instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در لرستان

خط تولید زغال فشرده در لرستان

خط تولید زغال فشرده در لرستان

از آنجایی که تعداد سفره خانه های سنتی که علاوه بر مصرف زغال برای قلیان ها از آن برای طبخ انواع غذاها و حتی چای استفاده می کنند رو به افزایش است. راه اندازی خط تولید زغال فشرده در لرستان می تواند برای تولید کنندگان این محصول درآمد و سود زیادی حاصل کند. بنابراین شما هموطنان عزیز لرستانی می توانید با استفاده از راه های ارتباطی موجود در این وبسایت و دریافت مشاوره در جهت تولید و راه اندازی خط تولید زغال فشرده در لرستان از شرکت صنعتی هات زغال اقدام نمایید.

مواد اولیه ی زغال فشرده در استان لرستان

تولید زغال با کیفیت حاصل فرآیندی دقیق و درست بر روی مواد اولیه ی با کیفیت و بدون ناخالصی است. مواد اولیه ی زغال فشرده ( چینی ) شامل : پوست گردوی آسیاب شده، زغال کربن و خاک اره می باشد. که پس از ترکیب این سه ماده ی اولیه و طی فرآیندی خاص تبدیل به زغال می شود. شرکت صنعتی هات زغال در زمینه تهیه و ارسال مواد اولیه به سراسر ایران نیز فعالیت دارد. شما تولیدکنندگان محترم می توانید برای تهیه و دریافت مواد اولیه در شهر خودتان از شرکت صنعتی هات زغال با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

پوست گردو در استان لرستان

پوست گردو بعد از جدا سازی مواد اضافی و آسیاب شدن به همراه دیگر مواد اولیه ترکیب و وارد دستگاهای تولید کننده ی بریکت زغال می شوند. این بریکت ها پس از آماده سازی وارد کوره های سنتی شده و تبدیل به زغال می شوند. همچنین لازم به ذکر است که روغن موجود در پوست گردو موجب دوام طولانی تر شعله ی زغال فشرده می شود. همچنین شرکت هات زغال توانایی تولید و عرضه پوست گردو در حجم بالا را دارد.

خاک اره در لرستان

خاک اره یکی از مهمترین مواد اولیه در ساخت و تولید زغال فشرده است همچنین درصد بالایی، تقریبا حدود ۸۵% از مواد اولیه را تشکیل می دهد. خاک اره مصرفی در مواد اولیه از ضایعات چوب است اما این ضایعات باید فاقد هر گونه چسب و مواد شیمیایی باشد چرا که در زمان سوختن موجب تولید بوی نامطبوع می شود. به این دلیل این محصول کاملا دوستدار محیط زیست است و به منابع طبیعی آسیب نمی رساند چون از ضایعاتی مانند خاک اره و پوست گردو تولید می شود.

خط تولید زغال فشرده در لرستان

لرستان

این شهر استان های غربی ایران است. از شهرهایی با جمعیت بالا و نرخ رشد بالای بیکاری. بیشتر قسمت های آن را کوه های زاگرس پوشانده است و جزء شهرهای کوهستانی محسوب می شود چون دشت های محدودی دارد. بلندترین نقطه ی آن اشترانکوه با ارتفاع ۴۱۵۰ متر است. بر اساس پژوهش های انجام شده توسط باستان شناسان این شهر جزء سکونت های اولیه ی انسان ها بوده است. همچنین مفرغ لرستان دارای شهرت باستانی زیادی است. به دلیل اهمیت فوق العاده ی این شهر از نظر تاریخی یکی از چهار قسمت موزه ی ملی ایران را به خود اختصاص داده است. این شهر یکی از سه شهر پُر آب ایران است و چیزی حدود ۱۲% از آبهای کشور را داراست. همچنین این شهر شاهد خسارت های زیادی در دوران جنگ می باشد.

ریشه ی نام شهر لرستان

این شهر از نظر قومی هیچ نسبتی با مردمان کرد ندارند و کلمه کُرد در زمان حمله ی عرب ها به ایران زمین که به معنای کوچ نشین ها و رمه گردان ها ی ایرانی تبار فلات ایران زمین به کار می رفته است. و از نظر معنایی اشاره به قوم خاصی نداشته است. اما در بسیاری از منابع بلوچ ها،لرها و دیلمیان را جز کرد ها محسوب می کردند چون کلمه کرد را به معنی شیوه ی زندگی می دانستند و معنی زبانی آن را مَد نظر قرار نمی دادند. اما از نظر قومیت کردها جدای لرها محسوب می شدند. اسم لُر در کتب تاریخی و پس از حمله ی اعراب به صورت  بلاد اللور و لوریه، اللّریه و  لاریه بوده است.

جغرافیای لرستان

پیش از وجود قوم ماد ها در استان لرستان ساکنان این شهر الیپی‌ها، عیلامی ها، لولوبیان و کاسی ها بودند. لرها شاهد مهاجرت آریایی ها بودند. سپس مادها به غرب از جمله شهر لرستان مهاجرت کردند. مادها پس از رفتن به منطقه ی زاگرس قبایل الیپی‌ها، عیلامی ها، لولوبیان و کاسی ها در خود حل کردند و زبان ایرانی را رواج دادند. منطقه ی لرستان پس از حمله ی کردها و عرب ها به نام های گوناگونی مانند : لرستان فیلی، لُر کوچک، جبال و پیشکوه شناخته می شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *