instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

قیمت مواد اولیه زغال قالبی

پوست گردو

قیمت مواد اولیه زغال قالبی

بسیاری از کارگاه های تولید زغال قالبی درباره ی تهیه و تامین مواد اولیه و نیز آگاهی از قیمت مواد اولیه زغال قالبی با مشکلاتی روبرو می شوند و تعهدات خود را نمی توانند به موقع و در اسرع وقت اجرایی نمایند زیرا جمع و فراهم کردن خاک اره ، پوست گردو و خاک زغال برای مالکین این کارگاه ها که همه تمرکزشان بر روی تولید زغال فشرده است کار بسیار سختی می باشد.

به همین جهت بسیاری از افراد که نیازمند مواد اولیه هستند می توانند از گروه هات زغال بدون هیچ گونه مشکل و صرف وقت و نیز با قیمت بسیار مناسب مواد اولیه لازم خود را تهیه نمایند.

همانطو که می دانید راه های تولید زغال (چوب و زغال قالبی) در چند سال گذشته کمی دچار تغییر شده است. بطور کلی زغال چوب به عنوان سوخت، بسیار مناسب بوده و هست چرا که با سوزاندن آن آتشی بسیار گرم و با عمر طولانی و بدون دود ایجاد می نماید. با مخلوط کردن زغال چوب با دیگر مواد و و ایجاد خمیر و  فرم دادن به آن، زغال‌ قالبی (فشرده) تولید می‌شود که می توان از آن برای آشپزی و درست کردن انواع کباب در محیط سر باز استفاده نمود. مطابق با نتایج آمارگیری انجام شده در بین مردم آمریکا در سال  ۱۹۹۷ خریداری میزان ۸۸۳،۷۴۸ تن زغال قالبی بوده است.

قیمت مواد اولیه زغال قالبی

دود ایجاد شده از فرآيند تولید زغال شامل مواد بسيار با ارزشی از نظر اقتصادی و صنعتی می باشد كه می تواند در جنبه های گوناگونی مورد استفاده قرار بگيرد ولی اگر بتوان در توليد زغا‌ل‌چوب از تکنیک های جديد و نو به جای روش‌ سنتی كرد می توانيم هم  كيفيت محصول به دست آمده را افزایش داد و هم مشکلات و معايب ناشي از اين فرآيند را نيز به پایین ترین سطح رسانید.

مطلب مهم دیگری که باید خاطر نشان کرد بکارگیری ضايعات كشاورزی و مواد دور ریز به جای استفاده از چوب درختان و منابع جنگلی می تواند در توسعه ی تکنیک های سبز داشته باشد بدون اين‌كه  جنگلی نابود شود و این بزرگترین کمک به حفظ محیط زیست می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *