instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شاهین شهر

خط تولید زغال فشرده در شاهین شهر

تولید زغال فشرده در شاهین شهر

در کنار تمامی استان ها و شهر های کشور ، امکان راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شاهین شهر ، این شهر زیبا در استان اصفهان نیز ، با خدمات هات زغال میسر شد.

ورود به کسب و کاری با رونق و سودآوری بالا ، که نیازی به سرمایه کلانی نیز نداشته، و تمامی تجهیزات و مواد مورد نیاز آن نیز در کشور فراهم می شود، فرصتی فوق العاده برای افرادی است که تمایل به داشتن کارگاه تولیدی،با مناسب ترین سرمایه است.

نصب و راه اندازی دستگاه تولید زغال در شاهین شهر

برای تولید زغال فشرده ، به دستگاه های خط تولید نیاز است، که این خط شامل چندین ماشین است که هر یک وظیفه ای خاص دارند.

تهیه کلیه دستگاه ها ، با بالاترین سرعت و کیفیت ساخت و طراحی بهینه شده توسط گروه هات زغال به شاهین شهر ، با بهترین شرایط خرید صورت می پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان ما در گروه هات زغال تماس حاصل فرمایید و به رایگان مشاوره دریافت کنید.

۰۲۶۳۷۳۱۳۳۸۵

۰۹۱۲۱۱۵۶۸۰۵

آموزش تولید زغال فشرده در شاهین شهر

ما در هات زغال هر آنچه برای تولید زغال در شاهین شهر را نیاز داشته باشید فراهم کرده ایم. از نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها گرفته، تا آموزش تولید.

هر حرفه ای نیازمند آموزش ها و فوت و فن هایی خاص است که در موفقیت شما تاثیرگذار است.

البته برای ورود به این کسب و کار نیاز به هیچ گونه تخصص ، مهارت یا پیش زمینه ای نیست و کلیه اموری که لازم باشد را به رایگان آموزش خواهید دید.

آموزش تولید زغال فشرده

خرید و فروش زغال فشرده در شاهین شهر

نگرانی بسیاری از افرادی که می خواهند وارد این حرفه شوند، از این است که نتوانند محصول تولیدی خود را به فروش برسانند.

خوشبختانه زغال فشرده از بازار خوبی در کشور برخوردار است، و حتی با وجود صادرات زغال فشرده ، می تواند به بازارهای خارجی هم صادر شود.

اما برای آن دسته از افرادی که تازه شروع به این کار کرده اند و نگران شناخت بازار و بازاریابی زغال خود هستند، این مژده را می دهیم که ، هات زغال، با درج در قرارداد، خرید ذغال فشرده شما را تضمین می کند، و این همکاری تا زمانی که شما مایل به فروش باشید ادامه خواهد داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، و برای پرسش هرگونه سوال، با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و به طور رایگان از جلسات مشاوره حضوری نیز بهرمند شوید.

 

معرفی شاهین شهر ؛ شهری نو بنیان

شاهین شهر

شهرستان شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال استان اصفهان قرار گرفته و نسبت به سایر شهر های ایران ، آن را می توان شهری جدید دانست که در حدود پنج دهه از بنیان گذاری آن می گذرد . در سال ۱۳۵۲ خورشیدی ، این منطقه به عنوان شهر شناخته شده و با نام رسمی شاهین شهر شناخته شد .

تاریخچه ی مختصری از شاهین شهر

در سال های دور ، این منطقه با نام “امیر آباد” شناخته می شد که عمده ساکنان آن به کشاورزی مشغول بودند . برخی از صاحبان این مزارع خان های سر شناس اصفهان بودند به همین دلیل این منطقه به امیر آباد معروف بوده است .

سال ها پس از این ، با سرمایه گذاری ارتش ایران و با کمک صنایع غربی شاهین شهر به مرکز فعالیت های صنعتی نظامی بدل شده و در ابتدا محل تاسیس شرکت هواپیما سازی ایران است . لذا به علت وجود همین منطقه صنعتی ، به تدریج مناطق مسکونی فراوانی حوالی آن به وجود آمدند . با رو به رشد گذاری این مناطق مسکونی نام این منطقه به شاهین شهر تغییر و بعنوان یکی از شهرستان های استان اصفهان شناخته شد .

شاهین شهر

شاهین شهر

اهمیت شاهین شهر

با وجود آب و هوایی خشک ، به علت وجود خاک حاصل خیز شاهین شهر برای کشاورزی استان اصفهان ناحیه ای مهم بوده است . به همین علت جمعیتی قابل توجه نیز در این ناحیه سکونت داشته اند . امروزه نیز با وجود مناطق صنعتی بسیار ، شاهین شهر از قطب های صنعت ایران شناخته می شود . شرکت هواپیما سازی ایران ، نیروگاه شهید منتظری ، شهرک صنعتی مورچه خورت ، شهرک صنعتی محمود آباد ، شرکت پالایشگاه اصفهان و ده ها مجتمع کارخانه ای دیگر از مناطق صنعتی شاهین شهر به حساب می آیند .

شاهین شهر

راه ها و دسترسی جاده ای شاهین شهر

چنانچه از سمت شمال اصفهان -به عنوان مثال از قم یا کاشان- قصد عزیمت به شاهین شهر را داشته باشید ، آزاد راه کاشان-اصفهان مسیر اصلی شما خواهد بود . البته این آزاد راه با وارد شدن به استان اصفهان نسبتا شلوغ می شود اما در مجموع رفت و آمد در آن آسان است . در ابتدای ورود به کمربندی اصفهان ، یک دوراهی ، مسیر اصفهان و شاهین شهر را جدا می کند . فاصله ی این کمربندی تا شاهین شهر حدود ۲۵ کیلومتر است .

همچنین شاهین شهر دارای یک ترمینال اتوبوس رانی برون شهری است .

شاهین شهر

اماکن تفریحی و گردشی شاهین شهر

البته شاهین شهر مانند اصفهان دارای اماکن تاریخی چندانی نیست ، اما بعضی از اماکن تفریحی این شهر عبارتند از : مجموعه تفریحی و فرهنگی شاهین شهر ، ورزشگاه پوریای ولی ، سالن ورزشی الزهرا ، فرهنگسرای شاهین شهر و یک زورخانه سنتی .

شاهین شهر

جمعیت و مردم

طبق سر شماری انجام شده در سال ۱۳۹۳ خورشیدی ، جمیعت شاهین شهر بالغ بر ۱۷۳٫۰۰۰ نفر بوده است .

جمعیت کثیری از ساکنان شاهین شهر را مهاجران تشکیل می دهند که بسیاری از ایشان مهاجران مناطق جنگی مانند استان خوزستان هستند . شاهین شهر اقوام مختلف ایرانی از جمله کردها ، لرها ، و آرامنه را در خود جای داده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *