instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده و چینی در سنندج

خط تولید زغال فشرده در سنندج

تولید زغال فشرده در سنندج

شرکت صنعتی هات زغال بر آن شد تا به دلایلی همچون اوضاع اقتصادی نامناسب ، تحریم های پی در پی و همچنین افراد کارآفرین، جویای کار و درآمد اقدام به تولید و ارسال خط تولید زغال فشرده به سراسر ایران از جمله استان زیبای سنندج کند. به دلیل استفاده فراوان از زغال فشرده در ایران  و همچنین کشورهای خاورمیانه این کالا برای تولیدکنندگان آن بسیار سود آور است. در ایران به دلیل افزایش روز افزون استفاده از زغال در سفره خانه ها، قهوه خانه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و طبخ غذاها  به صورت کبابی، زغال فشرده چینی بسیار خواهان دارد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره در زمینه راه اندازی، نصب و آموزش خط تولید زغال فشرده با شماره تماس های موجود در وب سایت با شرکت صنعتی هات زغال تماس حاصل فرمایید.

 

مواد اولیه زغال فشرده در سنندج 

مواد اولیه زغال فشرده نیازی به وارد کردن ندارد چون تمامیِ مواد مورد استفاده در خط تولید زغال فشرده خوشبختانه به فراوانی در کشور ما یافت می شود. مواد مصرفی از مواد بازیافتی می باشد که دوباره به چرخه تولید بازگشته و بسیار هم از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. این مواد شامل : خاک اره، خاک کربن و پوسست گردوی آسیاب شده می باشد. خاک اره با میزان ۸۵% ، پوست گردوی آسیاب شده و خاک کربن هر کدام با درصد هایی متفاوت با هم مخلوط شده و یک ماده خمیری شکل را تشکیل می دهد. این خمیر وارد دستگاه اکسترودر شده و سپس تبدیل به بریکت می شود.

تمامی بریکت های تولید شده را بر روی پالت چیده می شود و پس از آن وارد کوره می شود. این بریکت ها باید تا ۲۴ ساعت داخل کوره با درجه حرارت مشخصی پخته شود. حال بریکت ها تبدیل به زغال فشرده شده اند و پس از خنک شدن آماده بسته بندی و عرضه می باشد. لازم به ذکر است شرکت هات زغال در عرصه تولید و ارسال مواد اولیه با مرغوبیت بالا آماده خدمت گذاری به شما هموطنان عزیز سنندجی می باشد.

خاک اره در سنندج 

خاک اره یکی از مهمترین مواد مورد استفاده در خط تولید زغال می باشد. تمامی مواد اولیه باید عاری از هر گونه نا خالصی باشد و این قاعده از خاک اره مستثنی نیست! پس برای اطمینان از کیفیت خاک اره مصرفی و دیگر مواد مورد استفاده در تولید زغال فشرده اقدام به تهیه این مواد از مراکز معتبر در سراسر کشور کنید. شرکت صنعتی هات زغال تولید کننده خاک اره یکدست و بدون مواد ضایعاتی می باشد.

 پوست گردو در سنندج

پوست گردو به همراه مواد اولیه به دلیل وجود روغن موجود در پوستش که باعث ماندگاری در زمان مصرف آن می شود مخلوط می شود. شرکت صنعتی هات زغال در جهت راحتی و آسایش در امر تهیه این ماده مصرفی توسط تولیدکننگان عزیز نیز اقدام به تولید پوست گردوی آسیاب شده خالص و یکدست کرده است شما می توانید برای تهیه و دریافت این محصول با پل های موجود در  سایت تماس بگیرید.

 

معرفی شهر سنندج

این شهر در غرب ایران زمین واقع شده است و مرکز شهرستان کردستان است. همچنین در دشت های زاگرس میانی و دامنه های آن قرار دارد. این شهر از چهار جهت به شهرهای  همدان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و کشور عراق نیز متصل است. مرکز این شهر کردستان با کشور عراق در همسایگی مرزی در حدود دویست کیلومتر دارد.

کردستان، مرکز سنندج

نام کردستان در زمان سلجوقیان به کار گرفته شده و  از دو کلمۀ کُرد و ستان ساخته شده است. که کلمه ستان به معنی مکان و در کل این کلمه به معنای مکانی برای کرد ها می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *