instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در خوی

خط تولید زغال فشرده در خوسف

 

خط تولید زغال فشرده در خوی یکی از بهترین زمینه های راه اندازی یک کسب و کار تازه است که سود بسیاری برای شما به همراه دارد. زغال فشرده تركیبی فشرده شده از خاک اره، خاک ذغال و پوست گردو است که در ایران به وفور یافت می شوند و هزینه پایینی دارند.

برای مطمئن شدن از قیمت نهایی خرید دستگاه زغال فشرده، از فروشگاه های معتبرخرید کنید. برای آگاهی از قیمت دستگاه تولید ذغال، باید تعیین شود كه هزینه تولید، مواد اولیه و … شما چه چقدر خواهد بود. در کل برای شروع هر كاری مشورت، آگاهی از مسیر، سود و هزینه های آن نیاز است. سود تولید ذغال بالا بوده و همین موضوع می تواند شما را ترغیب به راه اندازی خط تولید زغال نماید.

خط تولید زغال فشرده در خوی

قصد دارید در شهر خود به اشتغال زایی بپردازید و کسب و کار مخصوص خود را با درآمد عالی راه اندازی کنید؟ راه اندازی خط تولید زغال فشرده می تواند انتخاب مناسبی باشد و شما را به یک درآمد عالی برساند.

تولید ذغال از مشاغل پرسود است و این روزها با استقبال زیادی هم رو به روست. در کنار این مسائل، با داشتن کوره فشرده تولید ذغال، امكان تولید هر نوع ذغالی را دارید. برای شروع كافیست با افراد آگاه و متخصص مشورت کنید تا موفقیت شما تضمین شود.

ذغال فشرده با استفاده از مواد اولیه بازیافتی از صنایع چوب، و در واقع سوخت های بیومسی ساخته می شود كه در نتیجه آن درختی برای تولید آن ها قطع نشده، و محیط زیست آسیب نمی بینید. این يکی از مهم ترین مزیت های ذغال فشرده است، چراكه جنگل ها سرمایه های سبز کشورمان می باشند، كه متاسفانه در بسیاری از مناطق در دست نابودی هستند.

قطع و از بین بردن درختان و جنگل های بلوط، سپیدار و … كه از درختان بسیار ارزشمند می باشند، در ابعاد زیادی توسط تولید کنندگان ذغال سنتی انجام می شود، كه بخش بسیار زیادی از آن به صورت غیرمجاز و قاچاق است. در واقع باید بدانید كه مقادیر زیادی از ذغال سنتی يا جنگلی كه می خرید، ممکن است با قاچاق چوب و ذغال به دست آمده باشند.

لازم است تا با روی آوردن بیشتر به استفاده از ذغال فشرده و تامین مصارف با این محصول، نقش خود را در جلوگیری از نابودی جنگل ها و درختان برای تولید ذغال، به جا بیاوریم.

درباره شهر خوی بیشتر بدانیم!

خوی بزرگترين و مهم ترين شهر استان بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می شود. این شهر در شمال غربی ترين نقطه ایران و آذربایجان و در مرز كشور تركیه واقع شده است این شهر یكی از بزرگ ترين و مهم ترين شهرهای آذربایجانی ایران محسوب می شود. مردم خوی به تركی آذربایجانی با لهجه ایران شمال غربی سخن می گویند. جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود كه با احتساب جمعیت حومه و شهرهای اقماری اطراف آن جمعیت خوی بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر است و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوی به فرمانداری ویژه ارتقا یافته است.

این شهر به لحاظ تمدن و جایگاه مذهبی یكی از شهرهای شاخص كشور محسوب می شود و یكی از كهن ترين مراكز تمدن در شمال غرب ایران است كه كانون بسیاری از حوادث تاریخی بوده است. موزه تاریخی خوی در ۱۳۴۸ هجری شمسی تأسیس شد و آثار باستانی و تاریخی آن نشان از تاریخ و تمدن ۷ هزارساله خوی است. آثار مكتوبی كه در آن ها نشانه هایی از منطقه امروزی خوی یافت شود مربوط به سنگ نوشته ها و گل نوشته های سومری، آشوری و اورارتویی است، به نظر اكثر پژوهشگران، منطقه «آراتتا» ی كتیبه های سومری، همان منطقه ای است كه چند قرن بعد در كتیبه های آشوری با نام «سانگی بوتو» (خوی، مرند و محال گونئی) از آن یاد شده است

موقعیت جغرافیایی

خوی به علت واقع شدن در مسیر جاده ابریشم و جاده تجارتی شرق و غرب، مورد بازدید بسیاری از جهانگردان و ایرانشناسان واقع شده است. بعد از گسترش امپراتوری سلجوقیان به آناطولی و غرب، این شهر به علت موقعیت ویژه آن و قرار گرفتن در سر راه اصلی شرق به غرب، اهمیت و رونق علمی، فرهنگی، اقتصادی بسیار یافت.

جاده ابریشم در فاصله ۲۵ كیلومتری شمال غربی خوی در جاده چالدران بالاتر از قورديک قفه سی رد می شد كه در زبان محلی به این جاده ابریشم «دوه اوچان» (محل پرواز كردن شتر) می گفتند؛ چون به علت سرازیری شدید این جاده شتران با مال التجاره با سرعت زیاد حركت كرده چنان كه گویی پرواز می كردند. از منابع تاریخی و سفرنامه ها از جمله سفرنامه ناصرخسرو مطالب قابل توجهی درباره خوی به دست می آید.

 

آثار تاریخی و مذهبی

آثار تاریخی زیادی در منطقه خوی قرار دارد از جمله: مزار شمس تبریزی و برج شمس تبریز، دروازه سنگی، بقعه شیخ نوایی، مسجد مطلب خان، پل خاتون، بازار خوی، كارونسراهای خوی اطراف آن، پل قطور، ساختمان شهرداری پیشین، كلیسای سورپ سركیس، مسجد شاه «سید الشهداء» خوی، مسجد ملاحسن و آرامگاه پوریای ولی. علمدار خوی، امام زاده سید بهلول، زیارتگاه میر فتاح و آبشار بدلان،غار علی شیخ، تكیه گاه حضرت ابوالفضل، انصار الحسین خوی (بالا امام زاده) را نام برد.

كنگره بین المللی شمس در خوی

یكی از نمادهای خوی آرمگاه شمس تبریزی است – خوی شهر عشق مرید مولانا شمس تبریزی است. اولین كنگره بین المللی شمس تبریزی در خوی در سال ۱۳۸۹ با حضور بیش از ۴۰ بازیگر معروف از خانه سینمای ایران مثل (علی نصیریان پرویز پرستویی،هانیه توسلی، حمید جبلی و غیره) و آواز خانی های شوالیه ایران همچون: شهرام ناظری، مختاباد، سراج سالار عقیلی و چهره بین المللی با نام عالیم قاسیم اوف كلید خورد، كه هرساله و در سال ۱۳۹۴ كنگره شمس برای چندمین بار به صورت بین المللی به روی صحنه می رود؛ كه مصادف است با ۷ مهر ماه كه هرساله مهمانان و گردشگرانی از كشورهای: آلمان بلغارستان – تركیه – آذربایجان – پاكستان و… بمدت يک هفته برگزار می شود كه از جمله برنامه های فرهنگی شاد و نمایشگاه و كنسرت ها از جمله برنامه های یاد شده در بزرگداشت روز شمس تبریزی مابین شهرهای خوی – تبریز – شیراز – نیشابور است.

شكارگاه های تاریخی

خوی به خاطر دارا بودن شكارگاه های زیاد مورد توجه شاه اسماعیل صفوی بود. شاه اسماعیل به خاطر آب و هوای خوش خوی زیاد به این شهر سفر می كرد و نقل است كه شاخ قوچ هایی كه در عمارت برج شمس تبریزی مشاهده می شود توسط شاه اسماعیل شكار شده اند. شاه اسماعیل با الهام از طبیعت زیبای خوی شعر می سرود.

طبیعت

خوی در میان كوه های بلند واقع شده است به همین علت آب و هوای آن در تابستان گرم و در زمستان بسیار سرد است. آب و هوای این شهرستان در فصل بهار بسیار دلچسب است. كوه چله خانه در مجاورت این شهرستان قرار دارد و هم كوه اورین كه برای مردم این شهر كوهی با ارزش و تاریخی است.

منطقه بكر جهنم دره خوی یا به قولی دره قیریس كه يک دره كاملا بكر با كوه ها و صخره هایی است كه از وسط شان راه عبوری دارند و ارتفاع آن ها گاهی به ارتفاع يک برج ده طبقه می رسد كه در بالا به همدیگر چسبیده اند. در این دره سرسبز جانورانی مانند خرس قهوه ای، آهو و گوزن وجود دارند. شهر سرسبز و توریستی فیرورق – روستای علی شیخ – روستای وار و پسک – و منطقه قطور با آبگرم و درمانی آن یكی از مراكز گردشگری این شهرستان به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *