instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در مازندران

خط تولید زغال فشرده در مازندران

خط تولید زغال فشرده در مازندران

خط تولید زغال فشرده درمازندران به دلیل وجود فراوانی مواد اولیه از مشاغل پُر سود محسوب شده و قابلیت سرمایه گذاری برای افراد کارآفرین می باشد. لذا شرکت صنعتی هات زغال با ارائه ی خدماتی همچون تولید،نصب، راه اندازی و تهیه ی مواد اولیه ی خط تولید زغال فشرده در استان مازندران و دیگر شهرهای کشور اقدامی در راستای کمک به افراد کارآفرین و همچنین حمایت از تولید ملی نموده است. بنابراین شما کارآفرین و سرمایه گذار محترم و گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی خط تولید زغال فشرده ( زغال فشرده ی چینی ) می توانید با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

مواد اولیه ی تولید زغال

کیفیت کالای تولید شده در هر صنعتی وابسته به کیفیت مواد اولیه ی آن دارد و این موضوع در مورد تولید زغال فشرده ی چینی نیز صادق است. مواد اولیه ی استفاده شده در تولید زغال فشرده شامل خاک اره،خاک زغال و پوست گردو نیز می باشد. این مواد با هم ترکیب شده و سپس توسط دستگاهی به نام اکسترودر عمل فشرده سازی را انجام داده و بریکت تولید می شود. بعد از این مرحله بریکت ها وارد کوره ی سنتی شده و پس از ۲۴ ساعت تبدیل به زغال می شوند.

خاک اره در مازندران

خاک اره ی درصدی حدود ۸۵% از مواد اولیه ی این ترکیب را تشکیل می دهد. خاک اره باید عاری از هرگونه ناخالصی باشد و همچنین نباید از چوب هایی که دارای چسب و دیگر مواد شیمیایی هستند مانند MDF در ساخت این محصول استفاده شود چرا که بوی نامطبوعی در زمان استفاده از آن به مشام خواهد رسید. از گونه چوب هایی که می توان از آن استفاده کرد می توان به خاک اره ی تهیه شده از درختان توسکا و افرا اشاره کرد. که البته شرکت صنعتی هات زغال در امر فروش و ارسال مواد اولیه به اقصی نقاط کشور به تمامی تولید کنندگان زغال فشرده چینی فعالیت دارد و شما تولید کننده ی محترم می توانید برای خرید این مواد اقدام کنید.

 پوست گردو در مازندران

یکی دیگر از مواد مورد استفاده در ترکیب مواد اولیه ی زغال فشرده پوست گردوی آسیاب شده می باشد. که این ماده نیز نباید برای داشتن کیفیت و ماندگاری بالا در زمان استفاده دارای ناخالصی باشد. دلیل این امر این است که بسیاری از افراد سود جو برای کسب سود بیشتر در فروش این ماده ی اولیه در هنگام آسیاب کردن پوست گردو اقدام به مخلوط کردن دیگر اقلام من جمله هسته هایی مانند زردآلو ،هلو و غیره که در خروجی نهایی، زغال تولید شده بسیار تاثیر گذار است. لذا برای تهیه این مواد اولیه به شما توصیه می شود از مراکز معتبر اقدام به تهیه کنید.

خط تولید زغال فشرده در مازندران

خط تولید زغال فشرده در مازندران

 استان مازندران

استان مازندران یا مازِرونی که مرکز آن شهر ساری است. این شهر با استان های البرز،گلستان،گیلان،سمنان و تهران همسایه می باشد. یکی از پُر جمعیت ترین شهر های ایران زمین می باشد. از پُر جمعیت ترین شهر های خود استان نیز شهرستان بابُل است. همچنین این شهر در المپیک نیز یکی از پرافتخارترین شهرهای ایران محسوب می شود. وسعت این شهر ۱/۴۶ درصد از ایران زمین است. مازندران در قسمت جنوب بزرگترین دریاچه ی دنیا دریاچه ی خزر یا مازندران قرار دارد. همچنین در همسایگی با چهار کشور جمهوری آذربایجان،قزاقستان، روسیه و ترکمنستان می باشد. این شهر یعنی استان مازندران در قسمت شمالی پایتخت ایران و یکی از کلان شهر ها ی استان تهران واقع شده است. همچنین دارای امتیاز حمل و نقل دریایی از طریق کشور هایی از طریق بنادر فریدون کنار، نوشهر و اسکله ها و سکوهای نفتی است.

وجود فرودگاه های رامسر، نوشهر و دشت ناز ساری. این شهر اقدام به سرمایه گذاری برای بزرگراه تهران-شمال کرده است که با ۱۲۱ کیلومتر مسیر به این شهر خواهد رسید و برخورداری از سه راه ارتباط شوسه با کلان شهر تهران که پایتخت و مرکز ایران نیز هست. لازم به ذکر است که این استان با راه آهن سراری در ایران نیز اتصال دارد. در این شهر از مسیر جاده ایی هراز و سواد کوه که تردد بسیاری نیز در آنها وجود دارد برخوردار است. دو غار به نام های هوتو دوزیست و کمربند در این شهر کشف شده است که مربوط به حدود ۹۵۰۰ پیش از میلاد است.

خط تولید زغال فشرده در مازندران

خط تولید زغال فشرده در مازندران

جغرافیای مازندران

استان مازندران دارای جغرافیای متنوعی که این جغرافیا ی شمال جنگل های هیرکان،جلگه ها،بیشه ها و علفزارهاست با صدها گونه ی گیاهان مختلف و منحصر به فرد در جهان است. کلیمای گوناگون آن ناشی از کوهستان ها پوشیده شده از برف گرفته تا نقاط پَست آن می باشد. همچنین در این آب و هوای متنوع یکی از هفت آتشفشان معروف دنیا یعنی کوه دماوند قرار دارد.

وجود کوه دماوند که مانند در سدی عمل کرده است این شهر را به دو بخش جلگه ایی و کوهستانی تقسیم کرده و این از علتهای جدا شدن این استان از بخش داخلی ایران است. قسمت هایی از البرز شرقی،غربی و همچنین تمامی قسمت مرکزی در این بخش قرار دارد و شیب آن کم کم به سمت دریا کاهش می یابد. ضمن اینکه این کوه دارای رشته های فرعی به موازات دریا نیز می باشد. از بلند ترین قله ها می توان به کوه چنگی،بادله کوه و کوه سفید نیز اشاره کرد. مرتفع ترین کوه ها قله شور، سیالان،کلارآباد و ساه سنگ اشاره کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *