instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

بازار فروش زغال فشرده

بازار فروش

بازار فروش زغال فشرده جز یکی از مهم ترین مراحل برای تولید کنندگان محسوب می شود. زغال که جز مواد سوختنی است برای مصارف زیادی به کار می رود. زغال فشرد بهترین جایگزین زغال های طبیعی خواهد بود، زیرا در تولید زغال طبیعی باید از تنه ی درختان استفاده شود که موجب تخریب جنگل ها خواهد شد. امروزه بازار فروش زغال فشرده رونق یافته و طرفداران زیادی به خود جذب کرده است، می توان گفت زغال یکی از پر فروش ترین مواد در بازار است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

بازار فروش زغال فشرده

بازار فروش زغال فشرده رونق بسیاری پیدا کرده است، زیرا قبل از تولید در ایران، زغال فشرده از چین وارد می شد. به همین دلیل قیمت بالاتری نیز داشت. در سال ‌های اخیر دستگاه های تولید زغال فشرده به ایران وارد شده و این محصول به طور عمده در کشور تولید می گردد.

لازم به ذکر است که قیمت این محصول نسبت به قبل بسیار مناسب و مقرون به صرفه شده است. لازم است بدانید که، یکی  از دلایل تولید زغال فشرده، توسط تولید کنندگان و تاجران سود قابل توجهی است که از این طریق به دست می آورند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا هزینه و مواد اولیه برای تولید این محصول در ایران، در مقایسه با سودی که کسب می شود به صرفه است یا نه؟

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که، بله، بسیار به صرفه است، زیرا مواد اولیه این محصول در ایران به وفور یافت می شود. به عنوان مثال یکی از مواد اولیه، آن خاک اره است.

به دوست داران طبیعت این مژده داده می ‌شود که زغال فشرده به هیچ عنوان ضرری به محیط زیست نخواهد رساند و با خیال راحت می توانند از این محصول خرید و فروش کنند.

بازار فروش اینترنتی زغال فشرده

همان طور که مستحضر هستید؛ امروزه تکنولوژی گسترش یافته و اکثر مردم برای خرید و فروش بسیاری از محصولات به فضای مجازی روی آورده ‌اند. زغال یکی از محصولاتی است که تاریخ انقضاء ندارد و فاسد نخواهد شد و همین دلیل می ‌توان آن را به صورت اینترنتی خرید و فروش کرد.

شایان ذکر است که برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر در بازار زغال فشرده، کیفیت محصول یکی از مهم ترین عوامل است. به این صورت که اگر محصول تولید شده، کیفیت مورد انتظار مشتری را نداشته باشد به طور حتم فروش اندکی خواهد داشت.

به همین دلیل باید کیفیت زغال را در کارگاه ‌های تولیدی بالا برد تا رضایت مشتری را کسب کرد و در نتیجه فروش بیشتر و درآمد مناسبی را به دست  آورد.

یکی از عوامل مهم که موجب بالا رفتن کیفیت زغال تولید می گردد استفاده از مواد اولیه مرغوب است. برای تولید زغال فشرده از پوست گردو، بادام و خاک اره استفاده خواهد شد.

به طور مثال خاک اره چوب درخت های گردو، لیمو، سپیدار و بلوط از بهترین خاک اره ها محسوب می گردند، بنابراین می ‌توان با استفاده از خاک کره چوب این درخت ها زغال با کیفیت تولید کرد.

اگر جزء خریداران این محصول هستید خوب است بدانید که برخی از تولیدکنندگان زغال به جای خاک اره از ام دی اف استفاده می ‌کنند که کیفیت محصول را پایین خواهد آورد. همچنین چوب سرشاخه و چوب روسی نیز برای تولید این محصول توصیه نمی گردد.

شایان ذکر است که زغال تولیدی از چوب های روسی، در زمان گرم شدن و سوختن جرقه می زنند که این امر یکی از نشانه ‌های زغال نا مرغوب به حساب می آید.

بازار داخلی فروش زغال فشرده

بیشترین قسمت زغال فشرده تولیدی، برای مصارف داخلی به کار می ‌رود چایخانه ها، سفره خانه ها و رستوران ها به صورت دائم نیازمند زغال فشرده هستند. همچنین از این محصول برای پخت کباب باربیکیو و قلیان کشی استفاده می گردد و بخشی دیگر از این محصول برای استفاده عموم در مغازه های مربوطه به فروش می رسد.

شایان ذکر است که رقابت در فروش زغال فشرده تنگاتنگ شده است به همین دلیل تولید کننده ای که زغال فشرده با کیفیت تولید کند بازار فروش بهتری خواهد داشت.

 

صادرات زغال فشرده

به دلیل تولید انبوه زغال فشرده در کشور بخش عظیمی از زغال فشرده تولیدی کشور، به سایر کشورها صادر می گردد.

زغال فشرده در سال ‌های گذشته فقط در کشور چین تولید می‌شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، به علت آغاز تولید زغال فشرده در چین این محصول هم اکنون نیز با نام زغال چینی در بین مردم شناخته می شود.

امروزه با همکاری مهندسان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران این صنعت و همچنین فراوانی مواد اولیه تولید زغال فشرده در کشور انجام می شود و تمامی مصارف داخلی توسط تولیدکنندگان ایرانی تامین می شود. کشور ما یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان زغال فشرده به سایر کشورها محسوب می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران گروه هات زغال در ارتباط باشید. مشاوران این مجموعه در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

نتیجه گیری

همان طور که در مطالب بالا خواندید،  امروزه یکی از محصولات پر مصرف زغال فشرده است، که در مصارف زیادی به کار می ‌رود. هر چه این محصول کیفیت بالاتری داشته باشد، بازار فروش بهتری نیز خواهد داشت.

تولیدکنندگان این محصول اگر می ‌خواهند سود زبادی از فروش زغال فشرده به دست بیاورند باید از مواد اولیه مرغوب در تولید زغال فشرده استفاده کنند. یکی از انواع محصولات بدون تاریخ انقضاء، زغال فشرده است. این محصول فاسد نخواهد شد به همین دلیل می ‌توان برای خرید و فروش آن، از بازار اینترنتی بهره برد.

در سال ‌های گذشته زغال فشرده از کشور چین وارد می شد. اما امروزه این محصول به وفور در کشور تولید و حتی به سایر کشور ها نیز صادر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *