instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شیراز

خط تولید زغال فشرده در ملایر

خط تولید زغال فشرده در شیراز

 این روزها بازار نصب، راه اندازی و تولید خط تولید زغال فشرده داغ داغ است! اما آیا همه سرمایه گذاران و تولید کنندگان زغال فشرده دارای محصولی با کیفیت بالا و مطلوب هستند؟ آیا تمامی شرکت های موجود برای راه اندازی و نصب خط تولید زغال فشرده در شیراز و دیگر شهر ها توانسته اند به تعهدات خود عمل کننده؟ آیا این شرکت ها می توانند به تولید کنندگان نو پای تولید زغال فشرده در فروش تولیداتشان یاری رسانند؟ و هزاران سوال دیگر که برای سرمایه گذاران خط تولید زغال فشرده دغدغه اساسی در جهت از بین نرفتن سرمایه آنها پیش خواهد آمد؟ بنابراین شما کارآفرین و سرمایه گذار عزیز در شهر شیراز می توانید جهت اخذ مشاوره در زمینه ایجاد خط تولید زغال فشرده با شرکت صنعتی هات زغال به وسیله راه های ارتباطی موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

تولید زغال فشرده در شیراز

از دلایل تولید زغال فشرده در شیراز و همچنین داشتن خواهان فراوان در شیراز و دیگر شهرهای ایران عدم تولید بو در زمان استفاده،حرارت یکنواخت، احتیاج نداشتن به باد زدن ها مکرر و همچنین عدم بروز سردرد در افراد استفاده کننده می باشد. این زغال به دلیل داشتن حفره در قسمت مرکزی آن باعث رد و بدل شدن اکسیژن شده و همین امر باعث خاموش نشدن و روشن ماندن آن بدون باد زدن در مدت زمان طولانی می شود.

مواد اولیه زغال فشرده

سه ماده اولیه با میزان خاک اره  ۸۵% ، ۱۰% درصد خاک زغال و ۲۰% درصد پوست گردو آسیاب شده و با هم میکس یا مخلوط می شوند. مواد مخلوط شده پس از گذشتن از اکسترودر فشرده شده و تبدیل به بریکت می شود. بریکت ها بر روی پالت ها سوار می شوند و سپس برای پخته شدن به داخل کوره فرستاده نی شوند. پس از گذشت ۲۴ ساعت بریکت ها پخته شده و تبدیل به زغال فشرده جینی می شوند. حال محصول نهایی آماده بسته بندی و ارائه به بازار است. شرکت صنعتی هات زغال در زمینه تولید مواد اولیه زغال با کیفیت عالی و عاری از هرگونه ضایعات فعالیت می کند. شما تولید کنندگان محترم زغال فشرده جینی می توانید به وسیله راه های ارتباطی قرارداده شده در این وبسایت اقدام به تهیه مواد اولیه کنید.

خاک اره در شیراز

خاک اره موجود به همراه پوست گردو و خاک زغال میکس شده و خمیر حاصل شده را در داخل دستگاه اکسترودر می ریزند. پس وارد شدن مخلوط در داخل این دستگاه طی فرآیندی این ترکیب خمیری شکل تبدیل به بریکت خواهد شد. خاک اره مصرفی همچنین باید فاقد هر گونه چسب و مواد شیمیایی باشد چرا که در کیفیت زغال تولیدی تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین برای تولید زغال با کیفیت باید از خاک اره خالص و بدون مواد شیمیایی استفاده کرد که برای تهیه مواد اولیه زغال می توایند به شرکت هات زغال که علاوه بر تخصص در زمینه ایجاد خط تولید زغال فشرده تولید کننده خاک اره و دیگر مواد اولیه نیز می باشد تماس حاصل فرمایید.

شیراز

 

شیراز جزء کلان شهر ها محسوب می شود. استان شیراز مرکز فارس است. جزء شهرهای پُر جمعیت و بزرگ ایران است. آب و هوایی معتدل دارد و در قسمت کوهستانی زاگرس قراردارد. نام این شهر یعنی در کتاب ها و اسناد تاریخی بسیاری آمده است. مانند شیرازیس، تیرازیس و غیره. این شهر در قسمت جنوبی زاگرس و در منطقه ایی حاصلخیز واقع است. همچنین این شهر در نزدیکی به بندر بوشهر که بندری تجاری است قراردارد. شیراز از جهت گردشگری و به علت دارا بودن باغ های جذاب و مناطق تاریخی فرراوان باعث جذب توریست های فراوانی می شود.

نام شیراز

در قدیم ایلامی ها بر روی لوح  های خود نام شیراز را نوشته بودند. که در ساخت کوره آجرپزی به کار رفته بود. اما بر روی لوح ها کلمه تیرازیس نوشته شده بود و به این شهر اشاره داشت.همچنین نام شیراز بر روی خرابه های ساسانی نیز دیده شده بود. در بعضی از نوشته ها توسط بومی های این منطقه نوشته شده بود که این نام مربوط به پسر شاه جهان ( با توجه به شاهنامه)  تیمورث بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *