instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در اسلامشهر

خط تولید زغال فشرده در خوسف

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اسلامشهر می تواند شغلی پر سود برای ساکنان این شهرستان باشد

برای ساختن زغال فشرده، زغال چوب را آسیاب می کنند و گرد به دست آمده را با گونه ای چسب كه معمولاچسب طبیعی است به همراه برخی افزودنی های دیگر درهم می آمیزند، سپس مخلوط به دست آمده را تحت فشار و گرما قرار داده و به شکل های گوناگون (معمولا چهارگوش یا استوانه ای و یا تخم مرغی) قالب گیری می کنند. درازا و پهنای این بریکت ها معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر است.

افزودنی هایی كه ممکن است برای ساخت زغال فشرده به کار رود شامل آهک، گرد زغال، بوره، نیترات سدیم ( کاتالیزور )، پارافین و خاک اره است. خط تولید زغال مستر زغال، برترین تولید کننده دستگاه های زغال ساز است.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اسلامشهر

شما هم در رویای راه اندازی یک کسب و کار عالی با درآمد خوب هستید؟ راه اندازی خط تولید زغال فشرده می تواند گزینه مناسبی باشد. برای راه اندازی این نوع کسب و کار به هزینه زیادی نیاز ندارید و ما با آموزش مراحل تولید و  فراهم کردن مواد اولیه برای تولید زغال فشرده در کنار شما هستیم. همین حالا می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

درباره شهرستان اسلامشهر بیشتر بدانیم

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران و طبق آمارگیری سال ۹۵ بیش از نیم میلیون نفر جمعیت ثابت دارد. بدون شک یکی از بهترین محله ها برای زندگی در این شهر، شهرک واوان بوده كه در یک مقاله مفصل به آن پرداخته ایم. برای خواندن مقاله اینجا کلیک کنید.

بیشترین بازه سنی ساکنین اسلامشهر ۲۵ الی ۴۰ سال است، كه در ۵ سال گذشته ۴۰ هزار نفر به جمعیت این شهرستان اضافه شده است. مساحت اسلامشهر ۱۹۵ کیلومتر مربع است. اسلامشهر از شرق و جنوب با شهرستان ری و از غرب به رباط کریم و از شمال غرب با شهریار همسایه است.

شهرستان اسلامشهر درسال ۱۳۷۳ تاسیس شد و نام قبلی آن قاسم آباد شاهی بود. از حدود ۸ سال پیش، کد تلفن ثابت اسلامشهر به کد ۰۲۱ كه همان کد اصلی استان تهران است تغییر کرد.

اسلامشهر از مناطق تاریخی و با قدمت تهران بوده و چند نماد تاریخی در آن یافت شده است. خاک اسلامشهر حاصلخیز است به همین دلیل همچنان در گوشه کناره های این شهرستان همچنان زمین های کشاورزی قابل مشاهده است. البته بسیاری از این زمین ها به تدریج در حال تبدیل شدن به مناطق مسکونی است.

طبق اعلام تاریخ شناسان بخشی از قسمت های مافین آباد به ۵ هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد! جاده قدیم ساوه (جاده ابریشم) از وسط اسلامشهر می گذرد و به شهرستان رباط کریم و بهارستان متصل می شود. فاصله از مرکز شهر اسلامشهر (ایستگاه سر نوری) تا میدان آزادی با ماشین شخصی حدود ۳۰ دقیقه است.

بیشترین طایفه ای كه در اسلامشهر زندگی می کنند، آذری زبان ها هستند. فاصله اتوبان تهران – قم با اسلامشهر ۱۰ دقیقه است. اسلامشهر دارای ۳ بخش اصلی، ۴ دهستان و ۲۷ روستا است.

همچنین متروی اسلامشهر از سال ۹۶ کلنگ زنی شده و بزودی افتتاح می شود و خط متروی آن به خط متروی آزادگان متصل می شود. کارخانه و انبار معروف بستنی میهن كه در سال ۹۸ به عنوان ده برند برتر بستنی در جهان لقب گرفت در اسلامشهر قرار دارد كه باعث اشتغال عده زیادی از جوانان بومی شده است.

اسلامشهر دارای ۴ دانشگاه معروف به نام های:

    • دانشگاه آزاد اسلامشهر {مختلط}
    • دانشگاه سمای اسلامشهر {تفکیک جنسیتی شده}
    • دانشگاه پیام نور {مختلط}
    • دانشگاه علمی-کاربردی {مختلط}

سنبل و میدان اصلی اسلامشهر، میدان نماز نام دارد. فرماندار این شهرستان مسعود مرسلپور نام دارد و شهردار آن حسین طلا نماینده سابق مجلس است. اسلامشهر یک سینما دارد كه در خیابان کاشانی واقع شده و دومین سینمای آن در شهرک واوان در حال احداث بوده و پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

طبق اعلام سایت فرمانداری اسلامشهر جمعیت غیر رسمی و متحرک این شهر حدود ۸۰۰ هزار نفر پیش بینی می ‍شود. چهاردانگه و احمد آباد مستوفی هم از بخش های زیر مجموعه اسلامشهر می باشند. جالب است بدانید قبل از انقلاب نام اسلامشهر شاد شهر بود و بعد به «قاسم آباد خالصه» (قاسم آباد شاهی) و در سال ۷۳ به اسلامشهر تغییر نام داد.

محلات

تجاری: سرنوری، پاساژکامپیوتر، بازار گوشت، میدان تره بار و میوه)، باغ فیض، بخش هایی از کاشانی،۲۰ متری، زرافشان، مهدیه و محمدیه و بخش هایی از قائمیه

مسکونی: کاشانی، ۲۰ متری امام خمینی (ره)، ایرین، باغ نرده، مطهری، مهدیه، محمدیه، سعیدیه، شهرک لاله، مافین آباد، قاسم آباد شاهی، شیرودی، واوان، موسی آباد و قائمیه و شهر موسی

آثار باستانی و مذهبی

– تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و ۴ قبل از میلاد بوده و در اسلامشهر، جنوب شهرک قائمیه واقع شده. این اثر در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۷۷ با شماره ثبت ۲۲۳۵ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

– امامزاده عقیل: از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب است. بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. بنای بقعه در مساحتی حدود ۳۷۰۰۰ متر مربع قرار دارد. پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. نمای بیرونی بقعه با کاشی های معرق آبی، زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشی ها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد. ضریح مشبک روی مرقد در سال ۱۳۷۲ در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب شده است.

– امامزاده عیسی در شهرک واوان، بلوار ولی عصر واقع شده است. نسب ایشان به علی بن ابی طالب امام اول شیعیان می رسد. گنبدخانه، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو طرف گنبدخانه، ایوان ورودی در شرق مجموعه، دو اتاق مرتبط به ایوان، نمازخانه و … از مشخصات و اجزای این آستان مقدس است.

برای راه اندازی، خرید و فروش عمده زغال فشرده و مشاوره رایگان

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *