instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در مشهد

قیمت دستگاه تولید زغال فشرده

 

تولید ذغال فشرده یا ذغال چینی در مشهد

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در مشهد توسط گروه صنعتی هات زغال برای شما هموطنان ساکن این شهر امکان پذیر است. این شرکت صنعتی با سالها تجربه در زمینه های نصب، راه اندازی، آموزش خط تولید زغال فشرده و ساخت تمامی قطعات خط تولید فعالیت دارد. همچنین شما عزیزان ساکن شهر مقدس مشهد و دیگر اقصی نقاط ایران می توانید با پل های ارتباطی موجود در وبسایت در جهت راه اندازی خط تولید اقدام نموده و مشاوره رایگان دریافت کنید. این حرفه به دلیل مصرف زیاد و روز افزون زغال فشرده امروزه جز مشاغل پُر درآمد می باشد. کارایی زغال فشرده بیش تر در رستوران ها، طبخ غذا، کافی شاپ ها، سفره خانه ها، قلیان سراها  و چایخانه ها می باشد.

مواد اولیه زغال فشرده در مشهد

تهیه مواد اولیه با کیفیت از شرکت های معتبر یکی از گام هایِ  مهم در تولید زغال فشرده می باشد. گروه صنعتی هات زغال برای کاهش دغدغه شما تولید کننده زغال فشرده در زمینه تهیه مواد اولیه زغال اقدام به تولید و عرضه  مواداولیه کرده است. خاک زغال، خاک ارهّ و پوست گردوی آسیاب شده در پس از ترکیب شدن به طور کامل تبدیل به ماده خمیری شکل می شوند. این خمیر وارد دستگاه اکسترودر شده و تولید بریکت می کند. بریکت های تولید شده بر روی پالت چیده شده و وارد کوره می شوند. این بریکت ها در درجه حرارت کافی و  مشخص تبدیل به زغال می شوند. حال پس از سرد شدن به صورت کامل، زغال ها آماده بسته بندی می باشد.

خاک اره در مشهد

خاک اره با میزانی معادل با ۸۵% درصد از حجم مواد اولیه جزء مهم ترین و سه ماده اصلی زغال فشرده می باشد.خاک اره که به همراه پوست گردو و خاک زغال مخلوط می شوند باید دارای مرغوبیت و بدون مواد شیمیای و غیره باشند تا کیفیت نهایی زغال فشرده تضمین شود. هر گونه ناخالصی باعث از بین رفتن محصول و در نهایت هدر رفتن سرمایه ما در تولید خواهد شد. پس بهتر است برای تهیه خاک ارهّ و دیگر مواد به شرکت های معتبر رجوع کنید.

پوست گردو در مشهد

پوست گردو پس از جدا شدن از میوه خود جمع آوری شده و دپو می شوند. پس از جدا سازی ضایعات و مواد دور ریز آسیاب شده و برای استفاده آماده می باشند. یکی از دلایل استفاده از پوست گردو در ساخت مواد اولیه زغال این است که باعث تدوام در ماندگاری شعله می شود. مواد اولیه به دلیل اینکه از ضایعات و مواد دور ریز می باشند از محیط زیست و  قطع درختان جلوگیری و حمایت می کند.

 

درباره ی مشهد مقدس

مشهد مقدس که در شرق کشور پهناور ایران قرار دارد در زمره شهر های بزرگ و کلان شهر ها قرار می گیرد. شهر مشهد دارای وسعتی برابر با ۳۵۱ کیلومتر مربع می باشد. همچنین از نظر وسعت دارای رتبه دوم بین دیگر شهرهای ایران است. به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا این شهر میزبان گردشگران بسیاری است. این شهر در منطقه رودخانۀ کشف رود و همینطور در دشتی که بین دو رشته کوه بینالود و هزار مسجد قراردارد توسعه یافته است. بیش ترین ارتفاعات در این شهر ۱۱۵۰ متر و کم ترین ارتفاع ۹۵۰ متر می باشد. مشهد آب و هوایی متغیر دارد ااما سرد و خشک نیز می باشد. زمستان های این شهر گرم و خشک است و تابستان هایش گرم و مرطوب.

نام مشهد

اسم این شهر مَشهَد به معنای محل شهادت می باشد. بسیاری از شیعیان به این اعتقاد دارند که علی ابن موسی الرضا پس از به شهادت رسیدن به دسته مأمون خلیفه عباسی در آرامگاهی به نام سناباد به خاک سپرده شده است. اما از آن پس به این منطقه مشهد خطاب شد و  مخصوصا در زمان شاه تهماسب صفوی مردم توس به این منطقه مهاجرت کردند و در گذشت زمان این اسم بر این شهر خوانده شد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *