instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خرید پوست گردو | فروش پوست گردو

خاک اره زغال

در این مقاله میخواهیم اطلاعاتی را درباره پوست گردو در تولید زغال فشرده و همچنین خرید و فروش آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پوست گردو در صنعت تولید زغال فشرده

صنعت تولید زغال بسیار قدیمی است و در گذشته زغال های سنتی از بریده شدن شاخه های درختان و با آسیب رساندن به طبیعت تولید می شدند، ولی امروزه تولید زغال های صنعتی که اصطلاحا به آن ها زغال فشرده و یا زغال چینی گفته می شود جایگزین تولید زغال های سنتی شده است.

تولید این زغال ها بسیار آسان است و نیاز به مهارت و تخصص چندانی ندارد، همچنین مواد اولیه این زغال ها نیز بسیار فراوانند و تهیه آن ها هزینه چندانی ندارد، زیرا از پسماند صنایع دیگر هستند و همچنین آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و دوستدار طبیعت هستند.

خاک اره که از مواد اصلی تهیه زغال های فشرده است در صنایع چوبی به فور یافت می شود و تهیه آن دشواری چندانی ندارد.

پوست گردو و چربی موجود در آن در تهیه زغال فشرده نقش بسازی دارد و باعث طولانی شدن عمر زغال می شود، این مواد اولیه نیز به راحتی تهیه می شود، در برخی از شهر های کشور به دلیل وجود باغ های گردو، پوست گردو نیز به وفور یافت می شود.

در این مقاله گروه صنعتی هات زغال سعی دارد اطلاعات مختصری از پوست گردو در اختیارتان قرار دهد.

خرید پوست گردو

همانطور که می دانید پوست گردو یکی از مهمترین مواد اولیه در تولید زغال فشرده می باشد که در بعضی کارخانه ها به جای آن از پوست بادام، هسته ی هلو و غیره استفاده می شود. گروه هات زغال که زیر مجموعه ی مهر صنعت می باشد در جهت رفاه حال مشتریان اقدام به تهیه و نگهداری مواد اولیه از جمله خرید پوست گردو و نگهداری آن نموده و آماده ی عرضه ی آن به متقاضیان عزیز می باشد.

پوست گردو

گردو میوه ی بسیار پر خاصیت و در مناطق سردسیر شمال غربی و غرب کشور یافت می شود. از تمام بخشهای این میوه در صنایع مختلف مانند رنگرزی طبیعی، تولید زغال فشرده و خشکبار استفاده ی کامل می شود. پوست سبز میوه ی گردو برای رنگ های طبیعی در رنگرزی بکار می رود. از مغز آن هم به عنوان حشکبار بسیار مفید و ارزشمند استفاده می کنند.

خرید پوست گردو

فروش پوست گردو

در فصل پاییز بسیاری از باغداران به دلیل وجود درختان گردو در باغهایشان و در زمان جداسازی مغز گردو از پوست آن، این مواد را به عنوان ضایعات و زباله به دور می ریزند که خوشبختانه پس از رونق صنعت تولید زغال فشرده دیگر اینکار انجام نمی شود و کشاورزان به فروش پوست گردو با قیمت مناسب می پردازند.

گروه هات زغال به جهت دشوار بودن فراهم کردن ماده ی اولیه پوست گردو و خاک اره و غیره، تمامی فروشندگان پوست گردو و خاک اره و دیگر مواد اولیه را شناسایی کرده و از ایشان این مواد را تهیه می نمایند و آنها را نگهداری کرده و به متقاضیان با قیمت مناسب عرضه می نمایند.

قیمت پوست گردو

این ماده ی اولیه ی تولید زغال فشرده به دلیل دورریز و ضایعات بودن آن به وفور یافت می شود و قیمت چندان بالایی نیز ندارد از این رو تولید کنندگان محترم زغال فشرده برای تهیه ی مواد هیچ گونه دغدغه ی خاطری نداشته باشند و با اطمینان گفته می شود که به راحتی و با قیمت بسیار مناسب می توانند آن را از گروه هات زغال تهیه نمایند.

البته لازم به ذکر است که این مجموعه در زمینه ی تولید و ساخت دستگاه های خط تولید زغال فشرده و نصب و راه اندازی آنها و همچنین خرید زغال فشرده از تولید کننده ی تازه کار که به بازار آشنایی ندارند و تولید زغال فشرده مرغوب و عرضه ی آن در بازار فعالیت و تجربه ی طولانی دارد.

راهنمای خرید باکیفیت

برای خرید پوست گردو باکیفیت برای تولید زغال فشرده نیز باید مواردی را بدانید و رعایت کنید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید برخی از این موارد عبارتند از

  • از بهترین شرکت و یا عرضه کننده خرید کنید.
  • متوجه ناخالصی های موجود باشید.
  • خرید پوست گردو های نازک خودداری کنید.

با در نظر داشتن همین موارد اندک می توانید پوست گردوی با کیفیت را تهیه کنید و همچنین از آن زغالی مرغوب و با کیفیت تولید کنید.

با در نظر گرفتن درست این موارد مواد اولیه با کیفیت خریداری می کنید و همچنین محصول با کیفیت تولید می کنید و این امر باعث فروش بیشتر و همچنین کسب سود بیشتر به شما کمک می کند.

مزایای پوست گردو در تولید زغال فشرده

پس از خاک اره پوست گردو دومین و مهمترین مواد تشکیل دهنده زغال های فشرده است، استفاده از پوست گردو ها دارای مزایایی نیز می باشد.

پوست های گردو ابتدا به وسیله دستگاه های آسیاب تبدیل به پودر می شوند و سپس مورد استفاده قرار می گیرند.

پوست گردو سرشار از روغن و چربی های طبیعی می باشد، این چربی های موجود در پوست گردو زمان سوختن زغال های فشرده را افزایش و استحکام و دوام این زغال ها را بیشتر می کند، پس به طور کل زغال هایی که در مواد اولیه آن ها از پوست گردو استفاده می شود، دوام سوختن بالایی نسبت به زغال های دیگر دارند.

همچنین پوست گردو کیفیت بریکت ها را نیز افزایش می دهد.

 

زغال فشرده بدون استفاده از پوست گردو

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که با توجه به مزایای استفاده از پوست گردو، آیا می توان از آن در تهیه زغال استفاده نکرد.

بله می توان زیرا اصلی ترین مواد در تهیه زغال فشرده خاک اره می باشد و وجود پوست گردو بیشتر باعث ارتقای کیفیت زغال می شود.

ولی باید به این نکته توجه داشته که اگر قصد دارید از پوست گردو در تولید بریکت ها استفاده نکنید، باید از دستگاه اکسترودر گیرباکسی در خط تولید زغال فشرده استفاده کنید.

زیرا با استفاده نکردن از پوست گردو چربی لازم برای استحکام زغال ها وجود ندارد، پس از این رو از این دستگاه استفاده می شود که بتواند از خاک اره بریکت مقاومی بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *