instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

تاسیس خط تولید زغال فشرده در شهرستان سرخه

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شهرستان جهرم

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شهرستان سرخه می تواند یکی از کار های پرسود در این شهرستان باشد

اولین گام برای راه‌اندازی خط تولید زغال فشرده کسب اطلاعات کافی درباره این کسب‌وکار است .شرکت هات زغال با مشاوران امین و معتمد خود به مشتریانش از ابتدای کار تا فروش محصولات مشاوره می‌دهد. شما اگر قصد راه‌اندازی خط تولید زغال فشرده در شهرستان سرخه را دارید می‌توانید با مشاورین شرکت هات زغال تماس حاصل کرده و در مورد تمامی مراحل تولید زغال فشرده سوالات خود را  از آنها بپرسید و با اطمینان خاطر اقدام به راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شهرستان سرخه نمایید. دومین فعالیت شرکت هات زغال تامین مواد اولیه برای مشتریان خود می‌باشد.

سومین فعالیت این شرکت در زمینه تهیه دستگاه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی خط تولید زغال فشرده است همان‌طور که می‌دانید هرچه دستگاه‌های مورد استفاده در خط تولید زغال فشرده دارای بازدهی بالاتر و عمر مفید بیشتر باشند سودآوری خط تولید زغال فشرده شما بالاتر خواهد رفت. تمامی دستگاه‌های مورد نیاز اعم از خردکن ,دستگاه خشک‌کن ,سرند, اکسترودر تسمه‌ای و سایر دستگاه‌های مورد نیاز را می‌توانید از شرکت هات زغال تهیه نمایید.

آشنایی با شهرستان سرخه

شهرستان سرخه یکی از شهرستان‌های استان سمنان می‌باشد که در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی تهران و ۲۰ کیلومتری از مرکز استان واقع‌شده است. شهرستان سرخه از شرق به شهرستان مهدی‌شهر از شمال به استان تهران از غرب به شهرستان آرادان و از جنوب به دشت کویر محدود می‌شود. شهرستان سرخه با تقدیم ۲۰۰شهید در انقلاب اسلامی ایران در زمره شهرستان‌های شهیدپرور ایران به حساب می‌آید. در شهرستان سرخه گویش‌های مختلفی رایج است که می‌توان به سرخه‌ای ,افتری, مؤمن آبادی, لاسجری و بیابانکی اشاره کرد.

صنایع دستی و سوغات شهرستان سرخه

در سرخه صنایع دستی مانند قالی‌بافی ,گلیم‌بافی ,حوله بافی ,جاجیم‌بافی و فرش‌بافی دیده می‌شود و همچنین سوغاتی مانند خربزه ,انار, انجیر ,بادام ,گردو ,سیب ,گلابی , ,لبنیات نان محلی و نان شیرمال را می‌توانید در سفر به شهرستان سرخه به عنوان سوغات خریداری نمایید.

کاروان‌سرای لاسجرد شهرستان سرخه

اماکن تاریخی و جاذبه‌های دیدنی زیادی در شهرستان سرخه وجود دارد. کاروان‌سرای لاسجرد که از قدمت آن به دوران عباسی بر میگردد در مسیر زیارتی به‌طرف مشهد مقدس قرار دارد. این کاروان‌سرا دارای دو ایوان و حیاطی وسیع با ۲۴حجره می‌باشد در دو طرف ایوان غربی این کاروان‌سرا ۶ غرفه جهت سکونت مسافران ساخته‌شده است.

آب انبار بیرون دژ

در محله بیرون دژ شهرستان سرخه و در کنار مصلی نمازجمعه یک آب‌انبار بزرگ قرار گرفته‌است که مربوط به دوران قاجار می‌باشد آب‌انبار بیرون دژ که به نام محله نام‌گذاری شده‌است از آب‌انبارهای بزرگ این شهر به حساب می‌آید که مخزن اصلی آن یک گنبد عظیم مخروطی‌شکل است و با معماری خاص ناحیه کویری ساخته‌شده است پله‌های مدور در دور این آب‌انبار نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند. بر بالای گنبد بادگیر کوچکی وجود دارد که جریان هوا را عبور داده و سبب خنک شدن آب می‌شود.

حمام بیرون دژ

این حمام در حوالی مسجد جامع و چهل‌ستون قرار گرفته‌است که قدمت آن به دوران اواخر زندیه و اوایل قاجاریه برمی‌گردد معماری این حمام‌ به شکل خاصی می‌باشد که شامل رختکن ,دهلیز ارتباطی ,گرم‌خانه ,خزینه آب و تون هستند .این حمام‌ از دو حمام بزرگ و کوچک تشکیل‌شده‌ است که حمام کوچک ویژه بانوان و حمام بزرگ ویژه آقایان محسوب می‌ شود.

بقعه پیر غریب

از دیگر اماکن دیدنی شهرستان سرخه می‌توان به بقعه پیر غریب اشاره کرد. این بقعه در ابتدای ورودی شهر سرخه از سمت سمنان واقع شده‌است.از دیگر اماکن مذهبی در شهرستان سرخه می‌توان به آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی ,امامزاده عبدالله و اسماعیل , بقعه امامزاده چهار تن ایج  ,بقعه امامزاده شاه محمد زید و امامزاده شیخ اشاره کرد.

غار افتر

غار افتر که یکی از بزرگ‌ترین غارهای آهکی شهرستان سرخه است در روستای افتر قرار دارد و همواره توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند در این غار معمولاً محصولات لبنی دامداران که دوره ییلاق را در روستاهای اطراف می گذرانند نگهداری می شود.

منطقه شکار ممنوع خنار

این منطقه با بیش‌از ۳۵ هزار هکتار در شمال شهرستان سرخه و در دامنه‌های البرز واقع‌شده است در این منطقه زیبا گونه‌های گیاهی فراوانی یافت می‌شود ازجمله پرندگان این منطقه گنجشک‌سانان ,کبک  ,کبوتر صحرایی ,تیهو و پرندگان شکاری هستند

چشمه های معدنی

در شهرستان سرخه چشمه معدنی آبگرم در ۳۵کیلومتری شمال شرقی آن قرار دارد که شامل پنج چشمه می باشد .چشمه معدنی تلخاب در ۶ کیلومتری شمال غربی لاسجرم از دیگر چشمه‌های زیبای این شهرستان به حساب می‌آید. تلخاب دو چشمه دارد که محدوده‌ای استخری شکل را به وجود آورده‌است فراوانی گوگرد در آب این چشمه باعث تلخی و غیر قابل‌شرب شدن آن شده‌است و همین امر علت نام‌گذاری این چشمه به تلخاب می‌باشد. برای درمان سردرد  ,درد چشم  ,یرقان و رفع گرمی بدن در تابستان‌ها مردم به این چشمه می‌آیند. شهرستان سرخه علاوه‌بر این چشمه‌ها دارای چشمه‌های طبیعی دیگری نیز می‌باشد چشمه‌های معدنی شور آب ,چالدان ,هوا خورسو , نمک دره  ,دشت آشنی , مرگ چمن از دیگر چشمه‌های معدنی شهرستان سرخه به حساب می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *