instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

دستگاه آسیاب پوست گردو

کراشر یا خردکن

دستگاه آسیاب پوست گردو | خرد کن پوست گردو

برای تهیه زغال فشرده چینی روش های متعددی وجود دارد، و چندین نوع فرمول برای تهیه زغال استفاده می شود. یکی از بهترین این فرمول ها، فرمول سه جزئی خاک راه، پوست گردو و خاک زغال است، که ما نیز آن را به شما توصیه می کنیم. استفاده از پوست گردو در این روش تولید مزایای بسیار زیادی دارد، که برای بهره وری از این پوست گردو نیز، نیاز به دستگاه آسیاب پوست گردو یا خردکن دارید.

با ما همراه باشید تا در ادامه هر آنچه لازم است درباره این دستگاه بدانید.

خرد کردن پوست گردو برای تولید زغال

پوست گردو ، پوست پسته و پوسته ی بادام از جمله موادی هستند که در فرمول تولید زغال استفاده می شوند، که بین این سه مورد نیز بهترین آن ها با توجه به کیفیت چوب آن و چربی موجود، همان پوست گردو است.

پوست گردو دارای نوعی چربی طبیعی است، که این چربی هم موجب می شود زغالی که تولید شده به مدت بیشتری بسوزد و حرارتی ماندگار داشته باشد، و هم فشرده سازی مواد به هم نیز بهتر انجام شود.

پوست گردو خرد شده از کجا تهیه کنیم؟

همانند خاک اره و خاک کربن، نیاز است تا پوست گردو نیز پودر شده و خرد باشد،تا بتواند با دیگر مواد مخلوط شده و در اکسترودر فشرده سازی شود.

در کشور ما خوشبختانه باغ های زیادی از گردو و دیگر آجیل ها وجود دارد، که کیفیت بسیار مطلوبی هم دارند.

گردو، این میوه ارزشمند، هم ارزش غذایی بسیار بالایی دارد، هم درخت آن چوب خوبی داشته، و هم خود میوه نیز دارای پوسته ای چوبی است که می تواند استفاده مفیدی داشته باشد.

پوست گردو را می توان از باغداران و کشاورزانی که درخت گردو دارند خریداری کرد، که اکثرا در غرب و شمال کشور هستند.

می توان پوست گردو را به صورت پودر شده نیز تهیه کرد، اما برای داشتن بهترین نتیجه ، بهتر است خودتان پوست گردو را با خرد کن یا دستگاه آسیاب پوست گردو پودر کنید.

به این ترتیب می دانید که پوست گردو و مواد اولیه ای که برای تولید زغال به کار می برید، هیچگونه ضایعات و مواد اضافه ندارد، در حالی که در پوست گردو پودر شده شاید مواد ضایعاتی هم باشد.

تهیه مستقیم پوست گردو از باغداران و کشاورزان می تواند وقتگیر و چالش برانگیز باشد، بخصوص برای برخی شهر های کشورمان، بنابرابراین ، ما در هات زغال این پوست گردو را از منابع معتبر و باغداران تهیه کرده، و در اختیار شما تولیدکنندگان محترم می گذاریم.

خشک کن زغال چینی

آسیاب پوست گردو و  خشکبار چگونه کار می کند؟

همانطور که گفتیم، گرچه می توان پوست گردو را به صورت پودر شده هم تهیه کرد، اما بهتر است خودتان این مرحله را نیز انجام دهید تا از کیفیت، و نداشتن ضایعات مطمئن شوید.

دستگاه خرد کن یا آسیاب، دستگاهی با چندین تیغه بسیار تیز است، که دارای محفظه ای برای وارد شدن مواد مورد نظر بوده، و با چرخش تیغه ها این مواد را خرد و آسیاب می کند.

تیغه ها به وسیله موتور الکتریکی به حرکت در می آیند و فراهم خرد شدن انجام می شود.

هم چنین دستگاه آسیاب پوست گردو و خشکبار توانایی خرد کردن مواد محکم و سخت و خشک ذیگری مثل پوست ادویه جات، خشکبار  و مواد شیمیایی  و غذایی را دارا می باشد.

بنابراین علاوه بر تولیدکنندگان زغال فشرده، افراد دیگری هم که نیاز به خرد کن چوب و ضایعات چوبی در صنایع دیگر را دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند.

(مانند باغدارانی که می خواهند چوب های ضایعاتی در باغ را خرد کنند)

این آسیاب ها مجهز به دستگاه فن خنک کننده و غبار گیر هستند که ضمن حفظ کیفیت و خواص مواد از ورود گرد و غبار به فضای کاری کارکنان جلوگیری می نماید.

خرد کن یا کراشر

به اطلاع شما عزیزان می رساند که گروه هات زغال در زمینه ی فروش مواد اولیه ی تولید زغال و همچنین تولید و فروش خط تولید زغال فشرده سالهای متمادی تجربه داشته و همواره در جهت رضایت مشتریان گام بر می دارد.

دیگر استفاده های دستگاه آسیاب

بازار فروش پوست گردو، پسته، فندق و بادام تازه همراه با فروش هسته­ ی زردآلو  و هسته ی خرما  بسیار رایج بوده و متقاضیان مخصوص به خود را دارد. چگونگی وارد شدن به این کسب و کار مهیج، وابسته به آگاهی و اطلاعات و همچنین ارتباطات شما است.

مثلا اگر توانایی برقراری ارتباط با کارگاه های فرآوری خشکبار را دارید و بتوانید مواد دور ریز و ضایعات آن­ها را با قیمت و مبلغ خوبی بخرید، این شغل برای شما سودمند خواهد بود.

اگرچه می توان با اندک سرمایه‌­ای هم فروش پوست­های خشکبار را شروع کرد ولی اگر در ابتدای این کار بتوانید یک مکان کوچک برای آسیاب کردن مواد هم راه اندازی کنید در این صورت  ماهانه بیش از هشت میلیون تومان برایتان درآمد خواهد داشت.

پودر پوست خشکبار

البته برای اینکه قادر به فروش پوست خشکبار از جمله پوست گردو، پسته و بادام باشید به تجهیزات ساده‌­ و راحتی نیاز دارید. آماده و تهیه­ ی این وسایل بستگی به چگونه خریدن و بکارگیری این پوست ها توسط مشتریان شما دارد.

بیشتر مواقع، این پوست­ها  به شکل گونی­‌ بسته بندی شده و برای مشتری فرستاده می­‌شود.

ولی بعضی از متقاضیان این محصولات را به صورت پودر خریداری می­ نمایند، به همین دلیل اگر بخواهید عملکرد حرفه ای داشته باشید، به  کارگاهی با یک دستگاه آسیاب نیاز دارید ولی اگر قادر به خرید این دستگاه نمی باشید می­ توانید با کارگاه هایی که دارای این دستگاه­ هستند، همکاری نمایید.

خاک اره زغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *