instagram اینستاگرام
02637313386 - 09121156805

خط تولید زغال فشرده در زنجان

خط تولید زغال فشرده در زنجان

خط تولید زغال فشرده در زنجان

امروزه بزرگترین و مهمترین دغدغه بشر در رابطه با انرژی در سطح جهانی، مصرف بیش از حد سوخت های فسیلی ( انرژی های تجدید ناپذیر ) و در پی آن خطر تغییرات بیوکلیماتیک ( اقلیمی ) عمده در سطح قاره ها می باشد که یک تهدید جهانی نیز محسوب میشود. یکی از راه حل های پیشنهادی از سوی موسسات جهانی جایگزینی انرژی های تجدید پذیر با سوخت های فسیلی بود. لذا شرکت صنعتی هات زغال با تولید و ساخت خط تولید زغال فشرده و همچنین تولید محصول زغال فشرده ی چینی سعی در جایگزین کردن زغال به عنوان جایگزینی برای سوخت های فسیلی در شهر زنجان و دیگر اقصی نقاط ایران کرده است.

مواد اولیه ی زغال فشرده در زنجان 

برای تهیه ی مواد اولیه ی زغال فشرده ی چینی خاک اره،خاک زغال و پوست گردو یا بادام آسیاب شده را با هم مخلوط می کنند. این مواد پس از ریخته شدن در قالب های مکعب مستطیل شکل ( یا قالب هایی با شکل های دیگر ) تبدیل به بریکت می شود. خاک اره حدود هشتاد و پنج درصد از ماده ای ولیه ی ساخت زغال را تشکیل می دهد.

پوست گردو یا بادام در زنجان

برای دوام بیشتر زغال در زمان روشن بودن آن از پوست گردو یا بادام استفاده می شود. به همین دلیل داشتن کیفیت بالای پوست گردو بسیار حائز اهمیت است. بنابراین شرکت صنعتی هات زغال با داشتن سالها سابقه در امر تولید زغال فشرده و همچنین تهیه ی مواد اولیه ( پوست گردو ) برای تولید کنندگان زغال فشرده آماده ی همکاری با شما تولید کنندگان زغال فشرده می باشد.

خاک اره در زنجان

 همانطور که گفته شد حدود هشتاد و پنج درصد از مواد اولیه ی زغال فشرده ی چینی از خاک اره که از ضایعات و مواد دور ریز چوب مصرفی است تشکیل می شود. بنابراین مرغوبیت این ماده اهمیت بسزائی در تولید زغال فشرده دارد. شرکت های زیادی در زمینه ی تهیه و پخش این مواد اولیه ی فعالیت دارند اما کمتر شرکتی اقدام به تولید خاک اره با مرغوبیت بالا می کند. در واقع خاک اره ایی مناسب استفاده در خط تولید زغال فشرده می باشد که فاقد چسب و هر گونه مواد شیمیایی است. چرا که وجود موادی مانند چسب در زمان استفاده از زغال باعث بروز سر درد و بوی نامطبوع خواهد شد. بنابراین شرکت صنعتی هات زغال در تولید خاک اره ی تولیدی تمام سعی خود را بر آن داشته تا این ماده ی تولیدی فاقد هر گونه مواد شیمیای مانند چسب و غیره باشد.

خاک زغال در زنجان

در ابتدا پودر زغال را از سرند عبور داده تا کلیه ی مواد اضافی از آن جدا شود و سپس به دیگر مواد اولیه اضافه خواهند کرد. بسیاری از شرکت ها که در زمینه ی زغال فشرده در حال فعالیت هستند در زمینه ی تهیه ی خاک زغال دچار مشکلات عدیده ایی هستند. شرکت صنعتی هات زغال برای رفع این مشکل و یاری رساندن به شما تولید کننده ی عزیز اقدام به تامین خاک زغال مصرفی کرده است. شما می توانید با کلیه ی راههای ارتباطی که در این وب سایت در اختیار شما تولید کنندگان محترم قرار داده است از شرکت صنعتی هات زغال در جهت تهیه ی خاک زغال مصرفی خود اقدام کنید.

زنجان

نام دیگر این شهر زیبا زنگان ( زنجان ) است. کلمه ی زنجان تبدیل واژه ی زنگان به عربی می باشد. در شمال غربی ایران و مانند شهر اردبیل در مرز آذربایجان قرار دارد. این شهر در دره ی زنجان چای قرار دارد. همسایگی این شهر با خلخال، میانه و طارم است. از دیگر نام های این شهر خمسه است.

صنایع دستی زنجان

از جمله صنایع دستی ارزشمند این شهر چاقو سازی،ملیله کاری،فرش بافی،ورشو سازی،نقره کاری و چاروق دوزی می باشند.

گنبد سلطانیه ی زنجان

در سی و شش کیلومتری شهر زنگان ( زنجان ) قرار دارد. این بنا مربوط به دوره ی ایلخانی می باشد و توسط سلطان محمد خدا بنده لو یا همان اولجایتو بنا شده است. اغلب آن را به عنوان اولین گنبد آجری ساخته شده در جهان می شناسیم. این بنا دارای تزئیناتی بیشمار است از جمله فیروزه ایی با کاشیکاری است.

 

ویژگی معماری گنبد سلطانیه

این بنا پلان پلانی هشت ضلعی دارد. گنبد سلطانیه سه قسمت به نام سردابه، گنبد خانه و تربت خانه دارد. این بنا دارای کتیبه هایی از سوره ی القیامه، بقره و الملک به خط ثلث و کوفی می باشد.

شهر سلطانیه

شهر سلطانیه از جمله شهرهای بازمانده از زمان مغول هاست. در ۳۶ کیلومتری شهر زنجان واقع شده است. از جمله شهر های تاریخی که کمتر دچار تغییرات شده است. ساکنان امروزه ی آن به دامداری و کشاورزی مشغول هستند. ششمین حاکم ایلخان ارغون در ایران به دلیل فراوانی وجود مراتع در آن مکان آنجا را به عنوان پایتخت تابستانی خود در نظر گرفته بودند.

این شهر دارای آثار تاریخی مانند : آرامگاه ابوسعید – آرامگاه چلبی اوغلو – جمعه مسجد و بازار – امامزاده ابراهیم – مقبره اولجایتو – رصد خانه و غیره میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *