instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

زغال رکورد | زغال چینی رکورد

زغال چینی رکورد

زغال چینی رکورد برندی شناخته شده

زغال چینی یا زغال فشرده ، سالهای سال است که در کشورمان استفاده می شود. اما جالب است بدانید که این زغال در ابتدا تنها به صورت وارداتی به کشور می آمد، اما هم اکنون نه تنها در تولید ذغال فشرده خودکفا شده ایم ، بلکه حجم بسیار زیادی از این تولید زغال فشرده نیز جهت صادرات استفاده می شود. یکی از نام های شناخته شده در بازار از زغال ، زغال رکورد است.

رکورد یکی از شناخته شده ترین برند های زغال فشرده یا همان زغال چینی است ، که در بسیاری از فروشگاه های فروش زغال ، قلیان فروشی ها و سفره خانه ها میبینیم.

زغال چینی رکورد در بازار

این برند از اولین نمونه زغال چینی هایی بود که به کشور وارد می شود. بنابراین باید گفت که رکورد ، در واقع برندی چینی است که هنگامی که زغال فشرده را از چین وارد می کردیم در بازار شناخته شد.

همانطور که گفته شد هم اکنون نه تنها زغال فشرده در کشور خودمان تولید می شود بلکه صادرات آن به دیگر کشور ها هم انجام می شود. با توجه به آب و هوای ایران و داشتن چوب و خاک اره بسیار مرغوب حتی شاهد کیفیت بهتری از زغال فشرده تولیدی در کشور هستیم .

بنابراین حتی زغال رکورد نیز در کشور خودمان با همان کیفیت زغال رکورد اصل تولید می شود.

البته تولیدکنندگان بسیاری زغال خود را با نام زغال چینی رکورد در بازار می فروشند، که متاسفانه بسیاری از آن ها کیفیت چندان خوبی ندارند، و تنها از نام این برند شناخته شده استفاده می کنند.

پخش زغال فشرده

زغال چینی رکورد ساخته هات زغال

زغال قلیان رکورد

بیشترین استفاده زغال در کشور برای قلیان کشی است ، بنابراین سفره خانه ها و کافه ها و دیگر مراکزی یا حتی افراد شخصی معمولا از به دنبال برندی با کیفیت و شناخته شده هستند.

تولیدکننده های زیادی در کشور زغال خود را با نام زغال قلیان رکورد روانه بازار می کنند، که کیفیت آن باید شناخته شود.

 

زغال رکورد کبابی

زغال در انواع و کیفیت های مختلفی تولید می شود که برای زغال کبابی باید دارای کیفیت بسیار خوبی باشد، چراکه پخت و پز با آن انجام می شود و نباید بر طعم غذا تاثیر بگذارد.

زغال رکورد کبابی نیز در بازار وجود دارد که با توجه به این که سازندگان بسیاری با این نام زغال خود را می فروشند، باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

زغال چینی رکورد صادراتی

زغال چینی رکورد صادراتی

زغال فشرده رکورد تولید هات زغال

گروه صنعتی هات زغال نه تنها در زمینه ی نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده فعالیت دارد، بلکه یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان زغال فشرده در کشور است.

ذغال رکورد ساخت هات زغال با داشتن کیفیتی فوق العاده ، برای زغال کبابی و زغال قلیان با وجود داشتن این کیفیت برتر به دیگر کشور ها نیز صادر می شود.

زغال صادراتی ، از آن جایی که برای صادرات به مجوز نیاز است حتما دارای کیفیتی بالا و استاندارد است ، بنابراین با توجه به صادراتی بودن زغال رکورد هات زغال ، این ذغال با کیفیت اصل برند رکورد در بازار به فروش می رسد.

 

هات زغال ، تولید کننده زغال رکورد با کیفیت اصلی و صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *