instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

بهترین میکس تنباکو میوه ای

بهترین میکس تنباکو میوه ای

بهترین میکس تنباکو میوه ای

در تولید تنباکو با اسانس های مختلف که در حقیقت مواد شیمیایی هستند ، انواع مختلف طعم های میوه ای و گیاهی را در نظر گرفته سپس آن را تولید نموده اند. در زیر به شرح بهترین میکس تنباکو میوه ای می پردازیم.

طعم نعناع در تنباکوی میوه ای : تنباکوی نعناع از تنباکو های میوه ای است که در بین افراد مصرف کننده ی آن بسیار پر طرفدار  می باشد که با توجه به اخبار منتشر شده ، هیچ گونه خواصی نداشته و برای ریه هم مضر می باشد.

طعم دو سیب در تنباکوی میوه ای: تنباکوی دوسیب در شروع رواج مصرف تنباکوی میوه ای در قلیان تا هم اکنون از پر استفاده ترین تنباکو ها در ایران به شمار می رود. این تنباکو با اسانس سیب تولید می شود و میوه ی پر خاصیت سیب نقشی در روند تهیه و تولید آن ندارد و در ضمن در گروه تنباکوی میوه ای سنگین قرار گرفته است.

طعم هلو در تنباکوی میوه ای : تنباکوی میوه ای هلو از قدیمی ترین تنباکوها می باشد که مثل سایر آنها فقط نام هلو را با خود دارد و در گروه تنباکوهای گرم به حساب می آید.

بهترین میکس تنباکو میوه ای

طعم پرتقال در تنباکوی میوه ای : تنباکوی میوه ای با طعم پرتقال در زمان گذشته از پرطرفدارترین طعم های قلیان بود که امروزه با وجود طعم های تازه ، محبوبیتش کمتر شده اما باز هم طرفدار دارد.

طعم آلبالو در تنباکوی میوه ای : تنباکو با طعم آلبالو باعث ایجاد استرس می شود و در گروه سنگین ترین نوع تنباکوی میوه ای قرار دارد و نیز می توان به جای آن از تنباکو با طعم دوسیب استفاده کرد.

در سالهای اخیر انواع تنباکوی میوه ای به بازار آمده که می توان لیمو یخ، پرتقال یخ، بلومیکس، بلوبری، شلیل، هلو نعناع، دوسیب، گواوا، تمشک آبی، پرتقال نعناع، پرتقال خونی، شیر نارگیل، شیرقهوه، دارچین، چای زعفرانی و … نام برد.

برای مصرف صحیح قلیان علاوه بر تنباکوی با کیفیت حتما به زغال فشرده درجه یک نیز نیاز خواهید داشت که می توانید از گروه هات زغال که در جهت رضایت مشتریان اقدام به تولید و فروش زغال فشرده ی مرغوب و همچنین تولید دستگاه های خط تولید زغال فشرده و عرضه ی آن و نیز نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده و تهیه و فروش مواد اولیه ی مرغوب زغال نموده است، تهیه نمایید. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *