instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در پلدشت

خط تولید زغال فشرده در پلدشت

خط تولید زغال فشرده در پلدشت می تواند یکی از بهترین راهکارها برای شروع یک کسب و کار جدید باشد! زغال فشرده از ضایعات حاصل از صنایع چوبی، پوسته گردو، بادام و… به دست می آید. موادی که به راحتی در دسترس قرار دارد و می توان به اسانی آن را تهیه کرد.

شکل قالبی و مکعبی ذغال های چینی (شکل به دستگاه های تولید کننده بستگی دارد) سبب می شود كه نه تنها بسته بندی آن آسان تر شود و جای کمتری گیرد، بلكه استفاده از آن برای مشتری هم راحت تر باشد. مشتری نیازی به خورد کردن يا شکستن ذغال نداشته، و آلودگی و کثیفی هم به وجود نمی آید. هم چنین با قالبی بودن این محصول، هدر رفتن آن هم کمتر می شود و صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

مزیت های ذغال فشرده و وارد شدن به این کسب و کار

مواد اولیه ارزان و فراوان

خاک اره، خاک ذغال و پوست گردو ارزان تر و بی دردسر تر از مواد اولیه کوره های سنتی می باشند. با کمک دستگاه تولید ذغال فشرده مواد اولیه فشرده شده و به صورت چوب مورد استفاده قرار می گیرند.

نیاز نداشتن به کارگر زیاد

دستگاه های تولید با همراهی علم و تکنولوژی نیاز به نیروی انسانی بالا برخلاف کوره های سنتی كه باید چند نیرو در حین كار نزديک کوره باشند.

عدم آلودگی

برای روشن کردن کوره های فشرده، گازهای گلخانه ای بسیار محدود می شوند.

بهره وری بالا

حرارت غیرمستقیم بريکت ها، باعث شده است ذغال بیشتری داشته باشیم.

ماندگاری مناسب در استفاده 

با فشرده شدن خاک اره، قدرت ماندگاری و سوختن ذغال بیشتر می شود.

کم بودن زمان مورد نیاز برای تولید

با تولید ذغال در کوره های فشرده، فرآیند تولید ذغال كاهش می یابد و در زمان برابر، کوره های فشرده نسبت به کوره های سنتی ذغال بیشتری تولید می کنند.

دوستدار محیط زیست

درب کوره های فشرده تولید ذغال طوری طراحی شده كه در زمان فعالیت هیچ هوایی وارد نشده و هیچ دودی هم خارج نمی شود. این يکی از فاکتورهای مهم در تولید ذغال با کوره های فشرده محسوب می شود.

دود نکردن زغال فشرده

باکمک کوره ای فشرده در فرآیند تولید ذغال های چینی، بريکت، کبابی و … عدم وجود دود یکی از مزایای تولید زغال محسوب می شود.

خریدار و متقاضی بالا برای خرید زغال فشرده

خریداران این نوع زغال در بازار زیاد هستند و شما می توانید در کمترین زمان مشتریان ثباتی پیدا کنید.

 

خط تولید زغال فشرده در پلدشت

راه اندازی خط تولید زغال فشرده یکی از فعالیت های جدید و پرسود در ایران می باشد و شما هم می توانید از این فرصت بیشترین بهره را دریافت کنید! این گروه با تضمین فراهم کردن مواد اولیه برای تولید زغال فشرده، و همچنین خرید محصول تولیدی از شما با عقدقرارداد و بدون کارشناسی در کنار شما خواهد بود! در واقغ ما از آموزش تا فراهم کردن مواد اولیه در کنار شما می باشیم! نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟ با ما تماس بگیرید!

درباره شهر پلدشت بیشتر بدانیم!

شهر پلدشت در شمال آذربایجان غربی هم مرز با كشور آذربایجان، هر سال پذیرای شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. كشور ایران با نخجوان ۱۲۷ كیلومتر مرز مشترک دارد كه عمده مرز آن رود ارس بوده و تردد از طریق پل پلدشت-شاه تختی انجام می گیرد؛ این پل كه در محدوده مرز ایران و جمهوری خودمختار نخجوان با حضور پرویز داوودی معاون اول محمد خاتمی رئیس جمهور ایران و الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد، همیشه پر از گردشگران و مردم دو سوی مرز است.

كار اصلی مردم پلدشت كشاورزی وتجارت است اما در چند سال گذشته و بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و تشكیل جمهوری آذربایجان، پلدشت از نظر تجاری اهمیت زیادی پیدا كرد و اكثر مردم به كار تجارت روی آوردند. يک بازارچه مشترک مرزی هم در این شهر ایجاد شد. البته در چند سال گذشته به علت حل مشكل كم آبی كه با احداث سد ماكو و انتقال آب آن به اراضی پلدشت و روستاهای اطراف حاصل شده است، كشاورزی دوباره رونق یافته است.

بازارچه صنم بلاغی

به علت ارتباط و پیوند تاریخی بین مردمان آذربایجان ایران و جمهوری خودمختار نخجوان بازارچه صنم بلاغی در سال ۱۳۷۱ تأسیس و افتتاح شد. این بازارچه ۱۴۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۳۰ غرفه به همراه امكانات جانبی است كه ۱۵ تعاونی با ۳۳۰۰ عضو در آن مشغول به كار می باشند. این بازارچه در ۳۰ كیلومتری شهرستان شوط قرار دارد. كالاهای وارداتی از این بازارچه لوازم یدكی خودرو و صادراتی مصالح ساختمانی، میوه و تره بار، مصنوعات صنعتی و صنایع چوبی است.

کالا های صادراتی بازارچه

بازارچه مرزی صنم بلاغی پلدشت در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان و در شمال آذربایجان غربی به واسطه شرایط ویژه و فعالیت پیله وران رونق زیاد دارد. انواع میوه،سنگ گرانیت،كاشی و ظروف چینی ایرانی، یخچال، كشمش و خرما، انواع لبنیات، ماهی و فرآورده های آن، بخاری، تجهیزات دستگاه های شن و ماسه، روشویی و سنگ توالت، رنگ ساختمان و دستگاه خمیر پهن كن از جمله كالاهای صادراتی از بازارچه صنم بلاغی پلدشت می باشند. در این میان مهم ترين كالاهای صادراتی از این بازارچه مرزی را انواع میوه، ظروف شیشه ای و پلاستیكی و سنگ گرانیت و پروما تشكیل می دهد كه این كالاها توسط پیله وران فعال در بازارچه صادر شده است.

برای اینكه كالاهای تجار و پیله وران بدون واسطه و بصورت ارزان به دست مردم برسد بازارچه تجاری این شهرستان راه اندازی شده و مردم بویژه مسافران می توانند از این بازارچه خریداری كنند. به باور كارشناسان ملاقات حضوری پیله وران دو طرف مرز، تخصیص دادن پیمان وارداتی از سایر بازارچه های شمال استان به بازارچه “ساری سو” ماكو و “صنم بلاغی” پلدشت و دیدار هر سه ماه یكبار مسئولین هر دو طرف می تواند مشكلات بازارچه و پیله وران فعال را حل كند.

در حال حاضر عملیات محوطه بازارچه صنم بلاغی هم در ده هزار مترمربع در حال اجراست. قابل ذكر است كه هفت مركز اقامتی شامل پنج مكان اقامتی در بخش مركزی و دو اقامتگاه در بخش ارس این شهرستان آماده اسكان مسافران است. شهر پلدشت در جوار رود ارس آب و هوایی نسبتا گرم دارد و زمستان آن بسیار سرد است. رود زنگبار كه از مركز شهر پلدشت می گذرد در نهایت به ارس می ریزد. در حاشیه رود ارس درختان جنگلی زیبایی وجود دارد كه زیبایی خاصی به این منطقه گردشگری بخشیده است.

جاذبه های گردشگری پلدشت

بازارچه مرزی پلدشت (بازارچه صنم بلاغی)، رود ارس، سد ارس، بازار ماهی فروشان ارس، پایانه مرزی پلدشت، روستاهای ساری سو، بهلول آباد و قلعه جوق، كوه های گِچِه داغ، كلیسای آبادی قِزِل وانک (یا وَنك)، بقعه عرب لو و حیات وحش دره شام روستای «دودا» از جاذبه های گردشگری این شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *