instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

پالت خفه کن ذغال چینی | پالت خفه کن زغال فشرده

 پالت خفه کن ذغال چینی

 پالت خفه کن ذغال چینی

طراحی و ساخت پالت خفه کن ذغال چینی یا همان پالت خفه کن بر اساس وزن قابل تحمل، اندازه دهانه ورودی کوره ها و اندازه زغال قالبی یا بریکت می باشد.

مواد اولیه خاک اره، خاک زغال و پوست گردو پس از تهیه و خرید، باید عاری از هرگونه رطوبت و نم باشند. یعنی پس از سرند و الک شدن در دردستگاه خشک کن قرار بگیرند. پس از این مرحله این مواد با هم ترکیب شده و ماده حاصل خمیری است که در قالب هایی به شکل مکعب مستطیل در می آیند که بریکت نامیده می شوند.

این بریکت ها باید در دمای بالا پخته شوند تا تبدیل به زغال گردند. پس، مرحله بعدی قرارگرفتن در کوره می باشد. در این مرحله بریکت ها با پالت که از جنس فلز می باشد به سمت کوره ها منتقل می شوند و در کوره قرار می گیرند. بریکت ها پس از گذراندن چندین ساعت و نیز مجاور شدن با دمای بسیار بالا، باید از کوره خارج گردند.

هنگام خروج از کوره، بریکت ها روشن و شعله ور هستند که باید خاموش شوند که این عمل توسط پالت خفه کن صورت می گیرد بطوریکه ۲ نیروی با تجربه تولید زغال فشرده باید باهم و همزمان پالت خفه کن را از بالا به روی پالت گذاشته تا آتش بلافاصله خاموش شود. سپس باید مدت زمانی باید سپری شود تا بریکت پخته شده سرد و خنک شوند.

پس از سرد شدن بریکت ها، آنها برای بسته بندی در کارتن ها قرار می گیرند و آماده ارسال به بازار هستند.

نکته مهم در تهیه پالت خفه کن زغال

مشتری عزیز از خرید پالت و خفه کن تولید شده و  آماده جدا پرهیز نمایید زیرا تولید کنندگان کوره های زغال فشرده، ابعاد و اندازه های درست را بکار نمی برند و یا  از اندازه های دلخواه و استاندارد موردنظر خود در طراحی کوره ها استفاده می نمایند که باعث  جابجایی سخت پالت در کوره می شوند.

در گروه هات زغال تولید دستگاه های خط تولید زغال فشرده، با سفارش مشتری و توجه و دقت در سایز واندازه های پالت و ابعاد کوره ها انجام می گیرد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مشاورین هات زغال مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *