instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید ذغال فشرده در کرمان

خط تولید زغال فشرده در شاهرود

خط تولید زغال فشرده در کرمان

سود حاصل از تولید و فروش زغال فشرده به دلیل استفاده از آن در سفره خانه ها، قلیان سراها، چایخانه ها، رستوران ها، طبخ غذاها و غیره بسیار زیاد می باشد و شما سرمایه گذار و کارآفرین محترم می توانید با سرمایه گذاری در این حرفه به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید. همجنین گروه صنعتی هات زغال سازنده خط تولید زغال فشرده در کرمان و دیگر اقصی نقاط کشور می باشد. علاوه بر این در زمینه نصب، راه اندازی، پشتیبانی و آموزش خط تولید زغال فشرده فعالیت دارد.

از دیگر خدمات این گروه صنعتی که می توان به آن اشاره کرد، تولید انواع زغال چینی و فشرده با کیفیت بالا می باشد. شرکت صنعتی هات زغال با داشتن دانش فنی بالا و همچنین تجربه چندین ساله به شما تضمین در امر راه اندازی با کیفیت ترین خط تولید زغال فشرده را در شهر کرمان می دهد. حال شما هموطن عزیز کرمانی برای راه اندازی، نصب و آموزش خط تولید زغال فشرده در شهر خودتان می توانید با شماره تماس های موجود ارتباط برقرار کرده و همچنین از مشاوره رایگان در جهت راه اندازی نیز بهره مند شوید.

مواد اولیه زغال در کرمان

مواد اولیه زغال از مواد بازیافتی مانند خاک اره، پوست گردو و خاک زغال موجود می باشد. این سه ماده با دیگر مواد موجود با هم مخلوط شده و خروجی نهایی به شکل خمیری شکل در می آید. حال این خمیر وارد دستگاهی به نام اکسترودر شده و به صورت بریکت هایی به شکل مکعب مستطیل ( یا شکل های دیگر ) خاارج میشود. بریکت های تولید شده بر روی پالت های موجود چیده شده و سپس داخل کوره های موجود مخصوص زغال پزی برده می شود. در کوره ها کامل بسته می شوند.

بریکت ها  به مدت ۲۴ ساعت با درجه حرارت مورد نیاز باقی می مانند  و پس از این مدت زمان بیرون آورده شده صبر می کنند تا سرد شود. حال بریکت ها تبدیل به زغال فشرده شده اند و آماده بسته بندی می باشند. گروه صنعتی هات زغال در زمینه تامین مواد اولیه نیز فعالیت دارد و شما تولید کنندگان عزیز می توانید جهت تهیه و تامین مواد اولیه با پل های ارتباطی موجود تماس حاصل بگیرید.

 

خاک اره در کرمان

خاک اره چیزی در حدود هشتاد و پنج درصد از مواد اولیه را شامل می شود. خاک ارّه مصرفی باید بدون هر گونه مواد ضایع دیگر باشد. این ماده به دلیل اینکه ازضایعات و قسمت های دور ریز چوب تهیه می شود هیچ درختی قطع یا بریده نمیشود. بعضی از تولید کنندگان خاک اره مصرفی در تولید زغال و یا فروشندگان خاک ارّه از تخته های نئوپان و یا MDF استفاده می کنند که باعث می شود سطح کیفیت زغال تولیدی پایین آمده و در زمان مصرف به علت وجود چسب و مواد شیمیایی دیگر ایجاد بوی نامطلوب و نامطبوع کند. بنابراین سعی کنید برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه، در زمان تهیه مواد اولیه اقدام به خرید آنها از مراکز معتبر کنید. شرکت صنعتی هات زغال در زمینه تولید خاک اره مرغوب و با کیفیت فعالیت دارد.

پوست گردو در کرمان

پوست گردو  که به دلیل وجود چربی از آن در تولید زغال فشرده استفاده می شود، پس از خارج کردن ضایعات دیگر از داخل آن آسیاب شده و سپس به مواد اولیه دیگر اضافه می شود.

 

شرایط ویژه آموزش

شرکت صنعتی هات زغال برای شما شهروندان شهرستانی شرایطِ ویژۀ آموزشی در نظر گرفته است. اگر در شهرستان زندگی می کنید این شرکت با در نظر گرفتن محل اقامت آموزشی در نزدیکی محل زندگی شما آسایش در زمان یادگیری را برای شما مهیا کرده است.

کرمان

شهر کرمان جزء شهرهای تاریخی ایران محسوب می شود. کرمان در زمان پارسی باستان نام مکانی بوده که کارمانیا نام داشته است. مرکز این استان شهر کرمان است. شهر کرمان جزء کلان شهرها محسوب می شود. فاصله این شهر از سطح دریا ۱۷۶۰ متر می باشد و همین تمر باعث شده است که جزء چندین شهر مرتفع ایران قرار بگیرد. یکی از دلایلی که باعث اعتدال در اقلیم شده است ارتفاعات موجود در این شهر نسبت به شهر های نیمه کویریِ دیگر است.

ریشه نام کرمان 

این شهر یعنی شهر کرمان در زمان های دور نام هایی نظیر کارمانیا،گواشیر، کجاران و کرمانیا را دارا بوده است. اسامی مختلف نام شهر کرمان را می توان بر روی کتیبه کوروش پادشاه هخامنشی نظاره کرد. در کتیبه کوروش کرمان نام مکانی بوده است که از آنجا چوب یاک ( غَژگاو یا یاک نام گونه ایی گاوسان است با موهای بلند و دم اسب مانند و در مغولستان، فلات تبت، افغانستان و هیمالیا زندگی می کرده است.) مورد نیاز کاخ های دوران هخامنشی حمل می شده است.  در نوشته هایی که به زبان یونانی موجود است نیز این شهر را کرمان نامیده اند و این مردم را تیره ایی از پارسیان نامیده اند.

این شهر به دلیل ارزش و اهمیت بسیار زیادی که داشته است در زمان های مختلف تاریخی جزء پایتخت های ایران بوده است.

جغرافیای طبیعی

اکثر نقاط کرمان کوهستانی است و به وسیله رشته کوه ها محاصره شده است. خود کرمان نیز در همجواری کوهی به نام صاحب الزمان است. این شهر کوه هایی دارد که در طول سال به غیر از تایستان پوشید شده از برف است. این کوهها شامل : جفتان، جوپار و پلوار است و در قسمت جنوبی و جنوب شرق شهر کرمان قرار گرفته است.

آب و هوا 

اقلیم این شهر جزء آب و هوای نیمه کویری است چون متوسط بارش آن ۱۲۲ میلی متر می باشد. همچنین این شهر دارای زمستان ها سرد و سخت است.

قومیت

قوم فارسی زبان هستند و زبانشان فارسی می باشد. در گذشته ها اقوام ترک آسیانه میانه و مغول ها در آنجا ساکن بوده اند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *