instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در گیلانغرب

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در نیشابور

اگر تمایل به راه اندازی خط تولید زغال فشرده در گیلانغرب دارید، با ما همراه باشید. در صنعت زغال سازی به نوعی از زغال که با خاک زغال بدست می آید زغال فشرده یا زغال قالبی گویند. این نوع فرآورده بوسیله خاک اره و ترکیب آن با آهک و چسب بدست می آید. در این نوع زغال پتانسیل قالب پذیری بالایی دیده می شود و همچنین انواع زغال های چینی از مجموعه خانواده زغال های فشرده به شمار می روند.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در گیلانغرب

زغال فشرده یا زغال چینی از جمله صنایع بسیار سودآور است که در بسیاری از کسب و کارها از جمله رستوران ها و کبابی ها، شرکت صنعتی دیده می شود.

هات زغال در زمینه خط تولید زغال فشرده در گیلانغرب و دیگر شهرهای ایران فعالیت دارد و همچنین به عنوان تامین کننده مواد اولیه مرغوب و تولید کننده تجهیزات مورد نیاز در کنار مشتریانی است که در گیلانغرب سکونت دارند.

مواد اولیه برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در گیلانغرب

ما برای  تامین مواد اولیه زغال فشرده در کشور نیازمند واردات از کشورهای دیگر نیستیم. این مواد به اندازه کافی در ایران وجود دارد و پس از استفاده دوباره به چرخه طبیعت بازگشته و برای نسلهای بعدی مورد استفاده قرار میگیرد.  شرکت صنعتی هات زغال در زمینه تامین مواد اولیه می تواند به شهروندان محترم گیلانغربی خدمات رسانی کند.

خاک اره در گیلانغرب

خاک اره در خط تولید زغال فشرده به عنوان مهمترین مواد اولیه است که باید خالص و با کیفیت باشد.مشتریان گرامی برای تامین خاک اره مرغوب میتوانند با مشاوران  قابل اطمینان شرکت صنعتی هات زغال در تماس باشند .

پوست گردو برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در گیلانغرب

شرکت صنعتی هات زغال  پوست گردوی آسیاب شده با کیفیت را برای تولید کنندگان محترم تهیه کرده و شما برای  تهیه و دسترسی آسان به این مواد اولیه مرغوب میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت این شرکت در تماس باشید.

معرفی شهر گیلانغرب

شهر گیلان‌غرب (به کردی: گیەڵان مرکز شهرستان گیلان‌غرب است. این شهر در جنوب‌غربی استان کرمانشاه واقع شده است. این شهر به عنوان پایتخت‌ ایل کلهر شناخته شده می‌باشد.

جمعیت گیلانغرب طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد ۲۲٬۳۳۱ نفر بوده‌ است که در این بین ۱۱٬۱۱۵ نفر مرد و ۱۱٬۲۱۶ نفر زن هستند و تعداد ۶٬۶۶۲ خانوار در این شهر زندگی می‌کنند که این رقم در مقایسه با سال‌های قبل به دلیل مهاجرت گسترده‌ی مردم برای یافتن کار به شهر کرمانشاه، تهران و سایر شهرهای صنعتی کاهش داشته‌است.

آب و هوای منطقه گیلانغرب

‘گیلان‌غرب’ در ارتفاع ۸۰۴ متری از سطح دریا واقع شده‌ است و جزء مناطق گرمسیر استان کرمانشاه محسوب می شود.’گیلان‌غرب ‘ بر سر مسیر اصلی قصرشیرین به ایلام واقع شده است که استان ایلام را به مرز خسروی و گذرگاه مرزی پرویزخان وصل می‌کند. هر چه به طرف شرق و شمال این شهرستان پیش بروید ارتفاع بیشتر و هوا خنک تر می شود و هرچه به طرف جنوب و غرب بروید هوا گرم تر و به ارتفاعات کم می‌ شود.

مذهب و دین شهر گیلانغرب

مردم این شهر مسلمان و پیرو مذهب شیعه هستند. با وجود آن‌که گیلان‌غرب در جنگ ایران و عراق یکی از پایگاه‌های اصلی ایران بود ولی این شهر از نظر صنعتی یکی از فقیرترین شهرهای کشور است و تقریباً هیچ کارخانه صنعتی در این شهر وجود ندارد. در سال ۱۳۹۳ بازارچه مرزی سومار از توابع شهرستان گیلانغرب افتتاح گردید.

قومیت و زبان مردم گیلانغرب

مردم این شهر کرد و از طایفه‌های مختلف ایل کلهر هستند. زبان مردم این شهر کردی کلهری بوده و به عنوان پایتخت ایل کلهر با اصالت تمام تکلم میشود.

معروف ترین اثرها و بناهای تاریخی گیلانغرب

کاخ اربابی ساسانی:

وجود تپه‌ای تاریخی در سراب گیلان‌غرب که آثار به جای مانده از آن شبیه به یک کاخ است که عده‌ای آن را مربوط به دورهٔ ساسانی و عده‌ای دیگر فراتر از دوره ساسانی می‌دانند همچنین بوته‌های کمیاب مورت مقدس در پایین دست کاخ سراب یافت می‌شود که نشانی از قدمت فراوان آن می‌باشد.

قڵا (قلعه):

تپه‌ای در وسط شهر گیلان‌غرب بوده که معروف به قڵا (قلعه) می‌باشد که آنگونه پیداست این ساختمان خرابه سه طبقه بوده‌است که بسیاری بر این عقیده هستند این تپه می‌تواند یک زیگورات مربوط به دوره ایلامیان باشد.

حه‌سه‌ن زوور دار

خرابه‌ای در پایین دست شهر گیلان‌غرب واقع شده‌است که در میان مردم منطقه به حسن زوردار معروف می‌باشد. مساحتی حدود سیصد متر دارد. این قلعه که متاسفانه به علت حفاری‌های بیش از حد و عبور یک کانال آب از کنار آن چیز زیادی از آن باقی نمانده‌است. به احتمال زیاد این قلعه مقر حکومت خاندان کُرد حسنویه بوده‌است که زمانی نسبتاً طولانی بر منطقه غرب کشور سیطره داشته‌اند.

عه‌مله قوت

بلندای آمله قوت که یک برج طبیعی بر فراز انارک در جانب جنوبی شهر گیلان‌غرب است. در محل آثاری از ساروج و گچ وجود دارد. آثاری از زندگی انسان‌های گذشته در اطراف آن وجود دارد که سبب عدم وجود سند یا کاوشی در آن ناشناخته مانده‌است. البته عده زیادی اعتقاد دارند که مربوط به زمان ساسانیان است و در زمان حمله اعراب به ایران خراب شده‌است چون اعراب از طرف گیلان‌غرب و شهر حلوان (سرپل‌ذهاب) به ایران حمله‌ور شده‌اند آن موقع گیلانغرب دشتی حاصل‌خیز و وسیع بوده‌است. منطقه آمله‌قوت طوری است که بر تمام دشت ویژنان، دشت گیلان، قصرشیرین و بر ناودار تا ارتفاعات مشرف بر ایوان غرب مسلط است و جای مناسبی برای دیدبانی گذشته‌گان بوده‌است.

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در گیلانغرب می توانید همین حالا برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *