instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در امل

ذغال چینی

تولید زغال فشرده در شهرستان آمل

خط تولید زغال فشرده، یکی از صنعت های پرسود ایران است، که با در برگرفتن صادرات به سایر کشورهای خاورمیانه، از محصولات پرسود صادراتی محسوب می شود. تولید زغال فشرده در شهر امل نیز به عنوان یک شغل پردرآمد، باعث شده تا شرکت صنعتی هات زغال، با استفاده از تجهیزات مناسب و تولید مواد اولیه با کیفیت، برای مشتریان این منطقه و همچنین شهرهای دیگر ایران  فعالیت داشته، تا هموطنان عزیز امل با خیال اسوده و خریدی مطمئن برای تامین مواد اولیه خود با این شرکت در تماس باشند.

مواد اولیه خط تولید زغال فشرده در امل

برای تولید مواد اولیه زغال با کیفیت که شامل پوست گردو، خاک اره و خاک زغال است ، نیاز به تخریب منابع جنگل نیست، زیرا از بازمانده صنایع چوب بدست می اید. در واقع این مواد اولیه از مواد بازیافتی برش چوب و گردو به دست می آیند، که این امر علاوه بر کمک بر حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان، از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است. شمامیتوانید برای تامین مواد اولیه مناسب و با کیفیت با شرکت صنعتی هات زغال، که تولید کننده مواد مرغوب در ایران است، در ارتباط باشید.

خاک اره در آمل

خاک اره، از خرده های با ارزش چوب بدست می آید و از مهمترین مواد اولیه خط تولید زغال فشرده میباشد. شرکت صنعتی هات زغال، در زمینه تولید خاک اره مرغوب و خالص میتواند با شهروندان عزیز آملی در ارتباط باشد.

پوست گردو در امل

شرکت صنعتی هات زغال، علاوه بر تولید خاک اره و خاک زغال، اقدام به تولید پوست گردوی آسیاب شده با کیفیت کرده است . زیرا در تولید زغال فشرده، از مواد بازیافتی مثل پوست گردو استفاده می شود و شما می توانید برای تهیه این محصول با شماره تماس های داخل سایت با شرکت هات ذغال در ارتباط باشید.

 

خط تولید زغال فشرده در امل

شهرستان آمل

شهرستان آمل، واقع در استان مازندران، یکی از کهن ترین شهرهای توریستی و باستانی کشور ایران است. این شهرستان، از گذشته تا کنون بسیار پرجمعیت و آباد بوده است و هم اکنون سومین شهر پر جمعیت استان مازندران با تعداد جمعیت ۲۳۷٬۵۲۸ نفر می باشد .شهر آمل ملقب به  شهر علم و فرهنگ، از شهرهای مهم کشاورزی، ترابری، معدنی و صنعتی، گردشگری ایران است. این شهر از جمله مراکز صادرات و صنعت کشور، نبوغ و زیست فناوری و تامین کننده برنج ایرانی درجه یک و…می باشد. اقتصاد شهرستان امل بر پایه کشاورزی و مشاغلی چون گردشگری و دامپروری تامین میشود. از محصولات کشاورزی این منطقه، میتوان به سیب درختی، انواع مرکبات و برنج اشاره کرد. از مهمترین غذاهای محلی و سنتی شهرستان آمل، می توان سبزی پلون، خورش مرغ ترش، اسفناج پته، ازخاتون، شکم پراملی، کتلت،  پلوزعفرانی، کته املی و اردک جوجه را نام برد.

 

آب و هوای شهرستان امل

آمل در منطقه جلگه ای استان مازندران واقع شده است و همین امر موجب شده است تا اب و هوایی معتدل و مرطوب و اختلاف دمای شبانه روزی بسیار اندک داشته باشد و میانگین بارشی سالانه ی ان برابر با ۹۲۵ میلی‌متر است.

انواع درختان  وگیاهان امل

منطقه ی آمل، با وجود تنوع در پوشش گیاهی و انواع درختان در ارتفاعات، خود منطقه مناسبی جهت پرورش دام و چراگاه می باشد.گونه های فراوانی مانند: گیاه  خاکشیر، گل گاوزبان ،گل ختمی، گیاه گون،کاسنی و درختان ازگیل، بلوط، گیاه دارویی بمبارمنگ ، افرا، زرشک، توسکا، اوجا و…دراین منطقه یافت می شود.

 

سوغاتی های شهر آمل

سوغاتی های مهم شهر آمل مانند: ماهی، زیتون، مرکبات،ب رنج، گیلاس، ترشیجات، مربا، گردو، سفال، معرق، گلیم و همچنین شیرینی های محلی مانند آغوز کناک،ساقه عروس، آب دندان، وهم چینین غذاهای محلی و نان کوهی، کیوی، سیب و عسل طبیعی هستند.

اماکن گردشگری و تفرجگاه های امل

آمل دارای مکان های تفریحی بسیاری است که نظر گردشگران زیادی را به خود جلب نموده. برخی از این جاذبه ها عبارتند از: منطقه تیراندازی ممنوع رزن،  شکارگاه های لاسم،شکارگاه لار، منطقه چلاو، روستای وانا، الیمستان،   روستای خوشواش هلومسر، دریاچه اب اسک و…

جاذبه های طبیعی امل

آبشار سنگ درکا، آبشار شاهان دشت، آبشار قلعه دختر، آبشار امیری، آبشار مراد، آبشار یخی، آبشار ترا، دریاچه سوهان، آبشار شیخ علی خان،  آبشار دعیز، ابشاربردمه، دشت و ابشار دریوک، آبگرم لاریجان، دریاچه دوخواهران، آبشار برومد، سد لار،آبشار برر، آب معدنی اسک و…

صنایع امل

به طور میانگین حدود %۶۵ از صنعت استان مازندران توسط شهرستان آمل تامین می شود. برخی از صنایع مهم این منطقه مانند: صنایع چاپ و انتشار، صنایع غذایی، صنایع کاغذ، صنایع چوب، صنایع نساجی، صنایع دستی، اشیاء کاچویی، مصالح ساختمان، مرکبات، ماهی ، تره بار، برنج، گردو، گیلاس و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *