instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده چینی در اصفهان

خط تولید زغال فشرده چینی در اصفهان

 

خط تولید زغال فشرده چینی در اصفهان

برای راه اندازی و نصب خط  تولید زغال فشرده چینی در اصفهان افراد سرمایه گذار در گام اول نیازمند به افراد متخصص و کاردان در امر تولید  این محصول می باشند. بنابراین شرکت صنعتی هات زغال با داشتن تجربه ایی طولانی در این امر و دارا بودن نیروهای تخصصی اقدام به فعالیت در ساخت، راه اندازی و نصب خط تولید زغال فشرده ی چینی در سرتاسر ایران کرده است. لازم به ذکر است افراد علاقه مند به سرمایه گذاری برای دریافت هر گونه مشاوره اعم از راه اندازی و نصب و تهیه ی مواد اولیه می توانند با شرکت صنعتی هات زغال تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال زغال فشرده

از دیگر خدمات شرکت هات ذغال می توان به تولید این محصول با کیفیت بالا و ارسال آن به سرتاسر ایران اشاره کرد.

مراحل تولید زغال فشرده ی چینی 

در ابتدا سه مواد اولیه که شامل خاک اره ( از ضایعات چوب های مصرفی ) به همراه خاک کربن و پوست گردوی آسیاب می باشد با هم مخلوط می شوند. مخلوط به دست آمده حالت خمیری شکل دارد و بعد از گذشتن مسیری وارد بخش بریکت زنی می شود. قسمت بریکت شامل قالب هایی به شکل استوانه ایی و مستطیلی است. پس از این مرحله نوبت به داخل شدن همه ی بریکت ها در کوره با درجه ی حرارت بالا می باشد که پس از قرار گرفتن در یک مدت زمان معینی تبدیل به زغال فشرده ی چینی می شود.

خاک اره در اصفهان 

خاک اره در نیز در مواد اولیه ی تولید زغال فشرده وجود دارد. این ماده از ضایعات و مواد دور ریز چوب درختان که در صنایع مختلف استفاده می شود تهیه می شود. البته لازم به ذکر است که در تهیه ی خاک اره از موادی مانند MDF  که در آن چسب به کار رفته است نباید استفاده شود به این علت که وجود چسب و دیگر مواد شیمیایی در زمان سوختن زغال باعث ایجاد بوی نامطبوع خواهد شد.

پوست گردو در اصفهان 

از دیگر مواد اولیه ی مورد استفاده در تولید زغال فشرده می باشد.  پس از جدا سازی پوست این میوه از مغز آن، تمامی پوست های موجود را دپو کرده و به کارخانه ها برای آسیاب کردن فرستاده می شود. پس از جداسازی مواد ضاید احتمالی موجود، آنها داخل دستگاههای مخصوص ریخته شده و آسیاب می شوند.

خط تولید زغال فشرده چینی در اصفهان

میدان نقش جهان در اصفهان

 

شهر اصفهان

اصفهان شهری است تاریخی و سومین شهر بزرگ در ایران. همچنین نهمین شهر پرجمعیت در آسیا است. در هنگام پادشاهی سلسله ی صفویان پایتخت ایران شد. همچنین این شهر دارای شاهکارهای معماری در ادوار مختلف می باشد. اصفهان به دلیل داشتن معماری زیبای ایرانی، پل ها، مسجد ها و مناره های بی نظیر و خاصش به نام نصفه جهان شهرت گرفته است. همچنین اصفهان به همراه شهر رشت در فهرست شهرهای خلاق در یونسکو ثبت جهانی شده است.

آثار تاریخی مهم 

از آثار تاریخیِ مهم این شهر می توان به : پل خواجو، سی و سه پل، منار جنبان، کاخ چهلستون و عمارت عالی قاپو اشاره کرد.

آب و هوا

این شهر در نزدیکی زاینده رود و در دامنه ی رشته کوه زاگرس قراردارد. جزء مناطق گردشگری و توریستی نیز می باشد. آب و هوای آن معتدل و خشک است. بارش برف و باران به طور متوسط است و حداکثر درجه حرارت ۳۹ درجه می باشد.

زبان

زبان مردم اصفهان زبان فارسی با لهجه ی اصفهانی است. در زمان صحبت کردن واژه ی (س) را در انتهای کلمه خود ادا می کنند.

جاذبه های گردشگری

مکان هایی با جاذبه های تاریخی فوق العاده در این شهر موجود است مانند : کاخ هشت بهشت،پل خواجو،مسجد شاه،مسجد جامع،آتشگاه اصفهان،کلیسای وانک یا کلیسای نجات دهنده ی مقدس، پل مارنان، برج کبوتر،حمام علی قلی آقا، هتل عباس،مدرسه ی چهارباغ، مسجد سیّد،میدان نقش جهان،چهارباغ عباسی،میدان عتیق،کاخ چهلستون و کاخ عالی قاپو.

پل ها

پل چوبی،پل شهرستان،پل مارنان،پل الله وردی خان یا سی و سه پل و پل خواجو.

بازارها

بازار اصفهان، بازار قیصریه ی اصفهان، بازار شاهی، بازار بیدآباد، بازار ریسمان،بازار غاز همچنین بازارهای اطراف نقش جهان : بازار هنر،بازار کلاهدوز ها، بازار آهنگران،بازار لواف ها و ترکش دوزها (کسی که کار براق سازی کیف و وسائل چرمی کوچک را انجام میدهد.)

صنایع بزرگ

این شهر همچنین دارای صنایع بزرگی همچون : پالایشگاه،مجتمع فولاد مبارکه، شرکت پلی اکرلیل، کارخانه ی ذوب آهن، کارخانجات سرامیک و کاشی سازی،معادن سنگ و سنگ بری، تولید ظروف چینی و سفالی، تولید لوازم خانگی، کارخانه ی تولید سیمان،صنایع خودرو سازی و نظامی، صنایع هواپیماسازی، نساجی،ریسندگی،مواد غذایی و تاسیسات گازی می باشد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *