instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در میرجاوه

آرادان

خط تولید زغال فشرده در میرجاوه یکی از پرسودترین شغل هایی است که می توانید در محل زندگی خود راه اندازی کنید و به سود بسیاری نیز دست پیدا کنید!

در سال های گذشته به علت کم شدن منابع تجدید ناپذیر سوخت های فسیلی، افزایش هزینه سوخت و وخیم ترشدن مسائل زیست محیطی، تحقیقات در زمینه منابع انرژی تجدیدپذیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

برای شروع هر كاری فکر به آینده كار و سود و ضرری كه در آن وجود دارد، ترس و تردید ما را احاطه می کند. برای تولید ذغال باید بدانید كه با توجه به جامعه داخل و مصرف ذغال در کشورهای خاورمیانه، سود زیادی کسب خواهید کرد.

در زمان گذشته، کشور وارد کننده ذغال فشرده چین بود اما امروزه با ظرفیت بالای خط تولید، امكانات در دسترس و مصرف بالای ذغال در کشور های عربی و در مجموع خاورمیانه، خرید دستگاه تولید ذغال و شروع فعالیت سودآوری بالایی خواهد داشت و حتی امكان صادرات ذغال هم وجود دارد. برای خرید آسان و مشورت با كارشناسان این حیطه با ما در ارتباط باشید.

خط تولید زغال فشرده در میرجاوه

به علت  فراوانی منابع خاک اره در ایران، از کارگاه های چوب بری و مبلمان چوبی و … راه اندازی خط تولید زغال فشرده توانسته است یکی از بهترین مشاغل ها در ایران باشد. در صورتی که قصد دارید از این فرصت کمک بگیرید در بهترین جایی هستید که می توانستید باشید! ما در این گروه با مشاوره رایگان و ارائه آموزش های موردنیاز شما را وارد بازار این کار می کنیم و در آخر با خرید محصولات تولید شده شما، از شما حمایت می کنیم! می خواهید راهنمایی کامل تری دریافت کنید؟ با ما تماس بگیرید!

ذغال خوب چه ذغالی است؟

ذغال خوب خصوصیاتی خاص دارد، امابه صورت کلی ذغال خوب در هنگام مصرف، بوی بد و نامطبوعی نمی دهد. بوی نامطبوع حاصل از مصرف ذغال در مواردی سردرد می آورد. ذغال هايی با حرارت بالا که شعله را به خوبی در خود نگه می دارند ذغال خوبی برای مصرف کنندگان می باشند. ذغالی كه خاکستر کمتری تولید می کند، از نگاه مصرف کننده ذغال بهتری است.

درباره شهر میرجاوه بیشتر بدانیم!

شهرستان مرزی میرجاوه با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصربفرد، یكی از مناطق هدف گردشگری در استان است. امسال هم این منطقه آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركز سیستان وبلوچستان، میهنی فرماندار میرجاوه با بیان اینكه برای استقبال از مهمانان نوروزی پنج مركز اسكان در سطح این شهرستان فعال است افزود : در ورودی شهرستان و بخش ها هم با برپایی سیاه چادر و نمایشگاهی از صنایع دستی و هم پذیرایی مختصری میزبان مسافران نوروزی هستیم.

و ی افزود : شهرستان مرزی میرجاوه دارای بیش از ۶۰ اثر تاریخی است كه ۱۲ اثر آن به ثبت ملی رسیده است.

فرماندار شهرستان میرجاوه، ساختمان قدیمی پست،شهربانی،راه آهن و روستاهای جون آباد و سیاه جنگل و تمین و قبرستان تاریخ و منحصر به فرد هفتادملاو غار طبیعی لادیز را از جمله آثار تاریخی و طبیعی این شهرستان نام برد و افزود : این مناطق، مكانی مناسب برای تفریح میهمانان نوروزی است.

این شهرستان در ۷۵ كیلومتری زاهدان قرار دارد.

میرجاوه تنها مرز قانونی در جنوب شرق كشور است كه رفت وآمد سیاحان خارجی و داخلی از این معبر صورت می گیرد و از طریق راه آهن، ایران را به شبه قاره هند متصل می كند. یكی از قدیمی ترين گمركات كشور، گمرک میرجاوه است كه قدمت آن بیش از صد سال است كه در آن صادرات و واردات صورت می گیرد.

نام گذاری میرجاوه

میرجاوه (میرجاه) یعنی جای كه محل زندگی میر است. منظور از میر در میربولان ریگی است كه سپه سالار نادر شاه افشار بوده و از اجداد تیره نتوزهی طایفه ریگی است كه با اندیشیدن ترفندی نظامی زمینه فتح هندو عبور لشكر ایران از گذرگاه بولان را فراهم كرد.

در كتاب اقوام مهاجر ایران زمین آمده است، چهار دسته از قوم میر از عربستان به جنوب شرق ایران كنونی مهاجرت كردند و مدتی در این محل سكونت ورزیدند به همین علت به آن میر جاوه می گویند؛ یعنی جایگاه میر، سپس دو دسته از آن ها در ایران كنونی مستقر و دو دسته دیگر به سمت شرق ایران كنونی رهسپار شدند.

اقوام و آداب رسوم شهرستان میرجاوه

مردم شهرستان میرجاوه از قومیت بلوچ و اهل سنت حنفی می باشند. زبان مردم شهرستان میرجاوه بلوچی با لهجه سرحدی است. اغلب ازدواج ها درون گروهی و قومی است. مردم برای ریش سفیدان، معتمدین و بزرگان طوایف و علما دینی احترام زیادی قائل می شوند. درصد طلاق به علت تقبیح آن بسیار ناچیز است و معمولا بسیار به ندرت اتفاق می افتد. مردم پایبند سنت های قومی قبیله ای می باشند و لباس محلی می پوشند.

محصولات كشاورزی شهرستان میرجاوه

محصولات شهرستان میرجاوه با توجه به تفاوت های اقلیمی در سه بخش آن متنوع می باشند. در بخش ریگ ملک و مركزی در بخش محصولات زراعی بیشتر گندم، جو، ذرت، یونجه و در بحث باغداری بیشتر نخل خرما وجود دارد، ولی در بخش لادیز با توجه به لطافت هوا و وجود منابع آبی در كوهستان ها انواع و اقسام محصولات زراعی باغی به عمل می آید. عمده محصولات زراعی عبارت اند از گندم، جو، ذرت، یونجه، كلزا، پیاز، گوجه فرنگی، نخود، عدس، لوبیا و محصولات جالیزی.

در بحث باغداری همه میوه های سردسیری و حتی خرما در بخش لادیز به عمل می آید كه مواردی از آن عبارت اند از: زردآلو، آلو، هلو، شلیل، گردو، بادام، آلبالو، گیلاس، زرشک و انواع و اقسام میوه های دیگری مثل توت و شاه توت.

از ۶۰ اثر تاریخی موجود در شهرستان میرجاوه ۱۲ اثر به ثبت ملی رسیده است.

غار هفتاد ملا

این غار در روستای روپس دهستان تمین قرار دارد. در ۲۰ كیلومتری روستای تمین در دامنه ارتفاعات مشرف به روستا، حفره ای وجود دارد كه در آن نمونه ای از گورستان های منحصربه فرد دوران اسلامی به نام گورستان هفتاد ملا قرار گرفته است.

اداره پست میرجاوه

همزمان با احداث شبكه راه آهن از كویته به زاهدان نقطه مرزی میل ۷۲ به یكی از مبادی اصلی ورودی مسافر و ترانزیت كالا در شرق كشور مبدل و این امر موجب شكل گیری شهر میرجاوه و مجموعه ای از ساختمان های اداری، مسكونی، انتظامی و خدمات دیگر شد كه ساختمان پست میرجاوه یكی از آن ها است، این ساختمان به سبک معماری خانه های چوبی با سقف شیروانی برای انجام مراسلات پستی در خیابان فرخی سیستانی و همجوار با ساختمان شهربانی ساخته شده است.

راه آهن میرجاوه

این بنا و مجموعه سازه های مرتبط با آن سنگ پایه بنای شهر میرجاوه و زاهدان است. بنای مذكور در حاشیه خیابان فرخی میرجاوه واقع شده است.

شهربانی میرجاوه

پس از شروع به كار خط راه آهن كویته، زاهدان در نقطه مشترک دو كشور ایران و پاكستان شهر میرجاوه شكل گرفته و به تدریج با احداث مجموعه هایی از ساختمان های اداری و دولتی و شخصی گسترش یافته است. به منظور حفظ نظم و امنیت شهر نوپای میرجاوه این مركز پلیس شهری راه اندازی شد.

قبرستان هفتاد ملا

هفتاد ملا در حاشیه شرقی روستای روپس و در ۲۰ كیلومتری روستای تمین واقع شده است. این گورستان با حدود ۵۰ مترمربع مساحت شامل مجموعه ای از صورت قبرهای پنج طبقه مصطبه ای شكل پلكانی با دیواری مخوف و سوراخ دار عمود بر روی آن ها است. این قبرستان به دوره اسلامی میانه تعلق دارد.

قلعه تپه لادیز

قلعه لادیز در كنار سفلی، در ۱۷ كیلومتری جنوب غرب میرجاوه و در مسیر میرجاوه به تمین قرار گرفته است. ویژگی های این اثر استفاده از سنگ های درشت برای پی بندی بنا و ساختن دیوارهای خشتی روی این پی های سنگی است. از دیگر جاذبه های طبیعی این شهرستان رودخانه، غار و آبشار لادیز، باغ جون آباد را می توان نام برد.

معماری صخره ایروستاتمین

معماری صخره ای تمین منحصر بوده و فقط در چند جای ایران چنین معماری دیده می شود. علاوه بر معماری، تمین دارای طبیعت زیبا و بكر است و همچون روستاهای اطراف مشهد و شاندیز سرسبزی و خرمی خاص و آب وهوای منحصربه فردی دارد و از جمله روستاهای دارای بافت تاریخی و هدف گردشگری استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *