ضرر و افزایش هزینه های شما شود. مثلا اگر کیفیت فشرده سازی مواد در اکسترودر خوب نباشد و بریکت ها شل باشند، در کوره نیز وا رفته و یک پالت ممکن است به کل از بین برود.

بنابراین ، داشتن دستگاه هایی با کیفیت تولید خوب ، و عملکرد مناسب می تواند موجب کاهش هزینه های تولیدی و کاهش ضرر و زیان شود.

آگاهی از روش تولید :

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که شما اطلاعات کافی را در زمینه تولید داشته باشید ، و از تجربه و مشاوره افراد خبره بهره برید. در صورتی که روش های درست تولید را بدانید محصولی بدون دور ریز تولید کرده و هزینه های شما نیز کاهش می یابد.

گروه هات زغال تمام آموزش های لازم و مشاوره های مربوطه برای تولید زغال ، و تجربه چندین ساله خود در این زمینه را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *