instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در بابلسر

ذغال فشرده

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در بابلسر

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در بابلسر سودآوری زیادی دارد و همچنین فروش و صادرات این محصول به سایر کشورها باعث راه اندازی این خط تولید در کشور شده است. امروزه استفاده از زغال فشرده جهت پختن کباب در رستورانها و همچنین استفاده در قهوه خانه ها بسیار رایج است. مشتریان گرامی جهت مشاوره و راه اندازی خط تولید زغال فشرده در بابلسر می توانند با مشاوران سایت شرکت صنعتی هات زغال در تماس باشند.

مواد اولیه زغال فشرده در بابلسر

خوش بختانه ما برای تهیه مواد اولیه زغال فشرده به سایر کشورها وابسته نیستیم و این مواد باارزش به وفور یافت می شود و دوباره بازیافت شده و به چرخه طبیعت باز می گردد. مواد اولیه تولید زغال فشرده، از ترکیب پوست گردو و خاک کربن و درصد زیادی خاک اره بدست می آید. یکی دیگر از فعالیت های شرکت صنعتی هات زغال، تامین مواد اولیه با کیفیت می باشد و هموطنان عزیز بابلسر می توانند جهت سفارش مواد اولیه خود با ما در ارتباط باشند.

خاک اره در بابلسر

خاک اره مهم ترین مواد اولیه در صنعت و تولید زغال فشرده می باشد.برای تولید این ماده نیازی به آسیب رساندن درختان با ارزش نیست و می توان  آن را از پسماند کارگاه های مبل سازی و کارخانجات صنعتی چوب بدست آورد. شرکت صنعتی هات زغال در زمینه تامین خاک اره با کیفیت مشتریان گرامی را همراهی می کند.

پوست گردو در بابلسر

پوست گردو نیز یکی دیگر از مواد اولیه مهم در تولید زغال فشرده می باشد و به عنوان مواد بازیافتی در این صنعت کاربرد دارد. شهروندان محترم بابلسر می توانند ازطریق پل های ارتباطی شرکت صنعتی هات زغال با ما در تماس باشند.

 

خط تولید زغال فشرده در بابلسر

معرفی شهر بابلسر

یکی از شهرهای  خوش اب و هوای کشور ایران ،بابلسر می باشد که از نظر اب و هوا دارای اعتدال بسیار زیاد و میزان بارش سالیانه ۷۹۱ میلیمتر و رطوبت ۷۹ درصد از معتدل ترین شهرهای شمالی استان مازندران محسوب می شود.

نام پیشین بابلسر، معروف به مشهد سبز به معنای مشهدی سبز بوده است که سپس به مشهدسر تغیر پیدا کرده است.

جمعیت و گویش مردم بابلسر

بر اساس سرشماری که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفت، جمعیت شهر بابلسر برابر با۵۹۹۶۶  نفر اعلام شد . زبان سخن  مردم منطقه بابلسر مازندرانی می باشد.

بادهای محلی بابلسر

منطقه بابلسر دارای بادهای محلی بسیاری است که برخی از این بادها عبارت است از: خزری، افتاب شو ، بادسام، گله وا، دشت وا، کوسری وا ،استرابادی وا، گله واستریک، دشت واستریک ، ،صورت وز.

گونه های گیاهی منطقه بابلسر

به دلیل رطوبت و بارندگیهای سالانه فراوان در استان مارندران، پوشش گیاهی در منطقه بابلسر و اطراف آن بسیار زیاد است. برخی از گونه های گیاهی مانند: درختان نارنج، درختان خودروی گردو، انار، ازگیل، شمشاد، شاه بلوط، ممرز ، نمدار، بوته ی تمشک، افرا، راش، نارون، انجیلی و …

گونه های جانداران و حیوانات بابلسر

گونه های جانوری فراوانی در این منطقه یافت می شود که برخی از آن ها مانند پرندگانی همچون  عقاب دریایی دم سفید، عروس غاز، اردک سرسفید، عقاب طلایی دال، شاهین، کبک معمولی، قرقاول، غاز پیشانی سفید، فلامینگو، پلیکان خاکستری و انواع قو و غاز و اردک و… هستند و همچنین پستانداران زیادی مانند: گوسفند وحشی، سیاهگوش، گوزن زرد، شنگ، فک دریای، پلنگ و… در جنگلها و مراتع استان مازندران وجود دارد.

اماکن گردشگری بابلسر

جشنواره مجسمه شنی که بامعرفی استعدادهای هنری بابلسر وبه یاری انجمن هنرهای تجسمی این منطقه برپاشد ودر سطح ملی ادامه یافت.

رودخانه ی بابلرود که از میان شهر بابلسر عبور می کند و یکی از جاذبه های مهم شهر می باشد.

روستای کهنه محله می رود  یکی از روستاهای محلی شهر بابلسر است که دارای امکانات تفریحی بسیاری اعم ازسواحل مازندران،شنزارها وجنگلهای اوکالیپتوس وتوسکا ومناظر طبیعی بسیاری است.

باغ وحش یا حیاط وحش بابلسر که در خیابان دریا قرار دارد یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه میباشد. این حیات وحش دارای گونه های حیوانی بسیاری مانند:میمون، چهار قلاده شیر، گوش سیاه(گربه وحشی)، چهار عدد گرگ، شتر و… می باشد.

پل معلق بابلسر که روی رودخانه بابلسر در دوران پهلوی بنا شده است، امروزه یکی دیگر ازاماکن تفریحی و جذاب برای گردشگران این منطقه  می باشد. پل معلق نمادی از شهر بابلسر است که به ثبت ملی رسیده است.

علاوه بر این  محله میرود بابلسر، کارتینگ ،سدلاستیکی عرب خیل،منطقه کرفون بابلسر، اسکله ساحلی بابلسر از اماکن تفریحی و گردشی این شهر محسوب می شوند وهمچمین وجود  شهرک های زیبا و مدرن ( شهرک دریا کنار و  شهرک ساحلی خزر شهر)

در این منطقه به زیبایی این شهر افزوده است. این دو منطقه مسکونی که مشرف به دریا می باشند ،بابلسر را به شهری اروپایی تبدیل کرده اند.

غذاهای سنتی بابلسر

برخی از غذاهای محلی بابلسرمانند : باقلاویج که از غذاهای معروف بابلسر است و با تخم مرغ، شوید، باقلا، وانواع ادویه جات طبخ می شود، ملابیج هم از غذاهای اصیل مازندرانی است که مواد تشکیل دهنده ان ماهی سفید،گردو،ر ب انار، و انواع سبزیجات معطر و ادویه جات است. اغوزمسما یکی دیگر از غذاهای معروف مازندران می باشد که با گوشت اردک، دانه ی انار، گردو وادویه جات پخته می شود. نازخاتون که از غذاهای معروف مازندرانی ها است و ترکیب ان بادمجان کبابی، رب انار، پیاز، رب انار، نعنا و گلپر است .

معرفی رستورانها و اقامتگاه های معروف بابلسر

رستورانهای بسیاری در شهر بابلسر وجود دارد که متناسب با هر سلیقه ای می توان به انجا رفت و ازخوردن غذاهای  محلی ، خانگی، ایتالیای ، فست فود و…لذت برد. رستوران شیلات، رستوران حاج حسن، رستوران وارش، رستوران باغ رزو مجموع رستوران های سوسره از معروفترین رستوران های شهر بابلسر می باشند و همچنین ازاقامتگاه های معروف بابلسر میتوان مجتمع توریستی تفریحی میزبان، مجتمع ساحلی قناری وهتل جهانگردی خزرشهر را نام برد.

مراکز خرید و مجتمع های تجاری بابلسر

مراکز خریدهای و مجتمع های تجاری گوناگونی در شهر بابلسر وجود دارد که به معروفترین و پر رونق ترین انها میپردازیم: مجتمع لیوایز، مرکز تجاری پرشیا، مجتکع تجاری دهقان، فروشگاه های زنجیره ای تونل، فروشگاه های زنجیره ای خانه و کاشانه، فروشگاه ایران کتان ، خزر سنتر، نایت گالری، پاساژ سعدی و…

سوغاتی های شهر بابلسر

از سوغاتی های شهر بابلسر می توان به برنجک، رشته به رشته، اب دندون، کماج مازندرانی، ترشی های محلی، زیتون پرورده ،به قماق، پشت زیک و انواع شیرینی وکلوچه های سنتی ، انواع ماهی های تازه، انواع مرکبات، برنج ایرانی معطرو… اشاره کرد.

صنایع دستی بابلسر

از هنر و صنایع دستی بابلسر و استان مازندران ، گلیم بافی است که هنرمندان بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و همچنین هنرهای  دستی دیگری مانند:صحافی، قالی بافی، گلیم بافی، حصیربافی و هنرهای دستی، بافت گلیچه، صنعت چرم، هنرهای چوبی، سوزن دوزی، چوقا، طراحی سنتی ونگارگری  و…در این استان رایج است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *