instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در کلاردشت

خط تولید زغال فشرده در کازرون

خط تولید زغال فشرده در کلاردشت یکی از بهترین زمینه های راه اندازی یک شغل جدید است که می تواند سود بسیاری برای شما به همراه داشته باشد.

زغال چوب ماده سوختنی خوبی است چون آتشی داغ، با دوام و تقریباً بدون دود تولید می كند. این ماده با مواد دیگر تركیب شده و به صورت تكه هایی یكنواخت به نام بریكت ساخته می گردد.

علت استقبال از خط تولید فشرده چیست؟

تولید ذغال از کسب و كار های پر سود این روزهاست. يکی از دلایل آن این موضوع این است كه علاوه بر اینكه در تولید ذغال فشرده به چوب و تنه درخت نیاز نیست، با خاک اره كه از ضایعات كارگاه های مبل سازی و نجاری هاست می توان بدون آسیب به محیط زیست، ذغال تولید کرد. سودی كه از تولید انواع ذغال مانند کبابی، لیمو و مخصوصا فشرده حاصل می شود بالاست، از این رو افرادی كه به فکر راه اندازی کسب و كاری می باشند، خط تولید ذغال از انتخاب آن هاست. هم چنین به دلیل كاهش آلودگی های ناشی از فعالیت کوره، آسیب کمتری به نیرو كه در خط تولید ذغال فشرده كار می کند، وارد می شود.

خط تولید زغال فشرده در کلاردشت

راه اندازی خط تولید زغال فشرده یکی از بهترین شغل های تازه در ایران میباشد.شما با کمک آن می توانید یک شغل جدید با درآمد بسیار مناسب داشته باشید! ما در این گروه آموزش های موردنیاز را به شما ارائه می کنیم و در آخر با فراهم کردن دستگاه ها و مواد اولیه تولید زغال فشرده شما را یاری می کنیم. نیاز به راهنمایی های بیشتر دارید؟ با ما تماس بگیرید!

درباره شهر کلاردشت بیشتر بدانیم!

شمال، جاده چالوس، جنگل های نمناک و خوش بو و خاطراتی خوشی كه در قلب و ذهن ماندگار می شود. علاقه ایرانی ها به سفر به شمال، از آن احساسات عمیقی است كه در روزهای تعطیل به راحتی می توان متوجه آن شد. سیل خودروهایی كه روانه شهرهای زیبای شمالی می شوند، نشان می دهد كه ایرانی ها چقدر جنگل های سبز شمالی و دریای خزر را البته در كنار همان جوج (جوجه كباب!) و نوشابه دوست دارند. کلاردشت هم یكی از جذاب ترين نقاط شمال و البته پربازدیدترين بخش های آن است. شناخت جاهای دیدنی کلاردشت باعث می شود كه برای سفرتان به این طبیعت رویایی بهتر برنامه ریزی كنید.

اطلاعات كلی شهر کلاردشت

جغرافیا: کلاردشت در استان مازندران واقع شده است. ۵۰ كیلومتر با چالوس، ۱۵۰ كیلومتر با تهران و ۱۷۰ كیلومتر با كرج فاصله دارد.

جمعیت: بر اساس آخرین سرشماری كشوری در سال ۱۳۹۵، جمعیت کلاردشت ۱۳۴۰۱ نفر است.

زبان و نژاد: مردم بومی و غیر مهاجر در کلاردشت به گویشی از زبان مازندرانی با نام كلارستاقی حرف می زنند.عده ای هم كه خواجوندی ها نام دارند از زبان لكی و كردی استفاده می كنند.

اقتصاد: این شهر درآمد خوبی از گردشگری دارد و مردم آن به ارائه خدمات در رستوران ها، اجاره اقامتگاه و برگزاری تورهای طبیعت گردی مشغولند. تولید صنایع دستی هم از دیگر مشاغل کلاردشتی هاست و در روستاها گله داری و دامداری هم رواج دارد.

همه چیز در مورد کلاردشت

شهر کلاردشت یكی از شهرهای زیبای استان مازندران است كه در غرب این استان زیبا واقع شده است. شهرت کلاردشت به علت هوای خنک و طبیعت فوق العاده آن است. این شهر نزديک ترين شهر شمالی به پایتخت كشور است. از این رو طی كردن فاصله تهران تا کلاردشت بسیار سریع و راحت می باشد. به همین علت بسیاری از تهرانی ها ترجیح می دهند تا در روز های آخر هفته به این منطقه زیبا سفر كنند.

شهرستان کلاردشت، دشت بسیار بزرگی در منطقه كوهستانی البرز است .دور تا دور آن را كوه های رشته كوه البرز فرا گرفته اند و تراز ارتفاعی این دشت به نسبت سطح دریای خزر ۱۲۵۰ متر است.

شاید کلاردشت را به عنوان يک شهر ساحلی در نظر نگیریم. باید به این موضوع اشاره كرد كه این شهر تا دریا خزر تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد. شما می توانید از مسیر جاده جنگلی عباس آباد خود را از کلاردشت به دریای خزر رسانده و از این دریاچه فوق العاده هم بازدید كنید.

آب و هوای کلاردشت

در فصل بهار و تابستان آب و هوای این منطقه معتدل و شب های بسیار خنک با آب و هوای دلچسبی دارد. به همین علت است كه بسیاری از گردشگرها ترجیح می دهند تا شب ها در کلاردشت اقامت كرده و روزها را در ساحل دریا سپری كنند.

گردشگران عربی كه از كشورهای حاشیه خلیج فارس به شمال ایران سفر می كنند، عموما از همین برنامه پیروی كرده و ترجیح می دهند تا شب را در منطقه ای استراحت كنند كه آب و هوای غیر شرجی و مطبوعی داشته باشد.

آب و هوا کلاردشت و میزان گرمای آن به حدی است كه  نسبت به شهرهای ساحلی دریای خزر مثل متل قو، نمک آبرود، چالوس و…  ۶ درجه پایین تر و خنک تر است. به همین علت این منطقه بهترين گزینه برای افرادی است كه قصد دارند تا از آب و هوای شرجی فاصله گرفته و در يک منطقه مطبوع و خوش آب و هوا ساكن شوند.

جاذبه های گردشگری کلاردشت

در این بخش قصد داریم تا نگاهی به جاذبه های گردشگری شهر كلادرشت انداخته و شما را با دیدنی های این منطقه سرسبز و خوش آب و هوا بیشتر آشنا كنیم.

دهكده مازیچال

اگر قرار باشد یكی از زیباترين و جذاب ترين روستاهای ایران را به شما معرفی كنیم تا با سفر به آن يک منطقه بكر و زیبا را مشاهده كنید، بهترين گزینه برای شما روستای مازیچال در نزدیكی کلاردشت خواهد بود.

دریاچه ولشت

دریاچه ولشت یكی از بهترين مكان ها برای شنا، قایق سواری؛ ماهیگیری و… در کلاردشت است. این دریاچه در شمال شرقی کلاردشت واقع شده است. یكی از مكان های خاص و جذاب برای لذت بردن از طبیعت است. شما می توانید در این دریاچه انواع مختلفی از اردک، ماهی، مارماهی، قورباغه و… را مشاهده كنید.

علم كوه

علم كوه یكی از كوه های بلند ایران است كه در جنوب دریای مازندران و در رشته كوه البرز واقع شده است. باید به این نكته اشاره كرد كه صعود كردن به نوک قله علم كوه كار آسانی نیست. برای رفتن به نوک قله آن لازم است تا مسیر دشواری طی شود. تنها افرادی كه اهل صخره نوردی یا كوهنوردی به شكل حرفه ای می باشند، می توانند به علم كوه صعود كنند.

جاده کلاردشت به عباس آباد

منطقه کلاردشت جایی است كه به معنای واقعی مرز بین واقعیت و رویا به باريک ترين نقطه خود می رسد. در این منطقه می توانید جذاب ترين و زیباترين مناظر ایران و حتی دنیا را مشاهده كنید. یكی از زیباترين مناظر این منطقه، مسیر جاده کلاردشت به عباس آباد است. بازدید از این جاده باعث می شود تا غرق در يک رویای زیبا شوید.

كاخ اجابت یا كاخ اجابیت

در زمان پهلوی در بلندی های جنوب مشرف به این شهر، كاخ خاص و شگفت انگیزی به نام كاخ اجابت ساخته شد. ساخت این كاخ كه در حدود ۷۰ سال پیش انجام شده است، با الهام از معماری اروپایی انجام شده است.

سیاه بیشه

سیاه بیشه هم یكی از مناطق زیبا و فوق العاده در اطراف کلاردشت است. وسعت روستای سیاه بیشه به ۹ هزار هكتار می رسد ولی باید گفت كه این منطقه جمعیت بسیار كمی دارد. شاید تنها ۱۱ خانوار در این روستا زندگی كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *