instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

نصب خط تولید زغال فشرده چینی

دستگاه زغال ساز

 نصب و شروع کار خط تولید زغال فشرده چینی

امروزه در صنعت تولید زغال فشرده که صنعتی جدید و نو پا می باشد، نصب و شروع کار خط تولید زغال فشرده چینی امری بسیار مهم و قابل توجه است . چه بسیار شرکت هایی هستند که کالای نامرغوب ارائه کرده و نیز در راه اندازی خط تولید زغال مهارت و تبحر خاصی ندارند و مشتریان بسیار ناراضی می شوند و در نتیجه ایشان را به دردسر و زحمت می اندازند.

هات زغال با استفاده از جدیدترین و به روزترین دانش تولید دستگاه ها اقدام به تولید و راه اندازی آنها نموده و محصولاتی با مرغوبیت بالا و درجه یک به مشتریان ارائه می نماید. این مجموعه با بکارگیری نیروی حرفه ای و با تجربه از بسیاری تولید کنندگان در این عرصه سبقت گرفته و با توجه به فعالیت های سال های گذشته و کسب تجربه در همه ی زمینه ها از قبیل تولید، نصب و فروش خط تولید، تولید و فروش زغال چینی، تهیه و فروش مواد اولیه ی با کیفیت و درجه یک و غیره در جهت خدمت به مشتریان گرامی گام بر می دارد.

 فروش خط تولید ذغال چینی

همانطور که می دانید تولید و ساخت یک محصول مرغوب هم به کیفیت مواد اولیه و هم به عملکرد بهینه ی دستگاه ها بستگی دارد، از این رو هات زغال با استفاده از به روزترین تکنولوژی دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت و تولید دستگاه های تولید زغال اقدام به ساخت و فروش محصولات خود نموده و از این جهت به شما اطمینان می دهد که در صورت سفارش به این شرکت خشنود و راضی خواهید بود و از بهترین خدمات پس از فروش محصول برخوردار خواهید شد.

 آموزش تولید زغال فشرده چینی

آموزش تولید زغال فشرده، توسط نیروهای زبده این گروه انجام می گیرد و همواره در هنگام مواجهه با مسائل مربوط به کار تولید زغال پشتیبان شما عزیزان می باشد. دوره ی آموزشی پس از سفارش و خرید مشتریان، توسط پرسنل مجرب هات زغال اجرا می گردد.

برای شروع هر شغلی باید دوره ی آموزش آن را گذراند و به آن کار تسلط کافی پیدا کرد. البته در هنگام کار امکان دارد به مواردی بر خورد نمایید که قبلا با آن روبرو نشدید پس باید این را تجربه کنید و یاد بگیرید. گروه هات زغال با سالها تجربه در جهت تولید زغال فشرده و خط تولید زغال و نصب  آن در تلاش است تا متقاضی محترم در به راه انداختن این حرفه با هیچ مشکلی مواجه نباشد و همواره رضایت مشتریان هدف اصلی این مجموعه می باشد.

یادگیری و آموزش راه اندازی خط تولید زغال، به افراد کمک می کند که در  زمان و وقت خود صرفه جویی کرده و کمترین اتلاف وقت را در مراحل ساخت و تولید داشته باشند. فراگیری راه اندازی خط تولید به شما کمک می نماید که با جزئیات دستگاه ها آشنایی بیشتری پیدا کنید. در نتیجه  هر چه آگاهی و دانش بیشتری دریافت نمایید، قدرت و توانایی تان هم زیاد می شود. این آموزش جزو خدمات پس از فروش می باشد و توسط متخصصین گروه هات زغال انجام می شود.

خط تولید زغال فشرده چینی

خرید مواد اولیه– تهیه مواد اولیه

زغال فشرده ی چینی (بریکت) از ترکیب سه ماده ی خاک زغال، پوست گردو و خاک اره تهیه می گردد. دسترسی به این مواد خوشبختانه در ایران بسیار راحت بوده و با قیمتی پایین می توان آنها را تهیه کرد.

زغال فشرده

زغال فشرده مرغوب نیاز مبرم به مواد اولیه ی با کیفیت و درجه یک دارد، که برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. از نشانه های زغال با کیفیت: بدون بو، بدون دود، سوختن با عمر طولانی و تولید حرارت کافی،نداشتن شکستگی و ترک و پودر شدن می باشد.

مزایای تولید زغال فشرده چینی

تولید زغال فشرده از خاک اره برای محیط زیست نیز بسیار منفعت داشته و باعث جلوگیری از قطع بی رویه ی درختان می گردد. همچنین باعث بازیافت شدن مواد دورریز و ضایعات چوب می گردد.

دستگاه های خط تولید زغال فشرده

میکس مواد: این کار با دو روش سنتی و صنعتی  انجام می شود؛ که در آن ۸۰ % خاک اره ، ۱۰ % پوست گردو و ۱۰ % خاک زغال را با یکدیگر می آمیزند.

دستگاه سرند: دستگاهی است جداکننده ای که در آن خاک اره را با الک کردن به سایز مورد نیاز در می آورند.

دستگاه خشک کن: در این مرحله مواد به دستگاه خشک کن  وارد می شوند که باعث رطوبت گیری تا ۵ درصد آن می شود.

دستگاه فشرده سازی (اکسترودر): مواد آماده  را در قسمت خوراک خور دستگاه فشرده سازی(اکسترودر) وارد می کنند و از خروجی دستگاه، فشرده شده و پرس شده خاک اره، خاک ذغال و پوست گردو (بریکت) را تحویل می گیرند.

کوره زغال: پس از خروج بریکت ها از دستگاه اکسترودر به مرحله ی بعد یعنی مرحله ی پخت یا کوره وارد می شوند.

دستگاه برش زغال فشرده: برخی از تولید کنندگان برای سهولت هرچه بیشتر مشتری، قالب های زغال آماده شده را به وسیله ی دستگاه برش زغال فشرده، به  قطعات یکسان در ابعاد مناسب تقسیم می کنند.

گروه فنی هات زغال تمامی این موارد را به صورت ۱۰۰ درصد اصلاح نموده است، طوری که هرروز از هر دستگاه در یک نوبت، مقدار زیادی زغال فشرده به صورت تضمینی و یکنواخت به مشتریان عزیز تحویل می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *