instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال قالبی

خط تولید زغال فشرده در کرمانشاه

خط تولید زغال قالبی

  زغال قالبی، از به هم فشرده کردن مواد اولیه مانند خاک زغال، خاک اره ی چوب و مواد دیگر مثل پوست گردو یا بادام ، در یک نوع قالب است که می توان با کمک یک دستگاه تولید در خط تولید زغال قالبی، آن را تولید نمود. جهت ایجاد زغال قالبی، باید مواد اولیه ی مرغوب به دستگاه تولید زغال ارسال کرد، زیرا در غیر این صورت ذغال با کیفیتی نخواهیم داشت.

البته لازم به ذکر است که بعضی از تولید کنندگان این نوع زغال از مواد چسبنده در ترکیب مواد اولیه استفاده می کنند ولی باید خاطر نشان کرد که گروه هات زغال به هیچ عنوان از این مواد چسبناک در ترکیب مواد استفاده نمی کند و همواره در جهت ارائه ی محصول خوب به مشتری عزیز می باشد.

با وجود یک دستگاه تولید زغال درست و مناسب و نیز به روز و جدید و رعایت نکات ذکر شده، می توان زغال مرغوب و عالی تولید کرد. با نصب و راه اندازی خط تولید زغال قالبی می توانید در آمد بسیار خوبی داشته باشید. گروه هات زغال تولید کننده ی خط تولید زغال قالبی و نیز مجری نصب و راه اندازی این دستگاه ها فعالیت دارد. این دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت عالی تولید می شوند و به متقاضیان عزیز عرضه می گردند.

 

خط تولید زغال قالبی

فرآیند تولید زغال قالبی

خط تولید زغال بریکت (قالبی) متشکل از چند قسمت مهم است که  هر کدام برای ادامه روند تولید بسیار ضروری می باشد.

سرند (الک): جهت جدا کردن ضایعات چوب و مواد اضافی از خاک اره ی خام به کار می رود.

مشعل: یا گازی و گازوئیلی است یا از تکه های چوب جهت ایجاد گرمای لازم برای خشک نمودن خاک اره استفاده می شود.

دستگاه اکسترودر: خاک اره را پرس نموده و به بریکت تبدیل می کند.

سیکلون : مخزنی به شکل مخروط است که موادی که از لوله ی خشک کن عبور می کنند، در آن جمع می شوند.

لوله خشک کن: خاک اره هنگام عبور از این لوله ها که در آنها هوای داغ جریان دارد رطوبت خود را از دست داده و آماده ی پرس می شوند.

عملیات بریکت کردن، عملیاتی است که در آن انواع مواد بصورت ترکیبی با مواد دیگر و قرار گرفتن در فشار زیاد جهت شکل دادن به آن فشرده می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *