instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

زغال جکسون چیست؟

زغال جکسون

زغال جکسون چیست؟

عدم وجود بوی نامطبوع، طول عمر و ماندگاری بالا و کاربرد آسان از‌ موارد مهمی است که در زمان خریدن زغال باید بدان توجه داشت. زغال جکسون با داشتن خصوصیات ویژه ی مذکور، برای کسانی که تمایل به خرید زغال را دارند، انتخابی خوبی به شمار می آید.

زغال جکسون در حقیقت همان زغال بسته‌بندی شده‌ای است که در فروشگاه ها و مغازه ها دیده می شود و حاوی ۲۰ عدد زغال برش خورده است. این زغال‌ها به‌ شکل دایره‌ای و نیز اشکال دیگر برش خورده‌اند تا برعکس محصولات بزرگ و بدون برش، بکار بردن  آن‌ها برای همه ی آسان و  راحت‌ تر باشد.

زغال جکسون جزو نخستین مدل های زغال فشرده و صنعتی ارائه شده در بازار معرفی شده است. در دنیای امروز نیز انواع گوناگونی از این زغال وارد بازار می شود ولی با نهایت تاسف باید گفت که  بعضی افراد از نام برندها  سوء استفاده می نمایند و محصولات با کیفیتی پایین تر را برای فروش به نام جکسون به بازار ارسال می کنند. متوجه باشید که زغال جکسون اصل فقط از طریق نمایندگان فعال در این زمینه و شرکت های معتبر پخش زغال به بازار عرضه می گردند.

زغال جکسون

البته باید گفت که این محصول پس از روشن شدن، ایجاد بوی بد و نامطبوع نمی نماید و بدون جرقه و دود می باشد. بنابراین به نسبت دیگر محصولات شبیه آن، انتخاب بهتری خواهد بود. طول عمر این زغال پس از روشن شدن از یک ساعت بیشتر  بوده و  به‌ دلیل اندازه‌ و حجم کم، حمل و نقل و جابه‌جایی این محصول بسیار راحت خواهد بود. این زغال همان زغال فشرده است که به شکل یک تکه نبوده و برشهایی روی آن به اشکال مختلف مربعی ، دایره ای و غیره ایجاد می شود.

ویژگی های زغال جکسون

این زغالها از درجه سختی بالایی برخوردارند.

بدون بو و بدون جرقه بوده و هنگام استفاده  ایجاد سردرد نمی نماید.

از این زغال فقط در قلیان استفاده می شود و طعم واقعی قلیان را حفظ می نماید.

به دلیل دوام بالای این محصول، عمل سوختن تا انتهای آن انجام می شود.

این زغال دارای خاکستر سفید بوده و در زمان روشن شدن و سوختن، بدون خاموشی می باشد.

این زغال ها بسیار خوش فرم و تمیز می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *