instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در ورامین

ذغال فشرده

خط تولید زغال فشرده در ورامین

زغال فشرده یا زغال چینی از جمله صنایع بسیار سودآور است که در بسیاری از کسب و کارها از جمله رستوران ها و کبابی ها، شرکت صنعتی هات زغال در زمینه خط تولید زغال فشرده در ورامین و دیگر شهرهای ایران فعالیت دارد و همچنین به عنوان تامین کننده مواد اولیه مرغوب و تولید کننده تجهیزات مورد نیاز در کنار مشتریان عزیز ورامینی است.

مواد اولیه زغال فشرده در ورامین

ما برای  تامین مواد اولیه زغال فشرده درکشور نیازمند واردات ازکشورهای دیگر نیستیم. این مواد به اندازه کافی در ایران وجود دارد و پس از استفاده دوباره به چرخه طبیعت بازگشته و برای نسلهای بعدی مورد استفاده قرار میگرد. شرکت صنعتی هات زغال در زمینه تامین مواد اولیه می تواند به شهروندان محترم ورامینی خدمات رسانی کند.

خاک اره در ورامین

خاک اره در خط تولید زغال فشرده به عنوان مهمترین مواد اولیه است که باید خالص و با کیفیت باشد.مشتریان گرامی برای تامین خاک اره مرغوب میتوانند با مشاوران  قابل اطمینان شرکت صنعتی هات زغال در تماس باشند .

پوست گردو در ورامین

شرکت صنعتی هات زغال  پوست گردوی اسیاب شده با کیفیت رابرای تولید کنندگان محترم تهیه کرده و شما برای  تهیه ودسترسی اسان به این مواد اولیه مرغوب میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت این شرکت درتماس باشید.

 

خط تولید زغال فشرده در شهر ورامین

معرفی شهر ورامین

در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران ،شهرستان ورامین قرار دارد که  یکی از شهرستانهای استان تهران محسوب میشود. بر اساس امارسال  ۹۵،تعداد جمعیت این شهر برابر با  ۲۲۵،۶۲۸ نفر بوده است.علاوه بر شهرستان ورامین ، مناطق دیگری مانند پاکدشت، پیشوا و قرچک، عضو شهرستان ورامین بوده اند،اما اکنون از این منطقه جدا و مستقل شده اند.

اب و هوای منطقه ورامین

شهر ورامین به دلیل وجود بادهای محلی ،دارای تابستانهای بسیار گرم و همچنین زمستانی بسیار سرد و پر سوز است. هوای این منطقه در فصل بهار و پاییز معتدل و مرطوب نیز می باشد.

مذهب و دین شهر ورامین

با اندک اطلاعاتی از قبل اسلام درباره ی شهر ورامین و وجود تعداد زیادی قلعه که (گبری) نام داشتند، میتوان گفت که مردم این منطقه زرتشتی بوده اند.اما با گذشت زمان و پس از اسلام دین ومذهب انها تغیر یافته و به عنوان منطقه ی قوی شیعه نشین محسوب میشود  و هم اکنون تعداد زیادی ازمردم ورامین  شیعه دوازده امامی می باشند.

قومیت و زبان مردم ورامین

با گذشت زمان  قومیت های زیادی مانند  تاجیک ها ، کردها ، الیکایی ها ،عربها، شاهسون ها، لرها ،ترکها ،ترکمن ها وبلوچ ها به این منطقه سفر کرده و در این شهر مستقر شده اند و هم اکنون مردم بومی  ورامین به زبان پارسی و لهجه مخصوص صحبت  میکنند.

اداب و رسوم مردم ورامین

از اداب معروف ساکنین ورامین به عید نوروز اشاره می کنیم. درزمانهای گذشته مردم  ورامین جشن نوروز رابسیار دوست داشتند و از ان استقبال می کردند و  منزل های خود نظافت کرده و به تعمیر ان می پرداختند.انهادر شب عید سبزی پلوی مخصوص طبخ میکردند  و انرا با غذاهایی مثل ماهی و..سرو میکردند.

 شیرینی وغذاهای معروف شهر ورامین

برخی از شیرینی های ورامین مانند: یوخه،میان پر، توتک، نان کسمه ، نان پنجره ای هستند  که  برخی از بانوان این منطقه در منزل خود انها را تهیه کرده و درامد زایی میکنند و همچنین از غذاهای سنتی این منطقه میتوان به تهچین، اش گوجه، اشکنه، شیش انداز و…اشاره کرد. یکی از مناطق مهم کاشت گوجه فرنگی ، ورامین می باشد و مردم از آن بسیار استقبال می کنند و در غذاهای سنتی خود استفاده فراوانی دارند.

معرفی فرهنگ و هنروقالی بافی ورامین

در طول تاریخ هنرهایی از قبیل اجرکاری، کاشیکاری، هنرهای تزئینی، گچبری، شعر و شاعری ،معماری، خوشنویسی، فقه و کلام و سیاست، عرفان و فلسفه در فرهنگ شهر ورامین به چشم میخورد و همچنین فرش ورامین از مهمترین صنایع دستی این منطقه بشمار می رود و از استحکام بالایی برخوردار است. همچنین از معروفترین و مشهورترین طرح و نقشه های جهانی در آن استفاده شده است.

معروفترین اثرها و بناهای تاریخی ورامین

امامزاده شاه حسین  در درشمال ورامین ،امامزاده یحیی در محله ی کهنه گل و جنوب شرقی ورامین ، بقعه کوکب الدین در غرب شهر ورامین ،ارامگاه امامزاده  حسین رضا که به دوران تیموریان بازمیگردد، امامزاده بی بی سکینه که در خیابان سکینه بانو واقع شده و مربوط به دوران ۷ یا ۸ هجری قمری می باشد، مسجد جامع ورامین که به دوره سلطان محمد خدابنده و پسرش و دوران ایلخانی تعلق دارد. برج علاءالدوله که به سید فخرالدین حسن علاءالدوله ودین تعلق داشته است و …

صنایع مهم ورامین

از صنایع معروف این شهرستان به معرفی کشاورزی،کارخانه قند و روغن کشی میپردازیم.

این منطقه به دلیل وجود خاک حاصلخیز و مناسب جهت کشت ، یکی از مهم ترین مناطق کشاورزی بشمار می اید.کشاورزی در این منطقه بسیار رواج دارد ومحصولات بسیاری مانند:طالبی، گوجه فرنگی، پسته، گندم، انگور ، جو،بادمجان و اناردر این منطقه تولید  و بفروش می رسند.

اولین کارخانه قند ایران و خاورمیانه که در میراث فرهنگی به عنوان اثار ملی  ثبت شده است،کارخانه قند ورامین است که  به دست نیکلای مارکف احداث شد.

اولین روغن نباتی جامد ایران در کارخانه ی روغن کشی ورامین تولید شد که درسال ۱۳۱۷ ساخته شده بود.

صنایع دستی ورامین

برخی از فعالیتهای مهم  و سنتی این منطقه مانند سفالگری و مصنوعات سنگی و شیشه گری هستند و همچنین منبت کاری ،معرق و سبدبافی در این منطقه بسیار رواج دارد و از صنایع دستی این منطقه محسوب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *