instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

آموزش تولید زغال فشرده

آموزش تولید زغال فشرده

آموزش تولید زغال فشرده

راه اندازی خط تولید مانند بسیاری از مشاغل تولیدی دیگر، نیاز به بهره گیری از تجریه، راهنمایی و اطلاعات دارد تا با بازدهی و بهره دهی هرچه بیشتر به چرخه در آید. تولیدکنندگان قبل از اقدام به هر کاری باید کلیه ی اطلاعات مربوط به تولید زغال ، خط تولید زغال ، کار با دستگاه ها و بطور کلی دوره ی آموزش تولید زغال فشرده را  از صفر تا صد بگذرانند تا در هنگام کار به مشکل برنخورند.

البته خوشبختانه راه اندازی خط تولید زغال و تولید این محصول، نیاز به داشتن مهارت پیشین یا تخصصی خاص ندارد، و هر شخص علاقمندی با هر میزان دانش و آگاهی، و یا مهارت و مدرک تحصیلی، می تواند این حرفه را شروع کند.

ما در گروه هات زغال شرایطی را فراهم کرده ایم که تمام افرادی که می خواهند در این حوزه (خط تولید زغال فشرده) فعالیت کنند، بتوانند مهارت ها و دانسته های لازم را فرا گیرند.

مژده : توجه داشته باشید که با خرید خط تولید ذغال فشرده، نصب و راه اندازی آن، و آموزش کار با دستگاه ها و روند تولید همگی به صورت رایگان توسط تیم حرفه ای هات زغال در اختیار شما قرار می گیرد. لذا با شروع این کار، هیچ جای نگرانی ای از بابت فراگیری و آمورش تولید زغال فشرده نداشته باشید.

در آموزش تولید زغال فشرده، چه مواردی را فرا میگیرد؟

برای تولید زغال فشرده ، حتی اگر اطلاعات کمی از این محصول داشته باشید، و یا به طور کلی از روند کار اطلاعی نداشته باشید نیز جای نگرانی وجود ندارد. شرایط تولید و کلیه دانستنی های لازم که باید از تولید ذغال چینی بدانید، توسط تیم هات زغال ابتدا به صورت تئوری، و کاملا مفهومی و ساده، به شما توضیح داده می شود.

ضمن توضیحات تئوری و مفهومی، کار تولید نیز در کارگاه های فعال به صورت بصری و حضوری دیده می شود تا جای هیچ گونه شک و شبهه ای باقی نماند.

آشنایی با فرمول زغال و مواد اولیه

در آموزش های تولید زغال در مجموعه هات زغال، آن چه باید از فرمول تولید زغال فشرده، انواع روش های تولید، و شیوه های بهینه تر برای تولید زغال لازم است را فرا میگیرد.

برای تولید زغال نیاز به مواد اولیه دارید، که بسته به فرمول شما متفاوت اند، اما به طور کلی مواد شامل خاک اره، خاک کربن و پوست گردو یا دیگر پوست های چوبی مثل پسته و بادام هستند. در دوره های آموزشی به خوبی با تمامی ویژگی های این مواد آشنا می شوید، تا بتوانید فرمولی بهینه و مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب مواد اولیه تاثیر زیادی در سود و کیفیت محصول تولیدی شما دارند و حتما باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید.

در دوره های آموزشی تولید زغال فشرده، آنچه لازم است درباره مواد اولیه بدانید، و فاکتورهای لازم برای انتخاب مواد اولیه خوب و مرغوب را نیز می آموزید.

آشنایی کامل با زغال، مواد اولیه تولیدی آن، فرمول و روش های تولید، از جمله موارد اولیه ای هستند که در این دوره ها فرا میگیرد.

خاک اره

آشنایی با دستگاه ها و کار با آن ها

مطمئنا کار با دستگاه ها از مهمترین مواردی است که باید فرا بگیرید، و نگرانی بسیاری از افراد همین است که نتوانند با دستگایی که برای اولین با می بینند، کار کنند.

خصوصا افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارد.

متاسفانه بسیاری از شرکت ها با فروش خط تولید قرارداد را به پایان می رسانند و باقی راه را به خریدار واگذار می کنند. این شرایط بخصوص برای افراد تازه کار و بی تجربه یا کم تجربه به هیچ وجه مناسب نیست و می تواند موجب شکست یا دلسردی آن ها شود.

اما در هات زغال، فروش خط تولید تنها شروع کار است و ما در تمامی مراحل بعدی نیز همراه شماییم.

در دوره های آموزشی هات زغال، روند کار تمامی دستگاه ها کاملا مفهومی و از نزدیک به شما توضیح داده می شود، و کار تخصصی با هر جزء و دستگاهی در خط تولید نیز آموزش داده می شود. بنابراین، تمامی دستگاه ها را می شناسید، با آن ها کار می کنید، و آموزش های لازم را فرا میگیرید.

خط تولید زغال فشرده در کرمانشاه

دستگاه خط تولید زغال چینی

نظارت بر روند تولید و فوت و فن های کار

در تولید زغال فشرده، مسائلی به صورت ثابت وجود دارند که توضیح داده می شود، اما فوت و فن هایی نیز برای داشتن بهترین کیفیت و تولید محصولی مرغوب وجود دارد، که تنها با سالها آزمون و خطا و تجربه حاصل می شود. ما با سالها سابقه در زمینه تولید ذغال فشرده، این تجربیات چند ساله را به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم، و فوت و فن های کوچک و مهم را برای داشتن بهترین کیفیت و روند کاری بهینه به شما می آموزیم.

مطمئنا در صورتی که افرادی با تجربه نیز  در اوایل بر کار شما نظارت داشته باشند، و اشکالات و سوالات شما را رفع کنند، بسیار سریعتر به تولید ایده آل می رسید و سود آوری زود تر حاصل می شود.

نظارت و رفع اشکالات شما نیز از دیگر خدمات آموزشی هات زغال ، در ادامه مسیر تولید برای شماست.

 

شرایط آموزش رایگان تولید زغال فشرده

در دوره های رایگانی که برای آموزش تولید زغال فشرده چینی در نظر گرفته شده است، هم آموزش های تئوری و هم حضوری تدارک دیده شده است.

بنابراین، در این دوره در یکی از کارگاه های فعال مجموعه، به مدت ۷ روز دوره آموزشی را می بینید و از نزدیک با کار تولید آشنا می شوید.

هم چنین می توانید حتی پیش از خرید خط تولید و شروع به کار، از کارگاه ها دیدن کنید تا در تصمیم گیری مسلط تر باشید.

دوره های آموزشی و بازدید از کارگاه های زغال کاملا رایگان هستند.

هم چنین این مژده را به عزیزان در سراسر کشور می دهیم که می توانید در هر شهری از میهن عزیزمان که هستید، با هماهنگی با کارشناسان ما به نزدیک ترین کارگاه محل سکونتتان جهت آموزش مراجعه کنید.

برای دوستان عزیزی که در برخی شهرستان ها امکان بازدید از کارگاه های نزدیک را ندارند نیز شرایطی را فراهم کرده ایم که در سفری چند روزه میهمان ما بوده و شرایط را در دیگر کارگاه ها مشاهده کنند. بنابراین، آموزش تولید زغال فشرده، برای همه ی متقاضیان در سراسر کشورمان مهیا شده است. 

آموزش ساده، با هات زغال

تمامی عزیزانی که در این حرفه ی نو و جدید و البته سودمند، که منظور همان تولید زغال فشرده است ،تمایل به فعالیت دارند باید در مرحله ی اول به کلیات و جزئیات کار تسلط کامل داشته باشند تا اگر زمانی با مشکل چه از نظر فنی و چه از نظر علمی روبرو شدند، قادر به رفع اشکالات موجود بوده و توانایی مدیریت مشکلات را داشته باشند؛چراکه اولین و مهمترین فردی که می تواند از پس مشکل برآید فرد صاحب این حرفه است.

از این رو گروه هات زغال  آمادگی کامل در آموزش حرفه ای و ارائه ی اطلاعات تکمیلی به افراد مایل به راه اندازی این کار را داشته،و با بهترین کیفیت و در زمان مناسب با نیروی مجرب و حرفه ای آماده ارائه ی خدمات مشاوره ای، آموزشی و تهیه مواد اولیه و دستگاه ها به هموطنان عزیز است.

آموزش تولید زغال باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود، زیرا برای کار کردن با دستگاه ها و همچنین ترکیب مواد اولیه با هم و راه اندازی خط تولید اطلاعات ریز و دقیقی لازم است.

 

کوتاه در مورد زغال فشرده

بد نیست حالا که به مسائل آموزشی تولید زغال فشرده پرداختیم، اشاره ای کوچک نیز به خود زغال فشرده چینی و مزایای آن داشته باشیم.

زغال فشرده و زغال چوب، محصولاتی هستند که از زمان های گذشته در بین مردم استفاده ی فراوانی داشته و مواد اولیه ی این محصولات، چوب درختان، خاک اره، خاک زغال و پوست گردو  است. در تولید ذغال، چوب از درختان جنگل ها، بصورت غیر قانونی بریده شده و صدمات غیر قابل جبرانی برای محیط زیست دارند. لذا با راه اندازی صنعت تولید زغال فشرده و استفاده از ضایعات دور ریز چوب و مواد غیر قابل استفاده و ضایعات کشاورزی، جهت حفظ محیط زیست می توان قدم بزرگی برداشت.

زغال چینی قیمت

6 پاسخ به “آموزش تولید زغال فشرده”

  1. عادل اصفهانی گفت:

    برای آموزش به کجا باید مراجعه کرد

    • n.shahandeh گفت:

      میتونید ابتدا کار رو در یکی از کارگاه های فعال از نزدیک ببینید، و اگر تمایل به راه اندازی خط تولید زغال فشرده داشته باشید و قصد تهیه دستگاه ها رو داشته باشید دوره های هفت روزه آموزشی براتون برگزار میشه.
      می تونید برای هماهنگی با شماره ۰۹۱۲۱۱۵۶۸۰۵ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  2. محمد گفت:

    چطور میتوانم از آموزشهای شما بهره مند بشوم

    • n.shahandeh گفت:

      با درود. می تونید هماهنگ کنید در یکی از کارگاه های فعال حضور داشته باشید کار رو از نزدیک ببینید، در صورتی که قصد راه اندازی هم داشته باشید می تونید از دوره هفت روزه آموزشی بهره ببرید. برای هماهنگی با شماره ۰۹۱۲۱۱۵۶۸۰۵ تماس بگیرید . موفق باشید

  3. توکل اسدی گفت:

    خیلی خوبه والله مردم حاضرن اموزش دقیق و خوب بدین ملغی هم بگیرین

    • n.shahandeh گفت:

      آموزش های ما برای راه اندازی و تولید زغال فشرده کاملا رایگان هست و مبلغی به طور جداگانه دریافت نمی شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *