instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

دستگاه تولید زغال فشرده | خط تولید ذغال چینی

دستگاه زغالساز

دستگاه تولید زغال فشرده

می دانیم که زغال چوب و زغال فشرده به علت این که صنعت نوپا و جدیدی در منطقه ی آسیایی خاورمیانه به حساب می آید، بازار بکری داشته و جزو کسب و کارهایی می باشد که به عنوان مشاغل پر درآمد به حساب می آید. زغال فشرده  که توسط دستگاه تولید زغال فشرده ایجاد می شود به دلیل فراوانی مواد اولیه مانند خاک اره در ایران، به عنوان ضایعات و مواد دور ریز با قیمت بسیار کم خریداری می شود و به کارخانه های تولید زغال انتقال می یابد .

خط تولید زغال فشرده

خط تولید زغال فشرده شامل چندین دستگاه است که می توان دستگاه فشرده سازی (اکسترودر) را از دستگاه های مهم در قسمت خط تولید زغال چینی دانست. مواد اولیه خاک اره، خاک زغال و پوست گردو یا پوست بادام با یکدیگر ترکیب شده و پس از گذراندن مراحلی به شکل بریکت درآمده و سپس در کوره قرار می گیرند و تبدیل به زغال می شوند.

مرغوبیت بریکت بستگی به مواد اولیه ی استفاده شده و کارایی دستگاه دارد که  هات زغال با بکارگیری روش های جدید در تولید و ساخت دستگاه ها مانند اکسترودر (فشرده سازی) با راندمان بالای تولید در سطح وسیع که در دسته ی محصولات برتر تیم حرفه ای این مجموعه می باشد، از رقیبان خود در این عرصه پیشی گرفته و می تواند تغییر و تحولی بزرگ در حوزه ی تولید زغال چینی ایجاد نماید.

ماشین آلات خط تولید زغال فشرده

  • ماشین خردکن.
  • ماشین مکنده ی توربینی.
  • ماشین خشک کن.
  • ماشین الک (سرند).
  • ماشین سیکلون گریز از مرکز.
  • ماشین فشرده ساز خاک اره (اکسترودر) .
  • لوله ی سینوسی خشک کن.
  • واگن ها و خفه کن.
  • کوره ی سنتی یا کوره ی صنعتی.

 تولید زغال فشرده

ابتدا خاک اره سرند شده و خالص با دیگر مواد اولیه ترکیب شده و پس از قرار گرفتن در دستگاه اکسترودر و خشک کن، در نهایت به بریکت تبدیل می شود یعنی این مواد ترکیبی وارد قالب شده و  فشرده می شوند که این قالب ها به شکل مکعب مستطیل یا اشکال دیگر بوده و  پس از تبدیل به بریکت، به کوره وارد شده و در آنجا مرحله (هموژن) که عملیاتی است که خواص فیزیکی و عناصر ماده به کربن خالص تبدیل می گردد، انجام می شود و پس از مرحله ی پخت تبدیل به زغال شده و سپس بسته بندی شده و وارد بازار فروش می شود.

در کل جهان، کشور ایران بهترین نقطه برای تولید زغال فشرده می باشد که هم از نظر دردسترس بودن مواد اولیه بسیار منابع غنی دارد و هم اینکه خاور میانه مقر اصلی انرژی فسیلی دنیا بوده، در نتیجه زغال تولیدی به آسانی ارزش صادراتی به کشور های اروپایی و عربی را دارد.

 راه اندازی خط تولید زغال فشرده

مجموعه هات زغال فروش از جمله ارائه کننده ی بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تولید زغال چینی می باشد. این زغال چون که در کشور چین تولید می شده به زغال چینی شناخته شده است . البته در سال های اخیر با همت متخصصین و مهندسین کشورمان ، نمونه ی با کیفیت تر آن در میهن عزیزمان ساخته شد .

گروه هات زغال نصب و راه اندازی خط تولید زغال چینی را با به روزترین و بهترین دستگاه ها و مرغوبیت بالا بوسیله ی مجموعه مجرب خود انجام می دهد. با اطمینان می توان متذکر شد که هات زغال از با سابقه ترین تیم های تخصصی و فنی در حوزه ی نصب و فروش خط تولید زغال چینی است .

از موارد مهم در نصب و راه اندازی خط تولید زغال ، صحیح کار کردن و تنظیمات کلیه دستگاه ها می باشد. گروه ما مناسب ترین تنظیمات را بر دستگاه های مشتریان انجام می دهند و نیز پشتیبانی این مجموعه بعد از نصب توسط نیروهای فنی هات زغال انجام می گیرد.

دستگاه تولید زغال فشرده

مشکلات تولید زغال فشرده|معایب

در ابتدای هر کاری هنگام انجام آن، مشکلات مربوط به آن کار نمایان می شود و در این رابطه هیچ استثنایی وجود ندارد بنابراین کار تولید زغال فشرده نیز از این امر مستثنی نیست.

مشکل در فروش زغال فشرده بصورت کلی و راه حل آن

تولید کنندگان در ابتدای کار تولید زغال فشرده به دلیل عدم شناخت از بازار زغال با مشکل عرضه و فروش محصولات خود دربازار مواجه هستند که گروه هات زغال برای رفع این مشکل نیز راه حل مناسبی ارائه داده است. این مجموعه چندین انبار بزرگ را تهیه نموده و از تولید کنندگان تازه کار زغال فشرده را خریداری می نماید و سر فرصت و با آرامش خاطر به فروش آنها در بازار می پردازد.

مشکل در فراهم کردن مواد اولیه و راه حل آن

یکی از مشکلات تولید زغال فشرده ، تهیه ی مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت می باشد. گروه فنی هات زغال به دلیل وقت گیر بودن و صرف زمان زیاد برای تهیه ی مواد اولیه ی زغال فشرده، اقدام به تهیه و فروش مواد اولیه با کیفیت با قیمت مناسب، نموده که تولید کننده محترم در ابتدای کار، مواد اولیه را از این مجموعه خریداری کرده تا با هیچ گونه مشکلی روبرو نشود و به راحتی به تولید محصول خود بپردازد.

مشکل در پخت زغال و راه حل آن

اگر در هنگام تولید محصول خود به خصوص هنگام پخت زغال با مشکلی روبرو شدید اصلا نگران نشوید زیرا که گروه هات زغال شما را در این امر یاری و پشتیبانی می نماید. این مجموعه در ابتدای کار دوره ی آموزشی کاملی را برگزار می نماید که تمامی ابهامات در کار برطرف شود. سپس در حین انجام کار نیز اگر با موردی روبرو شدید متخصصان ما شما را راهنمایی و کمک خواهند کرد تا محصولی درجه یک به بازار ارائه نمایید.

موارد مهم جهت راه اندازی کارخانه یا کارگاه زغال

برق کارگاه باید ۳ فاز باشد.

فضای کارگاه سوله بایدحداقل ۲۰۰ متر مربع باشد.

سوخت کارگاه باید گاز یا گازوئیل باشد.

آب کارگاه به اندازه خورد و خوراک و آشامیدن کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *