instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در فیروز آباد

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شهرستان جهرم

اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در فیروز آباد را دارید، با ما در این مقاله همراه باشید. همان طور که می دانید برای راه اندازی خط تولیدی باکیفیت باید از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های مدرن استفاده کرد. به همین دلیل هات زغال یکی از مدرن ترین دستگاه تولید زغال فشرده را به همراه مواد اولیه مرغوب و باکیفیت را در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

زغال فشرده چیست؟

زغال فشرده از جمله محصولاتی است که از گذشته تاکنون فروش بسیار بالایی در بازار داشته و مواد اولیه آن بازیافتی می باشد. از جمله مهم ترین مواد اولیه این محصول می توان به خاک اره، خاک زغال و پوست گردو اشاره کرد. زغال فشرده به دو دسته صنعتی و سنتی تقسیم بندی می شود. زغال فشرده صنعتی که با نام بریکت نیز شناخته می شود، به صورت چند مرحله ای تولید شده و در داخل قالب های مختلفی قرار گرفته و به بازار عرضه می گردد.

صادرات و راه اندازی خط تولید زغال فشرده در فیروز آباد

زغال فشرده نه تنها در داخل ایران فروش بالایی دارد، بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد. زغال فشرده تولید شده در هات زغال با بهره گیری از بهترین متریال تولید شده و خط تولیدی فوق العاده باکیفیت دارد. در صورتی که شما نیز به دنبال زغال فشرده باکیفیت صادراتی هستید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

مزایای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در فیروز آباد

زغال فشرده یکی از کالاهای مصرفی است که مصرف بالایی در ایران و خارج از کشور دارد. زغال فشرده در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به صورت کاملا اصولی و استاندارد تولید گردد، دارای مزایای بسیاری است. این زغال فاقد هر گونه بو و دود بوده و از این رو هیچ آسیبی به سلامتی افراد وارد نخواهد کرد. همچنین برای تولید این زغال هیچ گونه آسیبی به طبیعت وارد نشده و تمامی مواد اولیه این محصول از مواد بازیافتی می باشد. از دیگر مزایای زغال فشرده تولید شده در هات زغال می توان به عدم شکستگی و پودر شدن اشاره کرد.

معرفی شهر فیروز آباد

در مرکز ناحیه غرب استان فارس شهری بسیار قدیمی به نام فیروز آباد وجود دارد. این شهر که با نام شهر گور نیز شناخته می شود دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. فصل بهار این شهر بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده و گردشگران بسیاری دارد. فیروز آباد شهری بسیار قدیمی است و قدمت آن به دوره ساسانی باز می گردد.

قومیت فیروز آباد

اکثر قومیت ساکنین فیروز آباد از مردم اصیل فارسی هستند و زبان آن ها فارسی می باشد ولی برخی گویش لری و ترکی نیز در این شهر وجود دارد. مردم این شهر اکثرا مشغول به کشاورزی هستند و از این رو خاکی حاصل خیز دارد.

جمعیت فیروز آباد

شهرستان فیروز آباد بر اساس سرشماری های صورت گرفته در سال ۱۳۹۵ جمعیتی در حدود ۱۲۱۴۱۷ نفر می باشند. همچنین وسعت این شهر ۳۵۷۵ کیلومتر مربع است و با شیراز ۹۵ کیلومتر فاصله دارد.

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در فیروز آباد می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *