instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید دستگاه زغال ساز فشرده دست دوم اورهال

اکسترودر زغال فشرده

فروش خط تولید زغال فشرده دست دوم

راه اندازی خط تولید زغال فشرده یک حرفه بسیار سود آور است که در چند سال گذشته رونق بسیاری نیز گرفته است. این صنعت به چندین دلیل پرسود است، از جمله این که مواد اولیه آن به راحتی در داخل کشور با قیمت ارزان یافت می شود، و هم محصول تولید شده (زغال چینی) بازار فروش خوبی در داخل و خارج دارد، و البته این که خرید خط تولید زغال فشرده نیز با سرمایه ای بسیار مناسب امکان پذیر است. یکی دیگر از خدمات شرکت هات زغال، فروش خط تولید زغال فشرده دست دوم (اورهال) است.

خط تولید زغال چینی دست دوم بخریم یا نه؟

همه ی ما در مورد خرید بسیاری از وسایل و محصولات به صورت استفاده شده و دست دوم شک و تردید داریم ، که این تردید می تواند به دلیل تجربه ای بد از خودمان یا دیگران بوده باشد و ذهنیتی بد در مورد همه ی کالاهای دست دوم را در ما ایجاد کرده باشد. اما آیا واقعا خرید هر وسیله ای به صورت دست دوم و استفاده شده اشتباه است؟

برای پاسخ به این پرسش باید سمت دیگر قضیه را نیز در نظر بگیریم، و آن این است که افراد بسیاری نیز خرید برخی وسایل را به صورت دست دوم ترجیح می دهند،که دلیل اصلی آن هم هزینه ارزان تر آن است.

حال سوالی که ما به آن می پردازیم این است که در مورد خط تولید زغال چینی دست دوم چطور؟

خط تولید ذغال چینی شامل چندین دستگاه است، که البته بسته به نوع تولیدی شما می تواند در برخی دستگاه ها کمی متفاوت باشد .

به طور کلی اما دستگاه ها عبارتند از :

  • دستگاه سرند زغال فشرده
  • دستگاه خرد کن یا آسیاب پوست گردو (کراشر)
  • دستگاه خشک کن سینوسی یا دوار، که نوع سینوسی خود شامل مکنده، سیکلون ، لوله های سینوسی و کوره جهنمی است
  • دستگاه اکسترودر یا زغالساز، که اصلی ترین دستگاه است و فشرده سازی مواد را انجام می دهد
  • کوره (سنتی یا صنعتی)
  • پالت ها و پالت خفه کن
  • و دستگاه برش زغال فشرده که در صورتی که بخواهید زغال ها را برای بسته بندی برش دهید مورد استفاده قرار میگیرد.

 

اگر کمی راجع به دستگاه های نام برده تحقیق کنید و عملکرد آن را بررسی کنید، متوجه می شوید که بیشتر این دستگاه ها، ماشین هایی مکانیکی اند. بدین معنی که روش کارآن ها بیشتر مکانیکی است و قطعات درگیر قطعات مکانیکی هستند و قسمت های الکترونیکی پیچیده ای ندارند.

دستگاه های مکانیکی به طور کلی عمر و دوام بالاتری از دستگاه ها با مدارهای پیچیده الکترونیکی دارند، و عیب و ایراد آن ها نیز به راحتی قابل بررسی است.

خرید دستگاه هایی که برد های الکترونیکی پیچیده دارند، یا بیشترین عملکرد تحت سیستم های الکتریکی است، مانند یک کامپیوتر یا تلویزیون می تواند ریسک داشته باشد و به راحتی هم اشکال آن را متوجه نشویم.

اما در مورد دستگاه هایی که بیشتر عملکرد مکانیکی دارند اینطور نیست.

بنابراین، خرید دستگاه ذغال چینی دست دوم نیز می تواند بدون ریسک و مناسب باشد، و عیب و ایراد آن نیز به راحتی قابل مشاهده بوده و رفع شود.

بیشتر قطعات دستگاه های تولید زغال چینی ، بعد از چند نوبت تولید باید عوض شوند و قطعه جدید یا تعمیر شده به کار رود، بنابراین قطعات خود به خود نو می شوند.

در خرید خط تولید زغال فشرده دست دوم ، بیشتر به چه دستگاهی باید دقت کنیم؟

مهم ترین دستگاه در خط تولید زغال فشرده چینی، دستگاه اکسترودر است. این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه ها حساسیت بیشتری دارد و فرآیند پیچیده تری را انجام می دهد. بنابراین مهم ترین دستگاه برای بررسی و تست و عیب یابی باید همین دستگاه باشد.

یک کارشناس خبره و فردی با تجربه در تولید زغال می تواند عیب و ایراد ها و وضعیت سلامت و ارزش خرید دستگاه اکسترودر را به شما بگوید.

در صورتی که قصد خرید دستگاه اکسترودر دست دوم را دارید و نیاز به کارشناسی و مشاوره دارید، با هات زغال تماس حاصل فرمایید.

خط تولید زغال فشرده دست دوم

نکات خرید دستگاه های خط تولید زغال فشرده اورهال

خرید دستگاه سرند دست دوم :

دستگاه سرند الکی بزرگ است که با حرکت رفت و برگشتی ای که دارد ، فرآیند الک کردن مواد اولیه را انجام می دهد. این حرکت را یک موتور الکتریکی انجام می دهد، که سلامت این موتور در هنگام خرید سرند باید بررسی شود.

توری های دستگاه سرند قابل تعویض اند بنابراین نگران توری ها نباشید.

 

خرید دستگاه خرد کن دست دوم :

در هنگام خرید دستگاه آسیاب پوست گردو هم باید به موتور آن توجه کنید، هم تیغه ها. موتور باید بدون لرزش بیش از حد و با قدرت کافی کار کند. تیغه ها نیز می توانند تعویض یا تیز شوند.

 

خرید خشک کن ذغال دست دوم :

خشک کن در انواع سینوسی و دوار تولید می شود که نوع سینوسی عملکرد بسیار بهتری دارد. کوره آن با گاز یا گازوئیل کار می کند که معمولا دچار مشکل خاصی نمی شود.

لوله باید بدون پوسیدگی و زنگ زدگی باشند و سوراخ یا حفره ای هم در آن ها نباشد.

مکنده توربینی هم باید دارای قدرت کافی باشد و مکش را به راحتی انجام دهد.

 

کوره دست دوم :

در تولید زغال چینی از دو نوع کوره سنتی و صنعتی استفاده می شود. در مورد کوره های سنتی که این کوره ها باید از نو در محل ساخته شوند و قابل خریداری به صورت دست دوم نیستند. ساخت کوره های سنتی هزینه چندانی ندارد، اما باید با دقت و توسط افراد ماهر در کوره سازی انجام شود.

کوره های صنعتی را اما می توان در انواع و ابعاد مختلف به صورت دست دوم خرید .

این نکته لازم به ذکر است که زغال پخته شده در کوره های سنتی به طور کلی با کیفیت تر است، اما سرعت پخت در کوره صنعتی بالاتر است.

 

خط تولید زغال فشرده دست دوم بخریم یا نو؟

شاید این سوال به وجود آمده باشد که اگر می توان خط تولید را دست دوم خرید و مشکلی در خرید دستگاه های اورهال نیست، پس تفاوت آن با خط تولید نو چیست؟

در واقع باید گفت که تفاوت چندانی هم وجود ندارد، چرا که حدودا ۸۰ درصد قطعات دستگاه های خط تولید زغال که مورد استفاده زیاد قرار دارند و استهلاک بالاتری دارند، همگی قطعات مکانیکی قابل تعویض اند. در واقع تفاوت دستگاه خط تولید نو و اورهال در این جاست که دستگاه های دست دوم که تهیه می کنید چه قطعاتی و دارند و چگونه نگهداری شده اند.

مژده :  دستگاه های اورهال (دست دوم) که توسط هات زغال خریداری می شود، پیش از فروش به مشتری کاملا مورد بازرسی قرار می گیرد، و قطعات مکانیکی تعویض می شوند و قطعات نو بجای آن ها قرار می گیرد، پس در واقع می توانید با هزینه ای بسیار مناسب تر، خط تولیدی داشته باشید که ۸۰ درصد همانند خط تولید نو می باشد.

این که دستگاه نو خریداری کنید یا دست دوم بیشتر بحث هزینه را در بر دارد و این که چه بودجه ای را می خواهید در نظر بگیرید.

البته پایین تر بودن قیمت خط تولید زغال فشرده دست دوم همیشه هم بی دلیل نیست، و به طور کلی باید مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرید.

مزیت دیگر دستگاه های خط تولید ذغال فشرده استفاده نشده در داشتن گارانتی قطعات این دستگاه ها از سوی شرکت است که دستگاه های دست دوم فاقد آن می باشند، که البته هات زغال خط تولید زغال اورهال را نیز با ارائه گارانتی مربوطه ارائه خواهد کرد.

 

آیا دست دوم بودن دستگاه زغال به معنی کارکرد نامناسب یا سالم نبودن آن است؟

برای خرید و فروش همه ی محصولات دست دوم دلایل زیادی وجود دارد، که یکی از دلایل می تواند عملکرد بد دستگاه یا وسیله و نارضایتی مالک آن باشد ، اما همیشه هم اینگونه نیست و هزاران دلیل دیگر وجود دارد.

برخی از افراد بدون دانش و مشاوره کافی وارد این حرفه می شوند و از ادامه کار سرد شده و خط تولید را می فروشند.

بعضی از افراد نیز ممکن است به دلایل شغلی یا مسائل شخصی خود قادر به ادامه کار نباشند و در صدد فروش دستگاه ها باشند.

حتی بعضی از دستگاه ها استفاده چندانی نشده اند و تقریبا نو هستند،اما خریدار از راه اندازی کار پشیمان شده و آن را پس داده، و حالا با عنوان خط تولید ذغال فشرده دست دوم به فروش می رسند در حالی که تقریبا نو هستند.

بنابراین، دست دوم بودن به معنای ناسالم بودن و بد بودن نیست.

 

تضمین خرید دستگاه زغال فشرده دست دوم چیست؟

شرکت هات زغال ، علاوه بر ساخت و ارائه خط تولید زغال فشرده آکبند ، خط تولید دست دوم و اورهال را نیز به فروش می رساند، که سلامت تمام دستگاه ها به وسیله کارشناسان و تعمیرکاران خبره ما بررسی شده و سپس به فروش می رسند. بنابراین نگرانی از بابت خرید دستگاه دست دوم باقی نمی ماند.

هم چنین هات زغال ، دستگاه های تولید زغال را با ارائه گارانتی و خدمات نیز به فروش می رساند.

 

 

قیمت خط تولید زغال دست دوم چقدر است؟

(قیمت در سال ۱۴۰۱)

قیمت خط تولید بسته به سلامت و کارکرد دستگاه ها، و هم چنین تعداد دستگاه ها متفاوت است.

  • قیمت دستگاه خط تولید زغال فشرده اورهال با خدمات و گارانتی : ۱۶۵ تا ۲۱۰ میلیون تومان (به همراه دوره آموزشی یک ماهه تولید و نصب رایگان)
  • قیمت خط تولید زغال فشرده دست دوم بدون خدمات و گارانتی : ۸۰ میلیون تومان
  • قیمت دستگاه خاک زغالی دست دوم  به همراه آموزش ۳ روزه : ۷۵ میلیون تومان

 

 

در صورتی که مشاوره بیشتر نیاز دارید و یا هرگونه سوالی در مورد خرید خط تولید ذغال چینی دست دوم دارید ، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۰۲۶۳۷۳۱۳۳۸۵

۰۹۱۲۱۱۵۶۸۰۵

 

3 پاسخ به “خط تولید دستگاه زغال ساز فشرده دست دوم اورهال”

  1. ممنون از هات زغال

  2. […] هات زغال خریداری کنید. برای اطلاعات بشتر در این زمینه ، خط تولید زغال فشرده دست دوم را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *