instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

دستگاه و خط تولید زغال فشرده در یزد

خط تولید زغال فشرده در یزد

خط تولید زغال فشرده یا چینی در یزد

خط تولید زغال فشرده در یزد یکی از گزینه های پیشنهادی عالی برای شما هموطنان یزدی عزیز جویای کسب و کار جدید با سود دهی بالاست. بنابراین شرکت صنعتی هات زغال در راستای جهت دهی به ایجاد کسب و کار برای شما هموطنان گرامی یزدی اقدام به ساخت،نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده ی چینی کرده است. زغال فشرده ی چینی کاربرد های فراوانی دارد. همچنین قابلیت صادرات به کشورهای خاورمیانه من جمله کشور ترکیه  را دارد. زیرا آن در طبخ انواع غذاهای رایج این کشور مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین امروزه در کشور ایران به دلیل افزایش روز افزون استفاده از قلیان و وجود سفره خانه ها ی مدرن این کالا خواهان فراوانی پیدا کرده و سطح درآمد بالایی نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر برای ایجاد و راه اندازی خط تولید زغال فشرده می توانید با شماره تلفن های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

مواد اولیه در تولید زغال فشرده 

از آنجایی که تولید این محصول با کیفیت بالا با به کار بردن مواد اولیه ی تهیه شده از ضایعات موادی مانند خاک اره و پوست گردو می باشد هیچگونه آسیبی به محیط زیست نرسانده و کاملاً دوستدار محیط زیست نیز می باشد. پس از مخلوط سه ماده ی اصلی خاک اره،پوست گردو و خاک زغال  این ترکیب وارد دستگاهی به نام اکسترودر شده و طی فرآیندی خاص تبدیل به بریکت می شود. بریکت ها بر روی پالت های مخصوص چیده می شوند. سپس برای پخته شدن پالت ها وارد کوره های زغال پزی می شود و در کوره ها پوشیده می شوند. این بریکت ها به مدت بیست و چهار ساعت داخل کوره ها با حرارتی بالا باقی می مانند و پس از آن از کوره ها بیرون می آورند و پس از خنک شدن آماده ی بسته بندی و فروش می شود.

خاک اره در یزد

در تولید زغال فشرده از خاک اره استفاده می شود که این خاک اره از ضایعات چوب های مصرفی می باشد و به هیچ عنوان برای تولید این کالا هیچ درختی قطع نشده و از بین نمی رود. پس از مخلوط ۷۰% از خاک اره با پوست گردو و خاک زغال مخلوط داخل دستگاه اکسترودر می شود و بدون استفاده از هیچ چسبی این مواد به هم فشرده می شود و به صورت بریکت خارج می شوند. توجه داشته باشید که خاک اره ی تهیه شده عاری از هر گونه چسب و مواد شیمیایی باشد چرا که وجود هر گونه مواد دیگر در شکل و بوی زغال تولیدی تاثیر داشته و موجب پایین آمدن کیفیت آن خواهد شد. لازم به ذکر است شرکت صنعتی هات زغال در زمینه ی تهیه و ارسال مواد اولیه ی با کیفیت برای تولیدکنندگان زغال فشرده فعالیت دارند.

مراحل ساخت تولید زغال فشرده در یزد

  1. آسیاب کردن مواد اولیه ی زغال
  2. مواد اولیه توسط میکسر با هم مخلوط می شوند
  3. مواد اولیه به وسیله ی قالب هایی به شکل های مکعب مستطیل یا غیره قالب زده می شوند
  4. چیده شدن یریکت ها بر روی پالت و فرستادن به کوره

خط تولید زغال فشرده در یزد

درباره ی شهر یزد

شهر یزد معروف به شهر بادگیرها به مرکزیت شهر یزد. این شهر بین رشته کوه های شیرکوه و در دشتی به نام یزد – اردکان قرار دارد. از شخصیت هایی که موجب پیشرفت این شهر شد بابک اردکان است. محل قرارگیری شهر یزد قسمت مرکزی فلات ایران است. به دلیل داشتن بافت خاص تاریخی در فهرست آثار ملی ثبت شده است. در فهرست میراث جهانی مسکو نیز این شهر به ثبت رسیده است زیرا دارای بافت تاریخی و سنتی می باشد که درای ارزش بسیار است. این بافت تاریخی دست نخورده است.

معنی کلمه ی یزد

کلمه ی یزد به معنی پاک و سپند است. وجه تسمیه ی آن شهر خدا و همچنین سرزمین مقدس می باشد.

معماری شهر یزد

مهمترین شاخصه های معماری این شهر وجود بادگیر ها،مناره ها و گنبد ها می باشد. به دلیل آب و هوای خشک این شهر و جغرافیای خاص این منطقه برای آوردن باد به داخل منازل از بادگیر ها استفاده می کردند. استفاده از این عنصر معماری به تهویه و گردش هوا در فضاهای مختلف آن کمک می کرد. ایجاد بافت فشرده و به هم چسبیده ی ساختمان ها باعث به وجود آمدن نمونه ی خاصی از معماری برای اقلیم هایی از نوع گرم و خشک شده است. این نوع از معماری به دلیل نیازهای مردم با توجه  به اقلیم خاص آنها پدیید آمده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *