instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در شهر اردبیل

خط تولید زغال فشرده در شهر اردبیل

امروزه تولید زغال فشرده چینی از مواد ضایعاتی مانند ضایعات دور ریز چوب و پوست گردو  که میزان آن در کشور ما کم هم نیست بسیار سود آور است. همچنین راه اندازی خط تولید زغال علاوه بر سود دهی بسیار بالا باعث ایجاد اشتغال زایی افراد با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی نیز خواهد شد. راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شهر اردبیل می تواند علاوه بر سود دهی به ایجاد اشتغال در این شهر بیانجامد. در این راستا شرکت صنعتی هات زغال تولید کننده ی خط تولید زغال فشرده آماده ی همکاری با شما سرمایه داران عزیز برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده می باشد.

 

مواد اولیه ی خط تولید زغال در اردبیل

مواد اولیه ی خط تولید زغال فشرده علاوه بر شهر اردبیل در کل کشور به فراوانی یافت می شود. در تولید این محصول از مواد بازیافتی خاک اره، پوست گردو یا بادام و خاک کربن استفاده می شود. تا علاوه بر سود دهی فراوان آسیبی به محیط زیست و منابع غیر قابل تجدید پذیر نرسد.

 خاک اره در اردبیل

خاک اره به عنوان یکی از مواد اولیه در تولید این محصول است که از ضایعات چوب مصرفی در صنایع مختلف تولید و تهیه می شود. خاک اره به این دلیل از مواد اصلی این کالا به شمار می رود چون تا ۷۰ درصد از مواد اولیه را تشکیل می دهد. و بقیه ی مواد حدود ۳۰ درصد را فقط تشکیل می دهند.

پوست گردو در اردبیل

با وجود اینکه پوست گردو به همراه خاک زغال درصد کمتری از مواد اولیه را شامل می شود. اما دلیل ماندگاری حرارت و شعله ی این زغال، پوست گردو و چربی موجود در آن می باشد. به دلیل اینکه پوست گردو دارای مقادیر چربی می باشد و همین علت باعث روشن ماندن زغال در مدت زمان بالاتری می شود.

 

خط تولید زغال فشرده در شهر اردبیل

گردنه ی حیران در اردبیل

 

گردنه ی حیران در اردبیل 

حتماً نام گردنه ی حیران را زیاد شنیده اید! این جاده یکی دیگر از جاده های جذاب و دیدنی در ایران است که در مسیر بین آستارا و نمین در استان اردبیل قرار دارد. در واقع این نام به جاده ایی با پیچ زیاد که منتهی به استان اردبیل می شود اطلاق می شود. برای تماشای این جاده که در فصل بهار و پاییز بسیار شگفت انکیز است باید از آستارا به شهر نمین یا برعکس سفر کنید. این بخش از جمله بخش های استان گیلان هم محسوب می شود که از یک سمت به کوه های پوشیده از جنگل و از سمت دیگر به دره ایی مشرف می باشد.

اردبیل 

این استان در همسایگی مرز بین جمهوری آذربایجان است. یکی از بزرگنرین شهرها و جزء سردترین مناطق کشور می باشد. در شمال غربی کشور ایران واقع شده است. مرکز این استان هم شهر اردبیل می باشد. جزء مناطق گردشگری در کل ایران محسوب می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این استان  میتوان به آب و هوای خنک آن در فصول بهار و تابستان اشاره کرد. در بیست و دو کیلومتری غرب آن شاهد مجتمع های آب گرم سرعین هستیم. که این آبهای گرم خاصیت درمانی دارند و سالانه هزاران نفر برای استفاده از این آب به این شهر سفر می کنند. زبان آنها ترکی و بیشتر اهل آذربایجان هستند.

شهرهای اردبیل

نیر – خلخال – مشگین شهر – نمین – سرعین – پارس آباد – بیل سوار – اردبیل – اصلاندوز.

سفر به اردبیل

بهترین زمان مسافرت به این شهر ماههای فروردین، اردیبهشت و مهر ماه می باشد. چراکه از نظر آسایشی مسافران در حالت آسایش به سر می برند. همچنین بدترین شرایط آب و هوایی در ماه های بهمن و دی می باشد.

آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی

یکی از آثار باستانی مهم در این شهر به نام آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی قرار دارد. سال ۷۶۵ هجری در اردبیل ساخته شد و این بنا بسیار مورد توجه و احترام پادشاهان صفوی بود. این بقعه شامل شاه اسماعیل صفوی، گورستان هایی برای شاهان و شاهزادگان، حرم خانه، مسجد جنت، چینی سرا و غیره می باشد.

 دریاچه ی شورابیل در اردبیل

مساحت آن صدو بیست هزار هکتار و از آب آن برای آبیاری در امر کشاورزی استفاده می شود. در آب آن ماهی پرورش می دهند و در اطراف آن شهرک ها و ادارات دولتی مانند دادگستری و غیره واقع است.

صنعت این استان

این استان هشت شهرک صنعتی دارد. از جمله کارخانه ی سیمان، ذوب آهن، شهرک خصوصی آرتا، نساجی و کشت و صنعت.

سوغات این منطقه

عسل سبلان، آبنبات سیاه، سرشیر، قالی، کره، حلوای سیاه ،مسند، تخمه ی آفتاب گردان، عصاره ی شهد انواع گل ها ی طبیعت خلخال، شیرینی های محلی و فتیر حلوای سیاه یک نوع معجون تهیه شده از گندم و کره ی طبیعی است که بسیار انرژی زا و نشاط آور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *