instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در قائم

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در قائم

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در قائم یکی از پربهره ترین مشاغلی است که در این شهر می توان به آن مشغول شد. بسیاری از افراد بدون تجربه و آشنایی با این کار اقدام به راه اندازی خط تولید زغال فشرده می کنند و با تولید زغالی غیر استاندارد باعث رضایت مشتریان شده است. برای این که خط تولیدی بسیار قوی و باکیفیت داشته باشید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین هات زغال تماس گرفته و از تجربیات و تخصص آن ها بهره مند شوید.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در قائم

برای تولید زغال فشرده ابتدا باید مواد اولیه را تهیه کرد. از جمله مهم ترین مواد اولیه برای تولید زغال فشرده می توان به خاک اره، پوست گردو و خاک زغال اشاره کرد. این مواد اولیعه باید مرغوب و بدون افزودنی باشد تا بتواند محصولی با کیفیت تولید شود. پس از تهیه مواد اولیه باید دستگاه های مورد نیاز نیز استفاده شود که در ادامه به شرح دستگاه های مورد نیاز خواهیم پرداخت.

دستگاه های تولید زغال فشرده

میکس مواد: میکس مواد به دو روش صنعتی و سنتی صورت می گیرد که در آن ۸۰ درصد خاک اره، ۱۰ درصد پوست گردو و ۱۰ درصد خاک زغال را با هم مخلوط می کنند.

دستگاه سرند: دستگاه سرند خاک اره را به سایز مورد نیاز جداسازی می کند.

دستگاه خشک کن: در این دستگاه تا ۵ درصد از رطوبت مواد اولیه گرفته می شود.

دستگاه فشرده سازی: در این قسمت مواد را وارد دستگاه کرده و خاک اره، پوست گردو و خاک زغال را به صورت پرس شده و فشرده شده از خروجی آن تحویل می گیرند.

کوره زغال: در این مرحله مواد تحویل داده شده در کوره و تحت حرارت قرار می گیرد.

دستگاه برش زغال فشرده: در این قسمت مواد بدست آمده برای راحتی مشتریان به قطعات و ابعاد یکسانی تقسیم بندی می شود.

دستگاه های مورد نیاز جهت تولید زغال فشرده به صورت حرفه ای و با تضمین ۱۰۰ درصد کیفیت را می توانید از متخصصین هات زغال بخواهید.

مزایای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در قائم

زغال فشرده با توجه به نحوه تولید دارای مزایای مختلفی است. در صورتی که این زغال به صورت حرفه ای و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شود دارای ویژگی هایی همچون بدون بو، سوختن با عمر طولانی، بدون دود، تولید حرارت کافی، عدم شکستگی، پودر شدن و ترک خوردن می باشد.

معرفی شهر قائم

قائم یکی از شهرهای استان مازندران است. در گذشته این شهر را با نام شاهی می شناختند و پس از انقلاب آن را به قائم شهر تغییر دادند. این شهر قطب صادرات و صنعت در مازندران بوده و جاذبه های بسیار زیادی دارد.

جمعیت شهر قائم

طبق سرشناسی صورت گرفته در سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر قائم ۳۰۹۱۹۹ نفر می باشد. این شهر بسیار مهاجرپذیر بوده و از این رو قومیت های مختلفی همچون شهمیرزادی ها، سوادکوهی ها، گرمسای ها و سمنانی ها در آن زندگی می کنند. مردم این شهر به زبان مازندرانی و فارسی صحبت می نمایند.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در قائم ما از تولید تا فروش در کنار شما هستیم!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *