instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

جوش ماردون با تنگستن | زغال چینی

جوش ماردون با تنگستن

جوش ماردون با تنگستن

ماردون یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزاء در دستگاه اکسترودر است که شکلی مارپیچ داشته و فشرده سازی مواد اولیه را انجام می دهد. میدانید که دستگاه اکسترودر نیز خود مهم ترین دستگاه در خط تولید زغال فشرده است. با توجه به این که ماردون اکسترودر به طور مستمر با مواد اولیه تحت فشار زیاد در تماس است، پس از چند نوبت بریکت زدن ، خورده شده و تاب بر میدارد. یکی از عوامل مهم کاهش بهره وری دستگاه اکسترودر زغال فشرده، خوردگی ماردون است که  تاثیر زیادی در مرغوبیت نهایی محصول خواهد داشت که البته این ایراد با جوش ماردون با تنگستن انجام می شود.

زمانی که مارپیچ (ماردون) دستگاه اکسترودر در مجاورت مواد ساینده و خورنده قرار می گیرد مرغوبیت کالا که وابستگی شدیدی به پوسته و مارپیچ دارد، تحت تاثیر قرار می گیرد. ماردون در دستگاه اکسترودر می تواند بیشترین نقش را در وضعیت بهره وری داشته باشد.

تا حد زیادی تنظیمات دستگاه اکسترودر می تواند در جبران کاهش بهره وری دستگاه تاثیرگذار باشد ولی امکان دارد مشکلات جدیدی بوجود آورد.

همانطور که می دانیم هر دستگاهی پس از مدت زیادی کار کردن، به دلایل مختلفی ساییده می شود. خرابی مارپیچ ماردون و جداره آن می تواند صدمه زیادی به بازدهی اکسترودر و نیز افت شدید کیفیت محصول گردد.

تنگستن

تنگستن فلزی بسیار کمیاب و گران بها می باشد که معمولا در طبیعت نیز به صورت خالص پیدا نمی شود.

تنگستن دمای ذوب بسیار بالایی دارد و در واقع دارای بالاترین دمای ذوب میان تمام عناصر است که ۳۴۲۲ درجه سانتی گراد است.

جوش تنگستن بهترین نوع جوش برای رفع خوردگی ماردون است ، که البته کار با آن نیازمند مهارت است و از این رو باید حتما شخصی حرفه ای جوشکاری ماردون با تنگستن را انجام می دهد.

کیفیت جوش تنگستن نقش زیادی در دوام و عملکرد ماردون اکسترودر دارد.

تاب گیری ماردون زغال فشرده

علاوه بر خوردگی و سایش که به مرور زمان در ماردون به وجود می آید ، ماردون ممکن است دچار تاب شود و شکل صحیحی نداشته باشد.

در کنار جوشکاری تنگستن برای ماردون ، تابگیری نیز باید انجام شود و ماردون کاملا صاف و بدون کجی باشد.

 

جوشکاری ماردون در هات زغال

گروه هات زغال با توجه به تولید با کیفیت دستگاه های خط تولید زغال فشرده و در نظر داشتن خشنودی و رضایت مشتری که از اهداف مهم این مجموعه می باشد، با کمک خداوند و تلاش بی وقفه خود از رقبا پیشی گرفته و در جهت ارتقای کیفیت محصولات گام بر می دارد. از این رو محصول ماردون اکسترودر خود را با فولاد ضد سایش و دیگر مواد مرغوب ساخته و تولید می نماید.

بنابراین در هنگام خوردگی و ساییدگی مارپیچ و پوسته (اکسترودر)، باید هرچه سریع تر به اصلاح و تعمیر دستگاه بپردازیم تا در کیفیت محصولات تولیدی خدشه ای وارد نشود و کالای مرغوبتر به بازار ارسال شود.

جوشکاری ماردون با حرفه ای ترین متد و به وسیله تعمیرکاران خبره صورت میگیرد و با کیفیت بالا و تنگستن مرغوب انجام می شود.

در هات زغال علاوه بر تولید زغال فشرده، فعالیت هایی چون خط تولید زغال فشرده، خرید مواد اولیه مرغوب، خرید زغال فشرده از تولیدکنندگان جدید انجام می گیرد. بنابراین تولید کنندگان تازه کار نگران فروش محصول خود نباشند و به راحتی به تولید زغال فشرده خود بپردازند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *