instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در قصرشیرین

خط تولید زغال فشرده در چابهار

خط تولید زغال فشرده در قصرشیرین یکی از خط تولید های پرطرفداری است که ما به شما کمک می کنیم وارد این حرفه شوید!

خط تولید ذغال های فشرده به علت اینكه یک صنعت جدید دركشورهای خاورمیانه به حساب می آید دارای بازار خرید و فروش خوبی بوده و جزو شغلهای پردرآمدی است.

مزیت های راه اندازی خط تولید ذغال فشرده

مواد اولیه ارزان و در دسترس:

خاک اره، خاک ذغال و پوست گردو ارزان تر و بی دردسر تر از مواد اولیه کوره های سنتی می باشند. با استفاده از دستگاه تولید ذغال فشرده، مواد اولیه فشرده شده و به حالت چوب در می آیند.

عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد:

دستگاه های تولید با همراهی علم و تکنولوژی نیاز به نیروی انسانی زیاد و ۲۴ساعته ندارند برخلاف کوره های سنتی كه باید چند نیرو در حین كار نزديک کوره باشند.

كاهش آلودگی ناشی از تولید ذغال:

برای روشن کردن کوره های فشرده، گازهای گلخانه ای زیادی تولید نمی شود.

بهره وری بالای تولید ذغال بیشتر:

با حرارت غیرمستقیم به بريکت ها، ذغال بیشتری تولید می شود.

افزایش قدرت ماندگاری ذغال:

با فشرده شدن خاک اره، قدرت ماندگاری و سوختن ذغال بیشتر می شود.

كاهش زمان فرآیند تولید ذغال:

با تولید ذغال در کوره های فشرده، فرآیند تولید ذغال كاهش می یابد و در زمان برابر، کوره های فشرده نسبت به کوره های سنتی ذغال بیشتری تولید می کنند.

كاهش آسیب رسانی به محیط زیست و هوا به میزان قابل توجه:

درب کوره های فشرده تولید ذغال به گونه ای طراحیی شده كه در هنگام فعالیت هیچگونه هوا وارد نمی شود و از طرفی هیچ دودی خارج نمی شود. این يکی از فاکتورهای اساسی در تولید ذغال با کوره های فشرده است.

نبود دود در فرآیند تولید ذغال:

با استفاده از کوره ای فشرده در فرآیند تولید ذغال های چینی، بريکت، کبابی و … هیچگونه دودی تولید نمی شود.

تقاضای زیاد برای ذغال و تولید به موقع:

با کوره های فشرده تا حدی در تولید ذغال محدودیت نخواهید داشت.

خط تولید زغال فشرده در قصرشیرین

در صورتی که می خواهید وارد عرصه راه اندازی خط تولید زغال فشرده شوید و در شهر خود به فعالیت بپردازید ما در کنار شما می باشیم! در این گروه صفر تا صد فرمول ها و آموزش های موردنیاز در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به درآمد زایی بپردازید! در ضمن ما با فراهم کردن دستگاه های راه اندازی خط تولید زغال فشرده می توانیم به شما برای پیشرفت هر چه سریع تر کمک کنیم! همین حالا برای دریافت جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

درباره شهر قصرشیرین بیشتر بدانیم!

(به كردی قەسر شیرین Qesir-Şîrîn) یكی از شهرهای استان كرمانشاه در غرب ایران است. این شهر مركز بخش مركزی شهرستان قصر شیرین در غرب استان كرمانشاه است و در نزدیكی مرز ایران و عراق قرار گرفته است. قصر شیرین به علت نخل های بلند و محصولات متنوع كشاورزی مورد توجه بوده است. این شهر از دیرباز مكانی برای هم زیستی اقوام مختلف كرد و مذاهب مختلف ازقبیل (یارسان، شیعه، سنی، یهودی، مسیحی و بهائی)بوده است. لازم به ذكر است در اطراف قصر شیرین منابع نفت هم وجود دارد.

قصر شیرین از شهرهای قدیمی و تاریخی استان كرمانشاه است و بنای آن را در آثار تاریخی و ادبی به خسرو پرویز نسبت می دهند. وی در زمان پادشاهیش باغی وسیع با قصرهایی دلپذیر كه متناسب با آب و هوای زمستان این ناحیه بود در این شهر بنا نهاد. پس از حمله عرب ها به امپراتوری ساسانیان، قصرهای خسرو پرویز به كلی ویران گشت. تا سال ۱۲۷۰. ق(برابر با ۱۸۵۳ میلادی)، قصرشیرین قصبه كوچكی بیش نبود.

ابودلف مسعر بن المهلهل الخزرجی در آغاز سده چهارم هجری قصرشیرین را به صورت شهری «دارای ساختمان های بلند و عظیم» كه «دید انسان از تعیین ارتفاع آن عاجز و فكر از پی بردن به آن قاصر است» توصیف كرده است.[۷] اما یعقوبی در سال ۲۸۷ قمری از ویرانه های قصر یاد می كند که این از تخریب بیشتر آن در طی زلزله ای در سال ۳۴۵ قمری خبر می دهد.[۸] حمدالله مستوفی در قرن هشتم هجری و در سال ۷۴۰ قمری (۱۳۴۰ میلادی) قصرشیرین را دارای هوایی بد و دارای بادهای سموم عنوان می كند و كاخ شیرین را «اندكی معمور» می نامد.

اثر به جا مانده از بنای تاریخی مربوط به ۱۱۰ تا ۱۲۰ سال پیش در شهر قصرشیرین كه در زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق نابود شد.با آغاز جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۵۹ قصر شیرین نخستین شهر از ایران بود كه توسط ارتش بعث عراق تسخیر شد. ارتش عراق با ورود به شهر به تخریب شهر پرداخت، چنانكه همه ساختمان های شهر در مدت كوتاهی ویران گشت و تنها يک ساختمان باقی ماند. این ساختمان به عنوان مقر نیروهای بعثی مورد استفاده قرار می گرفت. آثار تاریخی شهر هم همگی مورد تخریب قرار گرفتند. پس از پایان جنگ در سال ۱۳۶۷ اهالی شهر مجددا به بازسازی شهر پرداختند و شهر را از نو بنا كردند. تعدادی از مردمان قصرشیرین در شهرستان ایوانغرب ساكن می باشند.

موقعیت جغرافیایی

شهر قصرشیرین در ۱۶۶ كیلومتری غرب شهر كرمانشاه واقع شده است. این شهر بین طول جغرافیایی ۴۵ درجه و ۳۵ دقیقه شرقی و عرض ۳۴ درجه و ۳۱ دقیقه شمالی قرار دارد. ارتفاع این شهر از سطح دریا ۳۳۳ متر است.

آب و هوا

منطقه جنوب قصرشیرین آب و هوای بیابانی گرم و خفیف، مركز آن آب و هوای خشک و نیمه معتدل و شمال و شرق آن آب و هوای نیمه خشک سرد دارد. قسمت های مرتفع هم دارای آب و هوای نیمه مرطوب سرد می باشند. میانگین سردترين ماه سال بین ۲/۵ تا ۵ درجه سانتیگراد و میزان بارندگی بین ۳۵۰ تا ۴۵۰ میلیمتر در نوسان است.

مردم و زبان

زبان مردم قصرشیرین كردی جنوبی است كه با لهجه ی قصری ادا می شود. گویش های دیگر كردی مانند سنجاوی، جافی، باجلانی و گورانی هم در قصرشیرین تكلم می شود. از این میان دو گویش گورانی و باجلانی امروز متكلم بسیار كمتری دارند. این دو گویش از سوی سازمان یونسكو در فهرست زبان های شدیدا در معرض خطر نابودی قرار گرفته اند.یهودیان قصرشیرین در گذشته به زبان كردی آمیخته به واژگان عبری سخن می گفتند. خود یهودیان آن را لیشانا نوشان به معنای «زبان خودمان» و یا هولاهوله می نامیدند. این زبان هم امروزه با كوچ دسته جمعی یهودیان به اسرائیل به فراموشی سپرده شده است. از سوی سازمان یونسكو این زبان در فهرست زبان های شدیدا در معرض خطر نابودی هم قرار گرفته است.

موزه ها

تنها موزه در شهر قصرشیرین، موزه مردم شناسی است كه از سال ۱۳۸۷ راه اندازی شده است. در این موزه ابزار زندگی كشاورزی و عشایری، پوشاک كوردی كردان جنوب كردستان و وسایل زندگی عشایری به نمایش گذاشته شده است. مكان این موزه كاروانسرای عباسی قصر شیرین است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *