instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در دزفول

خط تولید زغال فشرده در دزفول یکی از شغل های پر درآمدی است که می توانید در محیط زندگی خود راه اندازی کنید

در چند سال گذشته،مشاغلی كه مرتبط به سفره خانه و قلیان هستند روش استفاده از آنرا بطور کلی تغییر داده اند. همانطور كه میدانید زغال نقش مهمی در کیفیت استفاده از قلیان را دارد. زغال فشرده یا زغال قالبی، رایج ترین نوع بریکت سوختی بوده كه با گرد زغال چوب ساخته می شود.

زغالی كه برای قلیان استفاده میکنید میتواند بر دوام و ماندگاری آن تاثیر گذار باشدو همچنین میتواند بر کیفیت دود تولید شده هنگام استفاده از قلیان شما تاثیر بگذارد. ذغال قالبی دارای کوره های خاصی است،این کوره ها بدون نیاز به انرژی (گاز یا گازوئیل، برق) کار کرده و همه فرایند تولید بریکت به زغال به صورت خود سوز و بدون اپراتور و همچنین بدون هیچ گونه آلایندگی انجام می شود. در کوره های سنتی کربوهماسیون به صورت %۱۳۳ انجام می شود.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در دزفول

راه اندازی خط تولید زغال فشرده این روزها بسیار باب شده و شما می توانید یکی از این افرادی باشید که در شهر خود این کسب و کار را شروع می کنید و یک فرصت اشتغال زایی به وجود می آورید. هزینه راه اندازی این کسب و کار مناسب بوده و سود فراوانی را عاید شما می کند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید!

درباره شهرستان دزفول بیشتر بدانیم

درفول یکی از شهرهای استان خوزستان بوده كه در جنوب غربی ایران، در ساحل شرقی رود دز و در جنوب غربی رشته کوه زاگرس واقع شده است. دزفول سی امین شهر پرجمعیت کشور و مرکز شهرستان دزفول بوده كه با مساحت نزدیک به ۴۷۶۲ کیلومتر مربع در بخش های جلگه ای استان خوزستان واقع شده است. شهر در ارتفاع ۱۴۳ متری از سطح دریا و از شهرهای شمالی استان خوزستان است. دزفول از سمت شمال با استان لرستان، از شرق با مسجد سلیمان و چهار محال بختیاری، از شمال غربی با اندیمشک، از غرب با شوش و جنوب با شوشتر و اهواز همسایه است.

بیش از ۴۲۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد. دزفول به علت تاریخچه اش و عبور رودخانه دز، شهر مهمی است.مقاومت مردم این شهر موجب شد تا دزفول در این دوره به شهر استقامت و پایتخت مقاومت ایران معروف شود.

دزفول معرب دژ پل است. این شهر را دزپل، دژپل، دزفیل و دسفیل هم می نامند كه به معنای دژی بوده كه کنار پل واقع شده است. پل دزفول در میانه راه جندی شاپور و شوش قرار داشت و پادشاهان دژی در کناره رودخانه نزدیک به آن ساخته بودند تا آن را از تصرف و تخریب راهزنان حفظ کند.

تاریخچه دزفول

پیشینه این شهر به چند هزار سال می رسد، از كهن ترین شهرهای استان خوزستان به شمار می رود بر پایه گفته های کاوشگران باختری در سده های گذشته شهر آوان پایتخت نخستین امپراتوری پهناور سرزمین عیلام در محل دزفول کنونی جای داشته است.

تپه های باستانی چغامیش با دیرینه ای نزدیک به ۴۰۰۰ سال پیش از زایش مسیح كه به گفته باستان شناسان، گنجینه ارزشمندی از دانستنی های سودمند پیرامون رخدادهای زمان باستان از هزاره هفتم پیش از زایش تا شکوفایی تمدن شوش را دربردارند هم در دزفول جای دارد.

اهالی این شهر، دزفولی، لر یا بختیاری هستند و به زبان های دزفولی، لری بختیاری و لری خرم آبادی سخن می گویند.

تقریباً تا ۲ قرن پس از حمله اعراب هر حاکمی كه می آمد بر دزفول تسلط داشت و سراسر خوزستان به تصرف اعراب درآمده بود. در اواسط سده دوم هجری، دلاوری به نام یعقوب لیث صفاری كه مردی شجاع و نخستین دولتمرد کاردان و با تدبیر بود؛ بدون توجه به عوامل خلافت، علم استقلال برافراشت و نخستین دولت مستقل ایرانی را پایه گذاری کرد و خوزستان را هم به کانون آزادی خواهان ایران تبدیل کرد.

وجود تفرجگاه های ساحلی در امتداد رود دز، طبیعت زیبا، دریاچه های پرآب و آبشارهای بلند از جاذبه های طبیعی شهر دزفول و اطراف آن در شمال استان خوزستان بوده كه خاطره هایی فراموش نشدنی برای گردشگران این شهر باقی می گذارد.

آب و هوای دزفول

دزفول شهری جلگه ای-کوهپایه ای و کوهستانی بوده و آب و هوایی گرم و شرجی، تابستان های گرم و زمستان ها و پاییزهای مدیترانه ای دارد. بهترین زمان برای سفر به این شهر اواخر زمستان تا اوایل بهار است. دو رود دز و کرخه این شهر را بسیار حاصلخیز و تبدیل به یکی از قطب های کشاورزی ایران کرده اند. مرکبات به خصوص پرتقال، گندم، جو، برنج، دانه های روغنی، و گل هایی مانند رز و مریم از مهم ترین محصولات این شهر هستند.

جاذبه های طبیعی و تاریخی

دزفول پر است از جاذبه های طبیعی و تاریخی. آبشار شوی، دریاچه شهیون، تفریحگاه ساحلی دز، سالن کوه و پارک ملی دز و پارک های جنگلی لاله و لادن در ۵ و ۱۰ کیلومتری شهر دزفول بوده از جاذبه های طبیعی هستند. برای دیدنی های تاریخی هم می توان به پل قدیم، تپه های چغامیش،آسیاب های آبی دزفول، مسجد جامع دزفول و شهر باستانیجندی شاپور اشاره کرد. بیرق زنون، دست رزون و مراسم محرم، از مراسم های جالب شهر دزفول هستند.

 صنایع دستی و غذا های سنتی

از صنایع دستی مهم دزفول می توان به قلم نی دزفول، ابزارهای دست ساز چوبی، ورشوسازی، زرگری، نمدمالی و گیوه دوزی اشاره کرد. اگر به این شهر سفر می کنید سوغاتی های خوراکی مثل کلوچه های خرمایی، شکری و نمکی، معجون کنجد، قرص نعناع و مرکبات را فرامووش نکنید.

می توانید طعم غذاهای سنتی دزفول مثل حریسه، گنجشک و آش ارده را در غذاخوری های سنتی دلنوازان، فلاحت، زیگورات، ساحلی و شوادون كه همه از مرکز شهر قابل دسترسی اند، بچشید.

عبور دز پرآب از میان شهر دزفول صفای دوچندانی به آن بخشیده تا ساکنانش را بیش از پیش به ماندن در این شهر زیبا ترغیب کند و گردشگران زیادی را هم به سوی خود بکشاند.

برای راه اندازی، خرید و فروش عمده زغال فشرده و مشاوره رایگان

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *