instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در اشتهارد

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اشتهارد

به احتمال زیاد زغال فشرده با عناوین دیگری مثل زغال چینی، زغال قالبی و زغال صنعتی به گوشتان خورده است. زغال فشرده  فرآورده ای تشکیل شده از چند مواد اولیه است كه با یکدیگر ترکیب می شوند و با کمک دستگاه های خط تولید در دسترس عموم قرار می گیرند. روند تولید زغال های فشرده با زغال های سنتی متفاوت است.

برای تولید زغال فشرده، به خط تولید و دستگاه زغال ساز نیاز است و توانسته است به خاط وجود مزایای انکاار نشدنی سهم خوبی را در بازار بگیرد. این نوع زغال جایگزین مناسبی برای زغال سنتی بوده و هزینه کمتری هم دارد.

مزایای زغال فشرده

  • در زمان سوختن خاکستر زیادی تولید نمی كند
  • برای رستوران و سفره خانه ها انتخاب مناسب و به صرفه ای است
  • زغال جرقه ندارد و بدون باد خاموش نخواهد شد
  • هزینه کمتری برای مصرف کننده دارد
  • تولید آسان و سریع تری نسبت به زغال های سنتی دارد

راه اندازی خط تولید زغال فشرده

تولید زغال از گذشته سود مناسبی برای تولید کننده و فروشنده داشته است. منابع خاک اره در ایران فراوان بوده و از کارگاه های چوب بری، مبلمان چوبی و … با هزینه ای کم تهیه شده و به کارخانه های تولید زغال فرستاده می شود. از آن جایی که راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کشورهای خاورمیانه کسب و کاری نوپا محسوب می شود و مواد اولیه آن با دسترسی آسان و هزینه کم در اختیار تولید کننده قرار می گیرد، بازار خرید و فروش خوبی دارد و می توانیم آن را جزو شغل های پردرآمد دسته بندی کنیم.

زغال به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در روش سنتی، به چوب و فضای کوره اتاق کاهگلی نیاز داریم. در روش صنعتی یا کمک کوره صنعتی برای راه اندازی خط تولید زغال، دستگاه های تولید زغال پیشرفته مورد نیاز است. مواد اولیه کارگاه های تولید زغال صنعتی خاک اره، پوست گردو – بادام و خاک زغال بوده که در دسترس همه قرار دارد.

اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به تولید زغال فشرده بپردازید، ما در کنار شما هستیم. در این مجموعه آموزش نصب و راه اندازی خط تولید زغال رایگان است و در صورت تمایل شما زغال فشرده تولید شده توسط این مجموعه فعال در تولید و فروش زغال فشرده خریداری می شود.

همچنین اشاره کنیم که علاوه بر آموزش رایگان، تجهیزات خط تولید و مواد اولیه در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در صورتی که قصد ورود به این عرصه را دارید می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

تولید  و ارسال زغال فشرده به صورت عمده

یکی از خدمات مهم این مجموعه، پخش و تولید زغال فشرده با کیفیت تضمینی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. با کمک مواد اولیه درجه یک و دوری از هر مواد شیمیایی برای تولید، زغال تولیدی دارای مزایایی مثل دوام و حرارت بالا می باشد.

آشنایی با اشتهارد

شهرستان اشتهارد در ۱۰۰ کیلومتری تهران و در ۶۳ کیلومتری كرج قرار دارد و مساحت این شهرستان ۸۰۰ کیلومترمربع می باشد. این شهرستان از سمت شمالی به ارتفاعات حلقه دره و شهرستان نظر آباد و از سمت جنوبی به ارتفاعات قزل باش و شهرملارد و از طرف شرقی به رودخانه شور و كرج و از غرب به بوئین زهرا منتهی می شود. آب و هوای این منطقه گرم و خشک بوده و یکی از مناطق مهم صنعتی به شمار می رود.

اشتهارد هفت محله قدیمی به نام پایین محله، محله صیادیه، محله قاضیان، چال محله، فارچی آباد، خیابان بزرگ، خیابان کوچک دارد و بعد از انقلاب شهرک هایی به نام های وحدت، طالقانی و الغدیر در اشتهارد احداث شد. این محلات دارای مسجد، حمام و گورستان اختصاصی هستند و سه محله ذکر شده ساختاری قدیمی دارند و از دوره صفویه به جا مانده اند.

راه های دسترسی

برای رفتن به شهرستان اشتهارد، باید مسیرهای زیر را طی كرد:

از طریق آزاد راه تهران

كرج و از كرج توسط محور كرج – محمد شهر جهت جنوب غربی با عبور از آبادی های محمد شهر – ماهدشت – پلنگ آباد – مهدی آباد – قرا آباد – خرد آباد – مختار آباد و اشتهارد

از طریق جاده مخصوص و قدیم تهران كرج

بعد از خروجی شهریار با تغییر جهت به سمت جنوب غربی با عبور از گذر جنوب شهر اندیشه – جنوب و سه راهی ملارد و فردیس – یوسف آباد صفادشت به محور اشتهارد رسیده و از آنجا گذر از آبادیهای پلنگ آباد – مهدی آباد – خرد آباد – مختارآباد و اشتهارد

 

آثار تاریخی و دیدنی

قدمت شهرستان  اشتهارد به ۱۰۰۰ سال قبل بازمیگردد و آثار تاریخی و دیدنی بسیاری را در خود جای داده است، مثل دیزبون با دیده بان كه قلعه بسیار بلندی می باشد و یکی از جاذبه های گردشگری مهم این شهرستان محسوب می شود.

امامزاده ام کبری و ام صغری در ضلع شمالی میدان امام خمینی، امامزاده سلیمان  كه در ۶کیلومتری شرق شهرستان شهریار وجود دارد که می توانید از آن دیدن کنید.

کوه گهور (بز قلعه ) واقع شده در روستای مختارآباد در میان ارتفاعات، کوه مرتفعی واقع شده كه کوه گهور نام دارد. بالای کوه مسطح بوده و گفته می شود بقایای آثاری مثل ساختمان خرابه و سفال در آن جا وجود دارد.

خانه های سنگی اشتهارد طرفدار زیادی دارند که حتما باید از آن دیدن کنید. مجموعه خانه های سنگی اشتهارد تشکیل شده از اتاق هایی دست کن در دل کوه های سنگیه در منطقه ای با نام دایلر قرار دارند. عمر این طاق های سنگی به بلندی اسلام و حتی پیش از آن می باشد.

حمام محله صیادیه هم در دو واحد مجزای مردانه و زنانه  احداث شده که متاسفانه تاریخ بنای اولیه آن به طور دقیق مشخص نیست ولی شکل ساختمان از تعلق به دوره صفوی و یا کمی بعد از آن حکایت می کند.

کویر اشتهارد

پیشینه و شخصیتهای علمی و مذهبی اشتهارد

اشتهارد را در زمان های گذشته با نام دارالمؤمنینمی شناختند.  شخصیت های مذهبی بسیاری مثل ملا ابوالحسن اعلمی که رساله «ریاض الاحکام» را تالیف کرده و ملاعلی احمد که در دهه های گذشته مجتهد بوده است اهل این شهرستان بوده اند. اشتهارد در زمان جنگ ایران و عراق با داشتن جمعیتی حدود پنج هزار نفر، بیشتر از ۱۲۰ شهید نثار اسلام و انقلاب کرده و از این رو می توان آن را شهید پرور هم به شمار آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *