instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در ملارد

با راه اندازی خط تولید زغال فشرده در ملارد کسب و کار خود را راه اندازی کنید و درآمد بالایی را کسب کنید

زغال فشرده، كه با نام های زغال چینی، زغال قالبی و زغال صنعتی هم شناخته می شود، نوعی از زغال بوده كه روند تولیدی متفاوت از زغال های سنتی یا معمولی دارد.

زغال فشرده در واقع فرآورده ای تشکیل شده از چند مواد اولیه است، كه این مواد با یکدیگر ترکیب می شوند و به وسیله دستگاه های خط تولید، به صورت فشرده در آمده و زغال فشرده را می سازند. بنابراین، برای تولید زغال فشرده، ما به خط تولید و دستگاه زغال ساز احتیاج داریم.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در ملارد

راه اندازی خط تولید زغال فشرده یکی از بهترین شغل های امروزی به شمار می رود که سود فراوانی هم دارد. با افزایش مصرف زغال قلیان و رستوران ها مشتریان شما همیشه وجود دارند و می توانید از این فرصت بیشترین استفاده را ببرید! ما از آموزش مراحل تولید زغال فشرده تا فروش محصولات شما در کنارتان هستیم! همین حالا با ما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید!

درباره شهرستان ملارد بیشتر بدانیم

شهرستان ملارد با مساحت ۹۳۰ کیلومترمربع و جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر یکی از شانزده شهرستان استان تهران است. دارای دو بخش مرکزی و صفادشت بوده كه در غرب استان تهران واقع شده است. شهرستان ملارد از غرب و شمال با استان البرز، از جنوب با استان مرکزی و از شرق با شهرستان شهریار مرز مشترک دارد. فاصله شهرستان ملارد تا مرکز استان ۵۰ کیلومتر است.

بقعه امامزاده ابراهیم (ع)

این امامزاده به باور اهالی، مدفن امامزاده سید ابراهیم از فرزندان امام هادی (امام علی النقی) علیه لسلام بوده و از قدیم الایام یکی از زیارتگاه های مورد توجه اهالی ملارد و روستاهای پیرامون بوده است. در تشریح شکل و نمای قدیمی آن می وان گفت: اتاقکی بود کاهگلی و بدون زرق و برق كه با مصالحی از خشت و گل ساخته شده بود و در وسط آن معجری چوبی كه از قدمت زیادی برخوردار نبود قرار داشت. درب ورودی آن پوسیده و موریانه خورده و بام آن کاهگلی و کمی انحنا و قوس داشت.

قلعه محمود آباد

قلعه محمود آباد در روستای محمود آباد از توابع دهستان اخترآباد بخش صفادشت و در شمال جده اختر آباد به بیدگنه واقع شده است. ویژگیهای ساختمانی قلعه محمودآباد عبارت است از : باروی چینه ای به ارتفاع ۴ متر در چهار ضلع و برج های مدور به ارتفاع ۸ متر در چهارگوشه قلعه. باروها از ۷ تا ۸ ردیف چینه تشکیل شده بوده و مقطه باروها شبیه مثلثی بوده كه با افزایش ارتفاع ع ضخامت کاهش می یاد.قدمت قلعه محمود آباد به دوران صفویه می رسد.

امامزاده قاسم (ع) ـ بیدکنه

آن حضرت از نوادگان امام حسن مجتبی (علیه السلام) است. آستان امامزاده قاسم (علیه السلام) در روستای بیدکنه واقع در جاده ملارد به شهریار قرار دارد و تابلوهای راهنما جهت رفاه زائرین در طول مسیر نصب شده است. بقعه ایشان با مساحت حدود ۵۰ متر مربع قدیمی و دارای نمای آجری و کاشی بوده و گنبد آن ساده و فاقد تزیینات است. ضریحی آهنی در این بقعه نصب شده است.

امامزاده بی بی سکینه (ع)

یکی از مصفاترین زیارتگاه های حومه شهرستان شهریار، بقعه متبركه امامزاده بی بی سکینه (علیها السلام) بوده كه در جاده ملارد و در مسیر جاده ترانزیت غرب کشور جنب صالح آباد خاتونلر صفادشت قرار گرفته بوده كه زیارتگاه عاشقان و مریدان اهل بیت (علیهم السلام) و صاحب کرامات فراوانی بوده كه مورد توجه زائران از شهرهای مختلف کشور بوده و سالانه میلیون ها نفر به زیارت حضرتش مشرف می شوند. ساختمان اصلی بقعه كه نوساز و دارای تزیینات معماری اسلامی از قبیل کاشی کاری و آیینه کاری با دیوارهای باربر و سقف طاق ضربتی با نمای سنگ و داخل بقعه به صورت آینه کاری و دارای ضریح نقره ای طلاکوب كه در سال ۱۳۷۲ توسط هنرمندان اصفهانی طراحی و نصب شده و بقعه مزبور دارای گنبدی آجری با پوشش کاشی خشتی بوده كه اخیراً ساخته شده است. دو گلدسته هم در طرفین ایوان ورودی بنا شده است.

روستای گمرکان

روستای گمرکان یکی از مناطق تاریخی قابل توجه در این خطه تاریخی به شمار می رود كه می توان آن را به عنوان روستایی نمونه در حوزه گردشگری روستایی نام برد كه همچنان بافت سنتی ساختمان های آن، تصویری از بناهای تاریخی و اصیل كهن روزگاران را به نمایش می گذارد.

صنایع دستی شهرستان ملارد

صنایع دستی یکی از قدیمیترین فعالیت های بشری و یکی از قابل توجه ترین جاذبه های فرهنگی هر کشوری بوده كه گویای روحیه هنری مردمان آن کشور است. هم اکنون اهمیت میراث فرهنگی در اقتصاد جهانی بر کسی پوشیده نیست. صنایع دستی یکی از مهمترین عناصر در توسعه کارآفرینی و اشتغال بوده و نقش مهمی در رشد اقتصاد خانواده و پر کردن اوقات فراغت آنها دارد.

تپه بالکین

تپه بالکین یا ترکمان، یکی دیگر از آثار ارزشمند تاریخی در شهرستان ملارد بوده كه وسعت آن قریب به ۶۰ هزار مترمربع تخمین زده می شود و در ۵۰۰ متری شرق روستای مهرچین از توابع بخش مرکزی این شهرستان واقع شده است. بر اساس آثار و شواهد به دست آمده، قدمت این اثر به چهار هزار سال قبل بازمی گردد و با عنایت به آثار موجود، احتمال وجود شهری باستانی در دل این تپه وجود دارد كه قطعیت و دستیابی به آن مستلزم کاووش های فنی و تخصصی خواهد بود.

تپه ارسطو

تپه ارسطو یکی دیگر از آثار ارزنده تاریخی ملارد به شمار می رود، اثری كه از پیشینیان به یادگار مانده و در حال حاضر شهرستان مذکور، میراث دار تپه ای بوده كه راوی حکایت های بسیاری است، ۹ هزارسال قدمت و چهار هزار و ۲۰۰ سال زندگی مستمر و بدون وقفه در این خطه به همراه کشف آثار سفالی از عصر آهن، انبار آذوقه و اسکلت های انسان، همگی مؤید شکوه، عظمت و اقتدار ایرانیان در ادوار دور است.

نقوش صخره ای ملارد

کوه کفترلو یکی از آثار تاریخی منحصربه فرد دهستان اخترآباد شهرستان ملارد محسوب می شود، اثری كه با قدمت بیش از چهار هزار سال، هنر پیشینیان را بر دل سنگ به تصویر می کشد، حکاکی و تراش نوشتاری و تصویری بر روی این تپه آن چنان ارزنده بوده كه مسئولان میراث را مجاب ساخت در سال ۱۳۸۲ با شماره ۹۹۰۲ آن را به ثبت ملی برسانند.

برای راه اندازی، خرید و فروش عمده زغال فشرده و مشاوره رایگان

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *