instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

چگونه قلیان برنجی را طعم دار کنیم؟

چگونه قلیان برنجی را طعم دار کنیم؟

شرکت هات زغال هیچگونه فعالیتی در زمینه ی قلیان ندارد و این مقاله صرفا جهت اطلاعات عمومی می باشد

چگونه قلیان برنجی را طعم دار کنیم؟

قلیان های نو و جدید انواع مختلفی دارند که اعم از چوبی، فلزی، شیشه ای و غیره . اگر قلیان از نوع چوبی باشد راحت تر از دیگر انواع آن طعم دار یا آب بندی می شود. هم اکنون سوال چگونه قلیان برنجی را طعم دار کنیم؟ از جمله سوالاتی است که در ذهن مصرف کننده ی قلیان وجود دارد که تا حدودی در این مقاله به پاسخ آنها می پردازیم.

نحوه ی آماده کردن قلیان برنجی

پس از تهیه ی یک قلیان برنجی مناسب، پیش از چاق کردن آن، باید طعم دار نماییم زیرا قلیونی که دارای طعم نباشد کام دلچسبی نخواهد داشت و خیلی دیر و طولانی آماده می گردد. طعم دار کردن قلیان برنجی شبیه به قلیان چوبی است با این تفاوت که قلیان چوبی هنگام کشیدن در بار اول طعم دار می شود ولی قلیان های فلزی و برنجی دیرتر طعم می گیرند.

همچنین در قلیان های فلزی به دلیل طعم دار شدن آن در مدت طولانی باید چندین و چند بار این عمل تکرار شود تا طعم و مزه ی آن ماندگار شود.

چگونه قلیان برنجی را طعم دار کنیم؟

بنابراین بهتر است در زمان قلیان کشیدن با مزه ی بهتر و دلچسب تر فقط از یک نوع تنباکو استفاده نمایید. روشی که برای طعم دار شدن قلیان از نوع چوبی استفاده می شود، این است که شیره و آب توتون خیس شده را درون بدنه قلیان ریخته و سپس از آن استفاده می کنند.

همانطور که می دانیم برای قلیان کشیدن از زغال مرغوب و با کیفیت باید استفاده گردد که شما عزیزان می توانید این زغال درجه یک را از گروه هات زغال که تولید کننده ی زغال فشرده، تولید کننده ی خط تولید زغال فشرده، تهیه کننده و فروشنده ی مواد اولیه ی مرغوب همچون خاک اره، خاک زغال و پوست گردو مورد نیاز تولید زغال فشرده می باشد و سالهای طولانی در این زمینه ها فعالیت دارد، تهیه نمایید زیرا یکی از اهداف مهم این مجموعه رضایت مشتریان از محصولات ما می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *